کلینیک تخصصی پوست ارکیده | مجهزترین مرکز لیزر های زیبایی در شهرکرد
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست
جوانسازی با لیزر فرکشنال

لیزر فرکشنال می‌ تواند چین و چروک‌ های ریز، جای جوش و لکه‌ های قهوه‌ ای را از بین برده و پوست را جوان و شاداب کند. این روش درمانی نوآورانه می‌ تواند علائم اولیه‌ ی پیری صورت را از بین برده و ظاهر پوست را جوان‌ تر کند.

لیفت صورت با اندولیفت

اندولیفت یکی از روش های جوانسازی پوست صورت و سایر نواحی بدن است که با کم ترین تهاجم، نتیجه ای شبیه به جراحی لیفت دارد. این روش برخلاف لیفتینگ صورت، بدون بیهوشی و بستری شدن انجام می شود و هیچگونه جای بخیه و اسکار باقی نمی گذارد.

روشهای رفع خطوط ماریونت یا اندوه

خط اندوه، خطوطی هستند که اطراف لب ها ایجاد میشوند. این خطوط معمولاً به سمت چانه و فک ادامه پیدا میکنند. زمانی که سن بالا می رود، میزان کلاژن و الاستین های پوست کاهش پیدا میکند. همین موجب می شود تا خط اندوه خود را به نمایش بگذارد.

هایفو برای جوانسازی و ترمیم پوست

هایفو به واقع نوین‌ ترین سیستم جوانسازی با روشی مدرن برای افزایش محسوس اثرات درمان‌ های جوانسازی پوست (مانند تحریک تولید کلاژن، بازسازی لایه‌ های پوست) است که بدون نیاز به تزریق، برش و یا لیزر و همچنین بدون هیچ نیازی به دوره نقاهت اعمال اثر می‌ کند.

مزووایت چیست؟

یکی از عالی ترین روشهای برطرف کردن تیرگی و یا لکه های پوست روش مزووایت است که با درمان قطعی پوست، با استقبال فراوان مراجعین رو به رو شده است. مزو وایت برای افرادی که رنگ پوست تیره دارند و همچنین برای بهبود پوست و مبارزه با مشکلات پوستی و تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و پیر شدن نیز توصیه می شود.

لیفت لب بالا بدون جراحی چگونه است؟

افتادگی لب ها یک عارضه طبیعی است که احتمالاً هر کسی در گذر زمان آن را تجربه خواهد کرد. راهکار های متنوعی برای رسیدن به زیبایی لب و لیفت شدن آن وجود دارد. برجسته سازی و افزایش حجم لب‌ ها یک عمل زیبایی محسوب می‌ شود که می‌ تواند لب‌ های پر و زیباتری را به شما بدهد.

لیفت ابرو و معرفی روشهای غیر جراحی

لیفت ابرو یا بالا کشیدن ابروها یکی از بهترین روش های پزشکی مدرن برای برای زیباتر شدن صورت و باز شدن و درشت تر به نظر رسیدن چشم افرادی است که به دلایل مختلف دچار افتادگی ابرو شده اند. لیفت ابرو به روش غیر جراحی، انواع مختلفی دارد که در ادامه مطلب به آنها می پردازیم.

بهترین سن برای عمل بلفاروپلاستی

عمل بلفاروپلاستی در دو مقطع سنی جوانی و میانسالی انجام گرفته و بسیار نتیجه بخش خواهد بود. افرادی که دارای افتادگی پلک، پف های پلکی و نا هنجاری های پلک هستند، کاندید انجام این عمل جراحی می باشند.

لیفتینگ پوست صورت با هایفوتراپی

هایفوتراپی یکی از شیوه های نسبتاً جدیدی است که در درمان زیبایی پوست و صورت استفاده میشود. هایفوتراپی پوست صورت جایگزین جراحی نیست و برای افرادی مناسب است که می‌ خواهند لیفت گردن و صورت انجام دهند؛ اما برای جراحی آماده نیستند یا تمایلی به انجام جراحی ندارند.

روشهای کلینیکال کانتورینگ صورت چیست؟

کانتورینگ صورت یکی از پرطرفدارترین تکنیک های جراحی پلاستیک برای اصلاح فرم صورت است. کانتورینگ می تواند با حجیم نمودن صورت، برجسته تر شدن استخوان گونه، برجستگی چانه یا زاویه سازی خط فک، صورت شما را متعادل تر کند.

