لیفت (کشیدن) پوست گردن با نخ | کلینیک تخصصی پوست در شهرکرد
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / لیفت با نخ در ناحیه گردن و فک چه تاثیری دارد؟

لیفت با نخ در ناحیه گردن و فک چه تاثیری دارد؟

با افزایش سن تغییراتی در گردن و قسمت پایینی صورت پدیدار می‌شود، این تغییرت می‌تواند از اواسط دهه ۲۰ زندگی افراد آغاز گردد. شما ممکن است متوجه تغییرات کوچکی در خطوط فک (آویزان شدن یا افتادگی قسمت پایینی گونه در سمت خط فک پایین) و یا جلوی گردن خود شوید. در حدود ۴۰ سالگی این تغییرات بسیار رایج است و می‌تواند تا حدی پیشرفت کند که قسمت پایین صورت یا بالای گردن، آویزان یا مربعی شکل شود. همچنین نمای گردن نیز می‌تواند به‌طور فزاینده‌ای دچار افتادگی شده و باندهای برجسته‌ای در آن ظاهر گردد. ممکن است با فزایش سن این فرایند آنقدر پیشرفت کند که هنگام ایستادن مقابل آینه ظاهر گردن شما بسیار افتاده به نظر برسد، حالتی که در اصطلاح به آن «گردن بوقلمونی شکل» می‌گویند. در افرادی که اضافه‌وزن زیادی دارند و یا کسانی که ازلحاظ ژنتیکی بیشتر مستعد هستند، ممکن است در بخش قدامی گردن، چربی‌ها رسوب‌کرده و تجمع یابند.

از نظر برخی افراد صاف و زیبا بودن گردن و غبغب در جذابیت ظاهری افراد تأثیر زیادی دارد. لیفت گردن گزینه‌ای است که افراد متقاضی علاقه دارند پیشنهاد آن را از پزشک بشنوند. لیفت گردن به روش‌های مختلف از جمله لیفت گردن و غبغب بدون جراحی و یا با جراحی جزء اولویت‌های انتخابی شما برای زیبا شدن گردن و صورتتان است. در حال حاضر روش‌های غیر تهاجمی و یا کم‌تر تهاجمی نسبت به روش جراحی یا همان لیفت گردن و غبغب موجود هستند که از جمله این روش‌ها لیفت با نخ می‌باشد.

یکی از روشهای جوانسازی پوست که بدون نیاز به جراحی، برش و بخیه بوده؛ و با نتایج بسیار موثری همراه است؛ لیفت با نخ می‌باشد. شما با استفاده از این متد می‌توانید پوست نواحی مختلف صورت و بدن از جمله گردن، فک و غبغب را لیفت نموده و جوانسازی کنید. لیفت گردن با نخ در کلینیک ارکیده شهرکرد توسط متخصص پوست انجام می‌شود. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.

نحوه لیفت صورت با نخ

در ابتدا نواحی خاص در صورت که احتیاج به لیفتینگ دارند توسط پزشک مشخص می‌شوند. پزشک بی‌حسی موضعی خفیف در محل عمل اعمال می‌کند و سپس نخ‌ لیفت را به وسیله یک سوزن خیلی ریز در زیر پوست جایگذاری می‌کند. زمانی‌که نخ لیفت در جای خود قرار داده شد، به آرامی بافت پوست را با دست فشار می‌دهد تا شکل مورد نظر در آن ایجاد شود و نتیجه مطلوب از عمل لیفت صورت به دست آید. نتیجه این عمل، پوستی محکم و جوان است که بدون نیاز به بریدگی و بخیه در پوست حاصل شده است و نیازی هم به استراحت بعد از عمل ندارد.

مزایای لیفت گردن با نخ

لیفت گردن با نخ

کاندید مناسب لیفت گردن با نخ

به طور کلی همه افرادی که از ظاهر گردن خود راضی نیستند می‌توانند در هر گروه سنی اقدام به لیفت گردن نمایند. با این حال خانم ها از 40 سال به بالا و آقایان از 45 سالگی به بعد می‌توانند لیفت گردن انجام دهند. برخی از شرایط کاندید لیفت گردن عبارت‌اند از:

عوارض جانبی لیفت گردن با نخ

  1. واکنش حساسیتی و آلرژیک به بی‌حسی
  2. احتمال تجمع خون یا سرم (هماتوم و سروما) در زیر پوست.
  3. احتمال عفونت در منطقه تزریق.
  4. کبودی موضعی / تورم کوچک
  5. بی‌حسی در هفت روز اول
  6. احتمال خارج شدن قسمت کوچکی از نوک نخ خاردار از پوست. در این صورت پزشک شما به راحتی آن قسمت از نخ را می تواند ببرد. در چنین حالتی لطفاً سعی در بازگرداندن نخ به داخل پوست نداشته باشید؛ زیرا می‌توانید ایجاد عفونت در پوست نمایید.

بکارگیری سلولهای بنیادی در جوانسازی پوست، از جمله اقداماتی است که در کلینیک ارکیده شهرکرد، توسط متخصص پوست قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
اصلاح فرم بینی با تزریق فیلراصلاح فرم بینی با تزریق فیلر

افرادی که تمایلی به انجام جراحی بینی ندارند، ترجیح می‌ دهند به سراغ تزریق فیلر روند تا بتوانند بیشتر نواقص بینی خود را با استفاده از فیلر برطرف کنند.یکی از بهترین و متداول‌ ترین فیلرهایی که برای برطرف کردن مشکلات بینی مورد استفاده قرار می‌ گیرد، اسید هیالورونیک است. ... ادامه مطلب

شپش سر و راه های درمان آنشپش سر و راه های درمان آن

شپش سر (پدیکولوز کاپیتس) یک عفونت شایع و بسیار مسری است که در سرتا سر جهان و همه نژاد ها از هزاران سال قبل دیده می شود. شپش، حشرات بسیار کوچک بدون بال و شش پا است. شپش ها از طریق تماس نزدیک به سر و از طریق به اشتراک گذاشتن وسایل آلوده منتقل میشوند. ... ادامه مطلب

لیفت ابرو چیست و چگونه انجام میشود؟لیفت ابرو چیست و چگونه انجام میشود؟

لیفت ابرو با توجه به سن، برای از بین بردن خطوط پیشانیو خطوط عمیق بین دو ابرو انجام می شود. چون این تغییرات باعث شل شدن بافت پیشانی و افتادگی ابروها می شود، با لیفت ابرو هم ابروها فرم یکسان و جدید می گیرند و هم چروک پیشانی حذف شده و باعث جوان تر شدن صورت می شود. ... ادامه مطلب

جدیدترین روش های جوانسازی پوستجدیدترین روش های جوانسازی پوست

جوانسازی و زیبا سازی پوست صورت یک روش درمانی زیبایی است. جوانسازی پوست صورت از طریق روش‌ های جراحی و غیر جراحی، امکان‌پذیر است. در این مطلب، روش های متداول برای جوانسازی پوست و برطرف کردن چین و چروک‌ های صورت، اسکارها و سایر عیب‌ های جزئی در صورت را بررسی می کنیم. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465