تزریق ژل برای جوانسازی واژن | کلینیک تخصصی پوست کاشت مو و لاغری در شهرکرد
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی واژن / تزریق ژل به لابیا ماژور

تزریق ژل به لابیا ماژور

در گذر زمان و زایمان ، دستگاه تناسلی خانم ها ممکن است دچار تغییر شده و حالت ارتجاعی خود را از دست بدهد . این تغییرات باعث آزار بسیاری از خانم ها و کاهش اعتماد به نفس آنها در رابطه جنسی و کاهش لذت های ناشی از آن می شود . ‌یکی از رایج ترین روش ها برای رفع این مشکل تزریق ژل به واژن یا همان پروتز واژن است که در این مقاله به توضیح آن خواهیم پرداخت .
تزریق ژل باعث رفع پیری و چروک پوست و در نتیجه جوان سازی واژن می شود .لبه‌ های خارجی واژن لابیای بزرگ یا لابیای ماژور نام دارتد که اصلی‌ ترین قسمت از ناحیه تناسلی است . این بخش از بدن هم مانند سایر اندام‌ ها به مرور زمان و با افزایش سن دچار تغییر می‌ شود .

جوانسازی واژن با روشهایی مانند جراحی لابیاپلاستی و تزریق ژل به لابیا ماژور از جمله خدمات تخصصی است که در شهرکرد توسط دکتر پرستو خسروانی انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.

چه عواملی باعث کاهش چربی ناحیه تناسلی ( لابیلا ماژور ) می شود ؟

همه این عوامل سبب تغییرات هورمونی و کاهش چربی بدن می شود ، در نتیجه لابیا ماژور انعطاف پذیری و حجم خود را از دست می دهد .

اثرات تزریق ژل به واژن :

چه کسانی برای تزریق ژل به واژن مناسب هستند ؟

جوانسازی واژن

تزریق ژل به واژن به چه افرادی توصیه نمی شود ؟

چه آمادگی هایی قبل از تزریق ژل نیاز است ؟

چه مراقبت هایی بعد از تزریق ژل نیاز است ؟

تزریق ژل واژن چه مزایایی دارد ؟

تزریق ژل به واژن هم مانند دیگر پروتز ها مزایا و معایبی دارد و لازم است پیش از انجام آن هر دوی این موارد را در نظر داشته باشید تا بتوانید درست ترین تصمیم را بگیرید . از مزایای تزریق ژل می توان به موارد زیر اشاره کرد :

این عمل می تواند همراه با سایر گزینه های موجود برای زیبا سازی واژن به طور همزمان انجام شود

تزریق ژل به واژن چه عوارضی به دنبال دارد ؟

عوارض احتمالی تزریق ژل به لابیلا عبارت اند از :

لازم به ذکر است که این موارد همگی به صورت جزئی بوده و حداکثر تا دو روز بعد از تزریق به طور کامل رفع می شوند . چنانچه عفونت یا درد شدیدی داشتید باید سریعا به متخصص مراجعه کنید .

عمل تزریق ژل چگونه انجام می شود ؟

مدت زمان انجام تزریق حداکثر ۳۰ دقیقه است . تزریق ژل بدون درد می باشد و انجام تزریق نیاز به بیهوشی عمومی ندارد و با یک بی حسی موضعی تزریق قابل انجام است . ابتدا محل تزریق ضد عفونی شده و توسط لیدوکائین بی حس می شود . بعد از ایجاد بی حسی ، ژل به نواحی مورد نظر تزریق می شود . انجام تزریق نیاز به بستری شدن ندارد و فرد بعد از انجام پروتز می تواند ترخیص شود .

اگر ساکن شهر کرد هستید؛ می‌توانید برای کلیه اقدامات پوست، کاشت مو، زیبایی، لیزر و لاغری به کلینیک دکتر پرستو خسروانی مراجعه نمایید و از امکانات و خدمات این مرکز بهره مند شوید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزوتراپی زیر چشم چه کاربردی دارد؟مزوتراپی زیر چشم چه کاربردی دارد؟

مزوتراپی زیر چشم باید توسط متخصص پوست و مو آشنا به تکنیک های تزریق مزوتراپی که دارای مهارت کافی و تجربه ی لازم در این زمینه است، صورت پذیرد. ... ادامه مطلب

اقدامات احتیاطی در مورد مصرف راکوتاناقدامات احتیاطی در مورد مصرف راکوتان

راکوتان و یا آکوتان نام تجاری داروی ایزوتروترتینوین است. این قرص نقش مؤثری در از بین بردن باکتری‌های پوست و رفع جوش و آکنه پوستی دارد.این قرص چربی پوست را کاهش می‌دهد و با کاهش فعالیت غدد چربی نقش ویژه‌ای در رفع جوش دارد. ... ادامه مطلب

انواع بیماری لوپوسانواع بیماری لوپوس

لوپوس اریتماتوز سیستمیک (SLE) که معمولاً به آن لوپوس گفته می‌ شود، یک بیماری خود ایمنی مزمن است که می‌ تواند باعث تورم (التهاب) و درد در سراسر بدن شود. هنگامی که شما به بیماری خود ایمنی مبتلا هستید، سیستم ایمنی بدن با خود مبارزه می‌ کند. ... ادامه مطلب

روشهای لاغری سریع کدامند؟روشهای لاغری سریع کدامند؟

هر روش و هر دستگاه، با استفاده از انواع روش‌های کاهش چربی، کارکردی متفاوت دارد. به عنوان مثال، روش‌های لیزر در لاغری موضعی شکم، ممکن است به سلول‌های بدن شما کمک کند تا چربی اضافی را بدون آسیب رساندن، کاهش داده و در جوانسازی، سفت کردن پوست و تولید کلاژن جدید مؤثر باشد. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465