تزریق فیلر رفع خط اخم و پیشانی | کلینیک پوست ارکیده در شهرکرد
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / تزریق فیلر خط اخم و پیشانی چه مزایا و مراحلی دارد؟

تزریق فیلر خط اخم و پیشانی چه مزایا و مراحلی دارد؟

با افزایش سن، پوست ما شروع به نشان دادن اثراتی از چین و چروک، خطوط عمیق و شلی و افتادگی پوست می‌کند. با اینکه برخی از این خطوط می‌تواند در اثر حالت‌های مثبت چهره مانند لبخند زدن ایجاد شده باشند؛ اما این خطوط برای افراد خوشایند نیستند. همچنین، با افزایش سن، میزان چربی صورت به‌طور عمده‌ای کاهش می‌یابد؛ زیرا همین چربی است که با نرم کردن خطوط صورت، حالتی‌ جوان‌تر به چهره می‌بخشد. فیلر یک روش درمانی غیر جراحی و کم تهاجمی است که جهت اصلاح چین و چروک‌ها و خطوط عمیق حاصل از افزایش سن، زیر پوست تزریق می‌شوند.

خطوط عمودی بین ابروها و خط های افقی پیشانی که از علائم افزایش سن، عدم مراقبت صحیح از پوست و سبک زندگی غیراصولی هستند؛ و می‌توانند حالتی خسته، عبوس و سالخورده به چهره بدهند؛ با تزریق فیلر به راحتی قابل رفع خواهند بود. تزریق فیلر خط اخم و پیشانی از جمله اقداماتی است که در کلینیک پوست ارکیده شهرکرد با بهترین نتایج قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.

مزایای تزریق فیلر خط اخم و پیشانی

  1. یکی از فواید و تأثیرگذاری مثبت این تزریق را می‌توان به نتیجه سریع و آنی و همچنین قابل مشاهده‌ی آن در ناحیه خط اخم که بین دو ابرو است اشاره کرد.
  2. این تزریق نیازی به ریکاوری فرد در کلینیک و یا بیمارستان ندارد؛ به همین دلیل است که بیشتر پزشکان به بیماران خود این شیوه‌ی درمانی مؤثر را توصیه می‌نمایند.
  3. تزریق فیلر به خطوط اخم و پیشانی بدون اینکه بیمار را بیهوش نمایند صورت می‌گیرد.
  4. کلیه موارد ذکر شده از فواید تزریق فیلر بر روی پوست صورت است که سبب شده امروزه به عنوان یکی از بهترین و رایج‌ترین شیوه‌های درمانی پوست صورت در بیماران محسوب شود.

مراحل تزریق فیلر خط اخم و پیشانی

1- قبل از تزریق فیلر به خطوط اخم و پیشانی، یک بی‌حس‌کننده موضعی به مدت 15-30 دقیقه قبل در قسمت بالایی بین دو ابرو استفاده می‌شود تا ناحیه بی‌حس شود.
2- فیلر مناسب در مکان‌های دقیق خطوط اخم و پیشانی به لایه زیری پوست تزریق می‌شود. سپس پزشک آن ناحیه را ماساژ می‌دهد تا به ‌صورت یکنواخت پخش شود. در طی انجام مراحل، بیمار کاملاً هوشیار است.
3- بعد از تزریق فیلر، برای جلوگیری از عفونت باید به مدت 6 ساعت از لمس یا آرایش روی ناحیه تحت درمان خودداری کنید. مراقبت‌های خاص پس از تزریق در روز درمان توسط پزشک به بیمار گفته می‌شود و پس از گذشت دقایقی می‌تواند به خانه برود.

تزریق فیلر خط اخم

مدت زمان ماندگاری تزریق فیلر خط اخم و پیشانی

تزریق فیلر در مدت زمان محدودی تأثیر دارد. با این وجود، ماندگاری تزریق در بدن می‌تواند به فاکتور‌های متعددی بستگی داشته باشد:

یکی از این فاکتور‌ها را می‌توان نوع فیلر مورد استفاده دانست که در تزریق، مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع مختلفی از فیلرها وجود دارند که برای تزریق می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. معمولاً از فیلری که دارای اسید هیالورونیک است برای تزریق در خط اخم استفاده می‌شود. اسید هیالورونیک دارای ماندگاری موقتی است؛ بنابراین تا حدود ۶ ماه تا یک سال می‌تواند اثر‌گذاری خود را داشته باشد. بعد از این مدت خطوط اخم و پیشانی مجدد به حالت اول برمی‌گردند و شما باید مکرراً تزریق را انجام دهید.

