تزریق چربی چیست و چه کاربردی دارد؟ | کلینیک تخصصی پوست ارکیده در شهرکرد
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / نحوه تزریق چربی چگونه است؟

نحوه تزریق چربی چگونه است؟

تزریق چربی یک روشی بی مانند برای جوانسازی پوست شناخته شده است ، در ادامه ی مقاله برای شما توضیح خواهیم داد تزریق چربی چیست و چه کاربرد هایی دارد. تزریق چـربی به این معنا است که ، قسمتی از چربی بدن فرد برداشته شده و به ناحیه مورد نیاز بدن همان فرد پیوند داده می شود. این کار در علم پزشکی ( Autologus fat grafting ) و به اصطلاح تزریق چـربی خودی تعریف شده است.

تزریق چربی و ژل به طور تخصصی در شهر کرد، از جمله اقداماتی است که توسط دکتر خسروانی متخصص پوست انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.

نحوه تزریق چربی به شرح ذیل می باشد:

کاربرد تزریق چربی

تزریق چـربی کاربردهای بسیاری در جوان تر و همچنین شاداب تر نشان دادن پوست دارد ، که این کاربردها را در مطالب ذیل برای شما شرح می دهیم :

تزریق چربی

نکات قبل از تزریق چربی

مراقبت های بعد از تزریق چربی به شرح ذیل می باشد:

کدام قسمت بدن برای برداشت چربی مناسب تر است؟

پزشکان زیبایی به طور معمول اقدام به برداشت چربی از مناطقی می نمایند که با رعایت رژیم غذایی از حجم آن ها کم نمی شود، همچون:

انجام روش تزریق چربی چقدر طول می کشد؟

انجام این روش با توجه به وسعت ناحیه تحت تزریق به 1 تا 3 ساعت زمان نیاز دارد، به طوریکه تزریق چربی در لب به زمان کمتری نسبت به تزریق چربی در سینه یا باسن احتیاج دارد.

آیا تزریق چربی درد دارد؟

انجام این روش معمولاً با درد زیادی همراه نیست، افراد ممکن است در حین تزریق دچار کمی سوزش شوند که این سوزش در نواحی سینه و باسن بیشتر است.

تزريق چربی چقدر ماندگاری دارد؟

معمولاً بعد از انجام این روش طی یک ماه ابتدایی مقداری از چربی جذب بدن می شود، ماندگاری چربی باقی مانده بعد از گذشت 1ماه، همیشگی است. میزان چربی جذب شده توسط بدن و ماندگاری آن در افراد مختلف متفاوت بوده و به موارد زیر بستگی دارد:

دوره نقاهت تزریق چربی چقدر است؟

این روش جوانسازی پوست نیازی به استراحت مطلق نداشته و به طور کلی می توان گفت که دوران نقاهت ندارد و افراد بعد از انجام آن قادر به انجام فعالیت های روزمره خود خواهند بود.

تزریق چربی چه عوارضی دارد؟

باید بگوییم در صورتی که فرد برای تزریق به بهترین پزشک زیبایی مراجعه کند و مراقبت های قبل و بعد از آن را رعایت نماید دچار هیچ عارضه ای نخواهد شد، چرا که در این روش از بافت چربی بدن خود بیمار استفاده می شود. تنها عیب این روش تورم و کبودی بعد از تزریق می باشد که امری طبیعی بوده و به مرور زمان رفع می شود و جای نگرانی وجود ندارد.

اگر ساکن شهر کرد هستید؛ می‌توانید برای کلیه اقدامات پوست، کاشت مو، زیبایی، لیزر و لاغری به کلینیک دکتر پرستو خسروانی مراجعه نمایید و از امکانات و خدمات این مرکز بهره مند شوید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
PRP (پی آر پی) مو چیست؟PRP (پی آر پی) مو چیست؟

تزریق پی آر پی یکی از روش‌های درمانی کم‌تهاجمی است که امروزه استفاده‌های زیادی در سرتا سر دنیا دارد.این روش درمانی که در ایران با نام پلاکت درمانی نیز شناخته می‌شود، برای درمان ریزش مو، بهبود رشد موها بعد از کاشت مو، آسیب دیدگی‌های ورزشی و بیماری‌های التهابی کاربرد دارد ... ادامه مطلب

انواع بیماری های بدخیم پوستیانواع بیماری های بدخیم پوستی

سرطان پوست، رشد غیرطبیعی سلول‌های پوستی است که اغلب در پوست‌هایی که در معرض آفتاب هستند، ایجاد می‌شود؛ اما این فرم رایج سرطان می‌تواند در مناطقی از پوست شما که معمولاً در معرض نور آفتاب نیست نیز رخ دهد. ... ادامه مطلب

آیا کلوئید یا گوشت اضافه درمان میشود؟آیا کلوئید یا گوشت اضافه درمان میشود؟

کلوئید، حالت توده برجسته و ضخیم بوده و شکل برآمده دارد و بزرگ‌تر از زخم اصلی است. کلوئید در رنگ‌های صورتی، قرمز، رنگ خود پوست یا تیره‌تر از پوست اطراف ظاهر می‌شود.کلوئیدها ممکن است به دنبال آسیب‌دیدگی‌های خفیف مثل آکنه یا پیرسینگ روی پوست ایجاد ‌شوند ... ادامه مطلب

میکرودرم ابریژن روشی غیر تهاجمی برای جوانسازی پوستمیکرودرم ابریژن روشی غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست

میکرودرم ابریژن روشی غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست است. اساس این روش، لایه‌ برداری از پوست با استفاده از تکنیک‌ های مختلف است. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465