جدیدترین روش های جوانسازی پوست

جوانسازی و زیبا سازی پوست صورت یک روش درمانی زیبایی است. جوانسازی پوست صورت از طریق روش‌ های جراحی و غیر جراحی، امکان‌پذیر است. در این مطلب، روش های متداول برای جوانسازی پوست و برطرف کردن چین و چروک‌ های صورت، اسکارها و سایر عیب‌ های جزئی در صورت را بررسی می کنیم.

مقایسه روشهای تزریقی جوانسازی با روشهای جراحی

با گذر زمان و افزایش سن، جوانی صورت، دستخوش تغییراتی می شود که این تغییرات شامل ایجاد چین و چروک و خطوط عمیق و از بین رفتن حالت ارتجاعی پوست در صورت می باشد. برای درمان این مشکل و بازگرداندن شادابی پوست از روش های مختلف جوانسازی پوست مانند جوانسازی صورت با روش های تزریقی و جراحی صورت استفاده میشود.

علل ایجاد لک پس از انجام مزونیدلینگ پوست

مزونیدلینگ یکی از روش های نوین برای جوانسازی پوست و درمان ریزش مو میباشد که ترکیبی از خدمات مزوتراپی و میکرونیدلینگ است؛ اما استفاده از سرنگ در این روش نقش و کارایی ندارد و به جای آن داروها توسط سوزن های نازک و کوچک به پوست تزریق میشوند.

خواص هیالورونیک اسید برای پوست

با افزایش سن، مقدار هیالورونیک اسید در پوست کم می شود و پوست به سمت پیر شدن می رود. خشکی پوست، شوره سر، خشکی چشم ها و خشکی لب و شل شدن پوست با پیری پوست همراه است؛ زیرا مولکولهای سالم در پوست ما برخی از توانایی خود را برای اتصال و حفظ آب را از دست می دهند.

مزونیدلینگ دور چشم چگونه انجام می شود و چه تاثیری دارد؟

سیاهی دور چشم با پف یا گودی در دور چشم خود را نشان می‌ دهد و این عارضه باعث می‌ شود که پیرتر از سن خود به نظر برسید. مزونیدلینگ یکی از روش‌ های درمان این موارد است.

اندولیفت چیست؟

اندولیفت نوعی روش لیزر درمانی کم‌ تهاجمی است که با هدف لیفتینگ یا بالا بردن اجزای صورت انجام می‌ شود. در این روش برخلاف جراحی لیفت، نیازی به برش، بی‌هوشی ، بخیه و بستری شدن نیست.

میکرودرم ابریژن روشی غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست

میکرودرم ابریژن روشی غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست است. اساس این روش، لایه‌ برداری از پوست با استفاده از تکنیک‌ های مختلف است.

بهترین روشهای جوانسازی پوست صورت کدامند؟

جوانسازی پوست یکی از انواع درمان‌ های زیبایی برای بازگرداندن شادابی و جوانی به پوست صورت است. پزشکان، جوانسازی پوست صورت را با روش‌ های مختلف جراحی و بدون جراحی انجام می‌ دهند.

بهبود چروک و آکنه با پیوند سلول های بنیادی فرد به پوست خود

سلول درمانی به پیوند سلول زنده از خود فرد یا فرد سالم دیگر با هدف بازسازی بافت بدن گفته می‌شود. سلول‌ها می‌توانند در محل آسیب جایگزین سلول‌ها و بافت آسیب دیده شوند، مواد محرک رشد ترشح کنند و در برخی موارد به سلول‌های دیگری تبدیل شوند.

پی آر اف(PRF) چیست و چه کاربردی دارد؟

پی آر اف مخفف فیبرین غنی از پلاکت است. این مرحله بُعدی در تکامل جوان سازی طبیعی پوست و مو است. این روش دارای پلاکت ، فاکتورهای رشد و سلول‌هایی است که برای کمک به جوان سازی پوست ، رشد مو و ترمیم زخم استفاده می‌شود.

با سلول درمانی پوستی جوان داشته باشید

جوانسازی از طریق سلول بنیادی حداقل تهاجم و خطر را دارد و روشی ایمن محسوب می‌شود و ریسک اندکی دارد؛ اما بایستی فرد از مدت زمان بهبود و خطرات احتمالی آگاه باشد.

روش های درمانی غیر جراحی افتادگی صورت

عمل سفت کردن و رفع افتادگی پوست در سال‌های اخیر بسیار رایج شده است؛ زیرا فرایندی است غیر جراحی که جایگزین عمل‌های تهاجمی برای ترمیم خاصیت ارتجاعی و بهبود کیفیت پوست شده است.

