کاشت ابروی حرفه ای با خواب طبیعی | کلینیک کاشت مو در شهر کرد
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت ابرو / کلینیک تخصصی کاشت ابرو در شهرکرد

کلینیک تخصصی کاشت ابرو در شهرکرد

ابروهای پر پشت و خوش حالت از گذشته تا به امروز، یکی از معیارهای زیبایی به شمار می‌آید. متاسفانه ابروها در بعضی از افراد از تراکم و حجم مطلوب و فرمی مناسب برخوردار نیست. به همین دلیل فرد به انجام روشهایی که بتواند زیبایی ابروها را تامین کند؛ روی می‌آورد. چند روش برای زیبا سازی ابروها و جود دارد مانند تاتو، آرایش و کاشت ابرو که البته هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. ولی کاشت ابروی طبیعی با نتایجی به مراتب زیباتر، طبیعی تر و ماندگارتر همراه خواهد بود. اگر برای اینکه ابروهای زیبایی داشته باشید؛ تصمیم به کاشت ابرو گرفته اید؛ بهتر است بدانید این روش به چه صورت با بهترین نتایج همراه است و مراکزی که به صورت حرفه ای کاشت یا پیوند ابرو انجام می‌دهند؛ چه ویژگی هایی دارند. برای دانستن این موضوعات، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

تنها روشی که برای پرپشت کردن ابروها با نتایج رضایت بخش همراه است، کاشت ابرو می‌باشد که در شهرکرد توسط دکتر پرستو خسروانی قابل انجام می‌باشد. متقاضیان این روش می‌توانند جهت تعیین وقت مشاوره با شماره تلفن 6 - 32225455 تماس حاصل فرمایند.

بهترین نتایج کاشت ابرو

بهترین نتایج کاشت ابرو عبارتند از:

کلینیک کاشت ابرو

پیدا کردن یک کلینیک یا مرکز معتبر کاشت ابرو در هر شهری یکی از مهمترین اولویت های افرادی است که تصمیم به کاشت ابرو دارند. همه افراد به دنبال پیدا کردن بهترین مراکز درمانی برای انجام جراحی های خود می باشند. بهترین مرکز جراحی زیبایی برای انجام کاشت ابرو هم از این قاعده مستثنی نیست.

کاشت ابرو

ویژگی های یک کلینیک کاشت ابرو معتبر

انتخاب یک کلینیک کاشت ابرو معتبر برای افرادی که متقاضی کاشت ابرو می باشند، اهمیت بسیاری دارد. کاشت ابرو عملی حساس می باشد و باید توسط پزشک متخصص انجام شود. در غیر اینصورت ممکن است مشکلاتی را برای افراد بوجود آورد. بهداشت و محیط کلینیک کاشت ابرو برای مراجعین بسیار اهمیت دارد. رعایت نکردن موارد بهداشتی مناسب ممکن است خسارات جبران ناپذیری را برای آن ها بوجود بیاورد. این خسارات می­تواند شامل هزینه­ های مالی و جسمی بسیاری باشد.

شما با دانستن ویژگی­ های یک کلینیک کاشت ابرو خوش نام و معتبر و بررسی کلینیک های ایران اطمینان خاطر لازم را پیدا می­ کنید و همچنین از عوارض و مشکلات احتمالی بعد از کاشت ابرو جلوگیری خواهید کرد. حضور یک مشاور خوب و متخصص در کلینیک کاشت ابرو می ­تواند یکی از گزینه ­ها برای انتخاب بهترین کلینیک کاشت ابرو باشد. زیرا توضیحات و راهنمایی­های قبل از کاشت ابرو،کمک بسیاری به بیمار می ­کند و او را نسبت به همه عوارض و مزایای کاشت ابرو آگاه می ­سازد.

مهم ترین ویژگی کلینیک کاشت ابرو معتبر، داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می­باشد. نصب این مجوز در کلینیک این اطمینان خاطر را به مراجعین می­دهد که همه فعالیت­های این کلینیک زیر نظر وزارت بهداشت است. همچنین مسئول فنی کلینیک باید پزشک متخصص پوست و مو باشد. یکی دیگر از ویژگی­های یک کلینیک معتبر کاشت ابرو، وجود کادر پزشکی متخصص و باتجربه است. شما با کمی وقت گذاشتن و پیدا کردن پزشک متخصص و مجرب می­توانید کلیه موارد و ویژگی­های یک کلینیک خوب را تحت تاثیر قرار دهید.