نوع پوست افراد و شرایط سنی آنها نیز می‌تواند یکی دیگر از فاکتور‌هایی باشد که در ماندگاری فیلر خط اخم و پیشانی تأثیرگذار است. هر چه سن جوان‌تر باشد، در واقع تزریق ژل می‌تواند دارای اثرات ماندگارتر باشد. خطوط اخم در این سنین دارای عمق کمتری است و با تزریق در دوز‌های پایین، می‌توان به راحتی از شر آنها خلاص شد.

مراقبت‌هایی که بعد از تزریق بهترین مارک ژل به خطوط اخم انجام می‌شود نیز تا حدود زیادی می‌تواند در ماندگاری ژل مورد نظر در پوست تأثیرگذار باشد.

مراقبت‌های پس از تزریق فیلر خط اخم و پیشانی

بعد از تزریق فیلر در ناحیه خط اخم و پیشانی، لازم است نکات زیر را در نظر بگیرید تا هم نتایج بهتری حاصل شود و هم عوارض جانبی تزریق ژل سریع‌تر شود:

افراد نامناسب جهت تزریق فیلر خط اخم و پیشانی

عوارض جانبی تزریق فیلر خط اخم و پیشانی

تمام عمل‌های زیبایی در کنار مزیت‌هایی که دارند، ممکن است عوارضی را نیز با خود به همراه داشته باشند. تزریق فیلر خط اخم و پیشانی نیز از این قاعده مستثنا نیست. عوارض این نوع تزریق عبارتند از:

1. بعد از تزریق ممکن است با التهاب و کبودی پوست مواجه شوید. در این صورت کمپرس یخ کمک می‌کند این عارضه موقتی، هر چه زودتر برطرف گردد.
2. برخی از عوارض، ناشی از خطای پزشک است. اگر پزشک مهارت و ظرافت عمل کافی در استفاده از سرنگ نداشته باشد، ممکن است باعث پاره شدن عروق خونی در محل خط اخم گردد. در این صورت خون در بین دو ابرو لخته می‌شود.
3. پزشک باید دانش کافی برای تعیین دوز مورد نیاز جهت تزریق فیلر داشته باشد. اگر مقدار مورد استفاده، بیشتر از حد نیاز باشد، به سلول‌های پوستی آسیب وارد می‌شود، به گونه‌ای که قادر به تولید کلاژن نخواهند بود. در نتیجه پوست بین دو ابرو، بسیار خشک خواهد شد.
4. از دیگر عوارض احتمالی تزریق فیلر خط اخم و پیشانی، عفونت است که به دلیل استریل نبودن تجهیزات و محیط و همچنین عدم توجه به مراقبت‌های بعد از تزریق رخ می‌دهد.

بکارگیری سلولهای بنیادی در جوانسازی پوست و کاشت مو، از جمله اقداماتی است که در کلینیک ارکیده شهرکرد، توسط متخصص پوست قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیزر عروق خونی صورتلیزر عروق خونی صورت

زیبایی و سلامت پوست، نقش به سزایی در زیبایی چهره شما دارد. هرگونه تورم و یا تغییر رنگ در سطح پوست که بر اثر عارضه‌ها، مشکلات یا بیماری‌های پوستی ایجاد شود، می‌تواند بر زیبایی صورت تأثیر بگذارد. یکی از این مشکلات، قرمزی و تورم رگ‌های سطحی است که بر اثر تلانژکتازی ایجاد می‌شود و واریس صورت نام دارد. ... ادامه مطلب

تزریق فیلر خط اخم و پیشانی چه مزایا و مراحلی دارد؟تزریق فیلر خط اخم و پیشانی چه مزایا و مراحلی دارد؟

فیلر یک روش درمانی غیر جراحی و کم تهاجمی است که جهت اصلاح چین و چروک‌ها و خطوط عمیق حاصل از افزایش سن، زیر پوست تزریق می‌شوند. ... ادامه مطلب

مزوژل جالپرو چه کاربردهایی دارد؟مزوژل جالپرو چه کاربردهایی دارد؟

مزوژل متد جدیدی در زمینه ی جوانسازی پوست است. در مزوژل از ۱۴ نوع مواد ویتامینه و معدنی و آنتی اکسیدان جهت تقویت و ترمیم پوست بهره گرفته می شود. مزوژل دربرگیرنده ی موادی از انواع ویتامین ها و همچنین هیالورونیک اسید با تراکم و سفتی زیاد می باشد؛ اما همانند ژل ها حجم دهنده و پر کننده نیستند. ... ادامه مطلب

کاشت مو به روش DHI (دی اچ آی) چه معایب و مزایایی دارد؟کاشت مو به روش DHI (دی اچ آی) چه معایب و مزایایی دارد؟

کاشت مو به روش DHI یا کاشت موی مستقیم، یکی از روش های جدید در این حوزه است. تمامی روش های کاشت مو اعم از fut، fue، dhi و سایر روش های آن شامل برداشت فولیکول های مو از ناحیه بانک مو و کاشت آن ها در منطقه مدنظر است ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465