با بلفاروپلاستی پلک پایین چه تغییراتی در زیر چشم ایجاد می شود؟

بلفاروپلاستی پلک پایین یکی از انواع جراحی‌های زیبایی است که برای رفع مشکل افتادگی پلک پایین انجام می‌شود که در این جراحی باید بافت چربی که به سمت جلو حرکت کرده است، خارج شود.

آیا بدون جراحی میتوان گونه را لیفت کرد؟

لیفت گونه یکی از جدیدترین روش‌ها برای بازگرداندن فرم ایده‌آل به چهره می‌باشد. استفاده از عمل لیفت گونه باعث ایجاد تغییرات شگفت‌انگیزی با حداقل مداخلات جراحی برای بازسازی و رفع افتادگی صورت می‌گردد.

کربوکسی تراپی چیست و چه کاربردها و عوارضی دارد؟

کربوکسی تراپی یک نوع مزوتراپی است که در آن به جای تزریق مایعات مزوتراپی از گاز دی اکسید کربن استفاده می‌شود. این دمیده شدن می‌تواند شبیه مزوتراپی در لایه مزودرم و یا اینکه عمیق‌تر و در لایه زیر پوستی انجام شود.

پس از بلفاروپلاستی پلک بالایی منتظر چه نتایجی باشیم؟

بلفاروپلاستی پلک بالا یک عمل نه چندان سنگین برای جوان‌سازی و زیباتر کردن چشم‌ها است. با کمک این عمل می‌توانید افتادگی پلک‌های بالای خود را که چه در اثر افزایش سن چه سایر دلایل ایجاد شده است، از بین ببرید.

روشهای غیر جراحی کشیدن گوشه چشم

با افزایش سن شاهد افتادگی پلک و ظهور چین و چروک در اطراف چشم خود هستید و احساس می‌کنید روند سریع‌تری نسبت به سایر نواحی دارد، این امر طبیعی است. اما راه‌های بسیاری برای از بین بردن این چین و چروک و افتادگی است.شیوه‌هایی چون بوتاکس، تزریق ژل و نخ.

لیفت پیشانی و شقیقه برای چه افرادی مناسب است؟

لیفت پیشانی که همچنین با عنوان لیفت ابرو شناخته می شود ، باعث بازگرداندن اثرات نیروی جاذبه ، تنگ کردن بافت نرم پیشانی و بازگرداندن ظاهر جوان پوست پیشانی ، پلک فوقانی و ابروها می شود . روش های مختلفی جهت انجام این لیفت وجود دارد و برش ها در نواحی مختلف ایجاد می شوند.

کاربردهای میکرونیدلینگ برای پوست چیست؟

میکرونیدلینگ یکی از جدیدترین شیوه های درمانی برای از بین بردن جای بسیاری از جراحت های پوستی، مورد استفاده قرار می گیرد. جالب است بدانید که این شیوه به عنوان یکی از روش های درمان غیر تهاجمی در نظر گرفته می شود که در سالیان دور به شکل دیگری با همین هدف جوانسازی پوست صورت مورد استفاده قرار می گرفته است

لیفت ابرو چیست و چگونه انجام میشود؟

لیفت ابرو با توجه به سن، برای از بین بردن خطوط پیشانیو خطوط عمیق بین دو ابرو انجام می شود. چون این تغییرات باعث شل شدن بافت پیشانی و افتادگی ابروها می شود، با لیفت ابرو هم ابروها فرم یکسان و جدید می گیرند و هم چروک پیشانی حذف شده و باعث جوان تر شدن صورت می شود.

علائم و روشهای درمان آکنه کدامند؟

آکنه نوعی بیماری مزمن و التهابی پوستی است که باعث ایجاد لکه و جوش‌هایی به‌خصوص در صورت، شانه‌ها، پشت، گردن، سینه و بالای بازوها می‌شود. هرکدام از جوش‌ها درمان‌های متفاوتی را می‌طلبند.

لیفت با نخ در ناحیه گردن و فک چه تاثیری دارد؟

از نظر برخی افراد صاف و زیبا بودن گردن و غبغب در جذابیت ظاهری افراد تأثیر زیادی دارد. لیفت گردن گزینه‌ای است که افراد متقاضی علاقه دارند پیشنهاد آن را از پزشک بشنوند. لیفت گردن به روش‌های مختلف از جمله لیفت گردن و غبغب بدون جراحی و یا با جراحی جزء اولویت‌های انتخابی شما برای زیبا شدن گردن می‌باشد.