تصور متقاضیان کاشت ابرو این است که خود پزشک متخصص پوست و مو اقدام به کاشت ابرو می­کند و به تنهایی این جراحی انجام می­ شود. اما در واقع برای انجام یک جراحی موفق کاشت ابرو یک تیم کامل پزشکی شامل پزشک متخصص پوست و مو و پرستار نیاز است. تیم پیوندی مورد نظر شما بایستی مجموعه ای از افراد با تجربه و با اطلاع باشند تا شما دچار عوارض نادر کاشت ابرو نشوید و با رعایت نکات و تکنیک های جدید ابروهای کاشته شده با درصد بالایی بتوانند رشد کنند. هرچه میزان تجربه و تبحر پزشک شما بیشتر باشد نتیجه نهایی کاشت ابرو بهتر و موفق تر خواهد بود.

در ادامه به برخی از ویژگی های یک کلینیک کاشت موی خوب، فهرست وار اشاره می‌شود :

هزینه کاشت ابرو

یکی دیگر از عواملی که در انتخاب کلینیک مناسب مورد توجه مراجعین قرار می­ گیرد، هزینه کاشت ابرو است. به جرات می­ توان گفت قیمت پایین در کاشت ابرو و هر جراحی زیبایی دیگر نشان از کیفیت پایین آن است هرچند قیمت بالا هم دلیلی بر کیفیت بالا نیست. یک پزشک مجرب و تیم پزشکی کامل و با تجربه به طور معمول حقوق و مزایای متعارفی دارد. برای کاشت ابروی موفق باید یک کادر پزشکی با تجربه اقدام به انجام این روش نماید. در نتیجه هزینه کاشت ابرو با مقادیر پایین معقول به نظر نمی رسد. برای دریافت هزینه تقریبی کاشت ابرو در شهرکرد، می توانید با کلینیک تخصصی ارکیده در این شهر تماس حاصل فرمایید.

اگر ساکن شهر کرد هستید؛ می‌توانید برای کلیه اقدامات پوست، کاشت مو، زیبایی، لیزر و لاغری به کلینیک دکتر پرستو خسروانی مراجعه نمایید و از امکانات و خدمات این مرکز بهره مند شوید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
اگزما چیست و علت ایجاد آن کدام است؟اگزما چیست و علت ایجاد آن کدام است؟

اگزما یکی از بیماری‌های رایج پوستی است که به دلیل علائم خاص خود می‌تواند شخص را به شدت درگیر و زندگی روزانه را دشوار کند.یافتن علت اگزما یک مشکل بزرگ است و پزشکان هنوز علت دقیق آن را نمی‌دانند. ... ادامه مطلب

پس از بلفاروپلاستی پلک بالایی منتظر چه نتایجی باشیم؟پس از بلفاروپلاستی پلک بالایی منتظر چه نتایجی باشیم؟

بلفاروپلاستی پلک بالا یک عمل نه چندان سنگین برای جوان‌سازی و زیباتر کردن چشم‌ها است. با کمک این عمل می‌توانید افتادگی پلک‌های بالای خود را که چه در اثر افزایش سن چه سایر دلایل ایجاد شده است، از بین ببرید. ... ادامه مطلب

جراحی زیبایی واژن یا لابیاپلاستی چیست و چه مزایا و عوارضی دارد؟جراحی زیبایی واژن یا لابیاپلاستی چیست و چه مزایا و عوارضی دارد؟

بسیاری از بانوان مایل اند که طول لبه ی داخلی واژن خود را کاهش دهند بطوری که از لبه ی خارجی آن خارج نشود. لابیاپلاستی یکی از جراحی های زیبایی در بانوان است که در آن شکل لبه ی داخلی یا خارجی واژن بهبود پیدا می کند یا لبه های اضافی کلاهک کلیتوریس برداشته می شود ... ادامه مطلب

روشهای برجسته سازی صورتروشهای برجسته سازی صورت

استخوان گونه و داشتن گونه هایی برجسته نمادی از زیبایی و جذابیت است. برجسته سازی گونه با روش های مختلفی انجام می‌شود که این روشهای غیرتهاجمی بطور نسبی باعث لیفت صورت و جوانسازی چهره می‌شود. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465