کاربرد سلول های بنیادی در جوانسازی پوست چیست؟

سلولهاي فيبروبلاست نقش مهمي در حفظ بافت پيوندی دارند و عملكرد اصلی آنها توليد پروتئين كلاژن می‌باشد. جديدترين تكنيك در جوانسازی پوست و صورت استفاده از سلولهای بنيادی پوست خود فرد به عنوان يك ماده پركننده زنده است كه توانايی تكثير و نيز توليد كلاژن را دارد كه ماده اصلی قوام ظاهر جوان پوست می‌باشد

جوانسازی دور چشم با چه روشهایی قابل انجام است؟

پوست دور چشم یکی از نازک‌ترین و ظریف‌ترین پوست‌های بدن است و به همین دلیل بسیار سریع‌تر پیر می‌شود. جوانسازی پوست دور چشم به درمان‌های مختلفی اشاره دارد که به منظور صاف کردن چین و چروک‌ها، به حداقل رساندن پف پلک و گودی زیر چشم و صاف و سفت کردن پلک‌های بالا و پایین انجام می‌شوند

لیزر کربن چیست و چه فوایدی برای پوست دارد؟

پیلینگ کربن یا لایه‌برداری هالیوودی روشی نوین برای ارتقای کیفیت پوست صورت می‌باشد. لازم نیست تنها در صورت بروز لک یا ناهمواری های پوستی از لایه‌برداری کربن استفاده کنید زیرا این روش بر بافت پوست حتی در صورت عدم وجود لک‌های پوستی تأثیرگذار است، منافذ را کوچک کرده و پوست را شفاف‌تر می‌سازد

لیفت صورت با نخ روشی مؤثر در جوانسازی پوست

مکانیزم لیفت با نخ این‌گونه عمل می‌کند که نتایج حاصل از آن به طور آنی در صورت شما نمایان می‌شود. در لیفت با نخ به جای از بین بردن کامل افتادگی پوست، تنها بخشی از افتادگی پوست مهار می‌شود که نتیجه‌ای به شدت چشم‌گیر در رفع چروک و لیفت پوست دارد

فواید و کاربردهای مزونیدلینگ صورت

کلمه مزونیدلینگ خود به تنهایی از دو بخش مزو و نیدلینگ که به معنای سوزن است تشکیل شده است. طبق این روش سوزن‌ها باعث زخمی‌کردن سطحی پوست شده و سپس کوکتل‌های تقویتی اعمال می‌شوند. در نتیجه این کوکتل‌ها به عمق مزودرم پوست نفوذ کرده و بیمار شاهد جوانسازی و زیبایی پوست خود به مرور زمان خواهد شد

رفع چروک اطراف چشم یا خطوط پنجه کلاغی

برای درمان خطوط پا کلاغی کنار چشم روشهای متعددی مانند تزریق بوتاکس، تزریق ژل، میکرونیدلینگ، میکرودرم ابریژن و غیره وجود دارد

تاثیر پروفایلو بر جوانسازی پوست

تزریق ژل پروفایلو یکی از جدیدترین راه‌ها برای جوان‌سازی یا برجسته‌سازی نقاط مختلف صورت است. ترکیب اصلی این ژل هیالورونیک اسید تثبیت شده است. این ژل به خوبی با بافت‌های پوست و چربی ادغام شده و آسیب‌ها یا اشکالات موجود در نواحی مختلف پوست را از بین می‌برد

پی آر اف (PRF) در چه مواردی کاربرد دارد؟

(فیبرین غنی از پلاکت) یک فرم پیشرفته PRP (پلاسمای غنی از پلاکت) است که برای درمان ریزش مو استفاده می‌شود. این روش نیز ده‌ها سال است که در دندانپزشکی و ارتوپدی استفاده می‌شود. خون انسان حاوی گلبول‌های قرمز، گلبول‌های سفید، پلاکت‌ها و پلاسما است

تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل؟

تزریق ژل و تزریق چربی هر دو از روشهای بسیار موثر، کم عارضه و با حداقل تهاجم هستند که هم در جهت جوانسازی پوست و هم افزایش حجم کاربرد داشته و انجام می‌شوند

مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟

افزایش سن باعث کاهش هیالورونیک اسید در بدن و پوست می شود که در نتیجه ی آن پوست شادابی خود را از دست می دهد. یکی از روش های افزایش شاداب پوست و جبران کاهش هیالورونیک اسید تزریق مزوژل است

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465