بهترین خدمات کلینیک پوست و مو در شهرکرد
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / بهترین کلینیک پوست شهرکرد / یک کلینیک پوست خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یک کلینیک پوست خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

ممکن است بخواهید برای اولین بار به یک کلینیک پوست و مو مراجعه کنید اما نمی دانید از بین همه کلینیک ها کدام یک بهتر است . لازم است برای پیدا کردن یک کلینیک پوست و موی خوب زمان بگذارید و دقت و ظرافت زیادی به خرج دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید . در این مقاله به ویژگی های کلینیک خوب خواهیم پرداخت .

اگر ساکن شهر کرد هستید؛ می‌توانید برای کلیه اقدامات پوست، مو، زیبایی، لیزر و لاغری به کلینیک دکتر پرستو خسروانی مراجعه نمایید و از امکانات و خدمات این مرکز بهره مند شوید.

یک کلینیک پوست خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

دارای مجوز معتبر باشد

یکی از مهمترین ویژگی های کلینیک زیبایی خوب داشتن مجوز است . وزارت بهداشت برای تمام کلینیک های زیبایی قوانینی تعیین نموده است .رعایت این قوانین اهمیت بسیاری زیادی دارد و کمک می کند که شما بتوانید بهترین کلینیک ها را از بین دیگر کلینک ها تشخیص دهید . این مجوز معمولا در نقطه ای که در معرض دید باشد قرار می گیرد و شما با نگاهی کلی به اطراف باید آن را ببینید .

کلینیک پوست و مو

دارای کادر متخصص و مجرب باشد

یک کلینیک پوست خوب باید دارای افراد متخصص و متعهد در هر زمینه باشد و با توجه به حساس بودن درمان پوست ، لازم است که فرد متخصص روی همه مراحل درمان شما نظارت داشته باشد در غیر این صورت ممکن است به دلیل درمان غلط دچار آسیب پوستی شوید .

بهداشت محیط در آن رعایت شود

رعایت بعداشت و تمیزی محیط یکی دیگر از ویژگی های مهم یک کلینیک خوب است . در کلینیک های زیبایی باید تا حد امکان از تجهیزات یک بار مصرف مثل روپوش یک بار مصرف ، رو تختی یک بار مصرف و ... استفاده شود . اگر مسائل بهداشتی به درستی در مرکز مورد نظر رعایت نشده نشان دهنده آن است که سلامت مراجعه کننده در اولویت کادر پزشکی قرار ندارد .

از دارو های با کیفیت و اصل برای درمان بیماران استفاده شود

مواد و محصولات مختلفی در کلینیک های پوست برای درمان های پوستی استفاده می شود . لازم است از این مواد مطلع شوید و نسبت به آنها دقیق و حساس باشید . مثلا محصولات حاوی جیوه می توانند آسیب های پوستی ایجاد کنند . همچنین لازم است از متخصص پوست درباره عوارض جانبی احتمالی دارو های تجویز شده بپرسید .

از دستگاه های به روز و مدرن استفاده شود

استفاده از دستگاه های به روز و مدرن تاثیر زیادی بر بهبود نتیجه درمان دارد . دستگاه هایی مانند دستگاه لیزر مو های زائد ، دستگاه میکرودرم ، دستگاه هایفوتراپی همگی هر سال تغییر کرده و به روز می شوند . پس یکی از ویژگی های کلینیک زیبایی خوب استفاده از دستگاه ها و تجهیزات خوب و مدرن است .

قیمت ها مناسب و منصفانه باشد

قیمت خدمات زیبایی تعرفه مشخصی دارد و وزارت بهداشت برای آنها استانداردی مشخص تعیین نموده است .کلینیک های زیبایی بسته به نوع دستگاه ، تعداد جلسات و مشکلات بیمار قیمتی را ارئه می دهند که نباید چندان با استاندارد های موجود تفاوت داشته باشد . همچنین در یک کلینیک پوست خوب معمولا انعطاف در مورد پرداخت هزینه‌ ها با توجه به تعداد دوره‌ ها وجود دارد .

وبسایت خوبی داشته باشد

امروزه استفاده از فضای مجازی در بین کلینیک های زیبایی بسیار رایج است . این محیط محل مناسبی برای ارائه رزومه کاری و امکانات کلینیک زیبایی است . ارائه روزمه به مراجعه کنندگان کمک می کند که بتوانند بیشتر با خدمات ارائه شده در کلینیک آشنا شده و راحت تر تصمیم بگیرند .

جلسه مشاوره رایگان داشته باشد

یک کلینیک پوست خوب ، یک جلسه رایگان مشاوره برای مراجعه کنندگان در نظر می‌ گیرد تا با ارائه اطلاعات لازم ، امکان انتخاب دقیق و درست برا فرد فراهم شود . این اطلاعات می‌ تواند شامل معرفی گزینه‌ های درمانی ، ارائه مجوز ها ، کیفیت خدمات و هزینه‌ های مربوطه و بیمه‌ های تحت پوشش باشد .

کارکنان رفتاری محترمانه نسبت به مراجعه کننده داشته باشند

یکی از مهم ترین ویژگی های کلینیک زیبایی خوب احترام در برخورد با مراجعه کننده است . این احترام می تواند در نوبت دهی به موقع یا فراهم آوردن محیطی آرام باشد . نحوه صحبت کردن پرسنل با مراجعه کنندگان و پاسخ به سوالات و رسیدگی به مشکلات آنها از دیگر نشانه های رفتار محترمانه است .همچنین انجام خدمات زیبایی می بایست در کلینیک ها به صورت منظم و بدون اتلاف وقت بیمار و با تعیین وقت قبلی باشد .

چگونه یک کلینیک زیبایی خوب را پیدا کنیم ؟

برای پیدا کردن کلینیک زیبایی خوب می توانید با مراجعه به کلینیک ، مجوز ها ، تخصص پزشک ، میزان بهداشت و نحوه برخورد پرسنل را ارزیابی کنید . در مراجعه حضوری همچنین می توانید با دیگر مراجعه کنندگان در باره نحوه درمان و میزان رضایت آنها صحبت کنید . قبل از مراجعه می توانید به صفحه کلینیک در شبکه های مجازی و سایت آن مراجعه کنید . امروزه همه کلینیک ها صفحاتی در فضای مجازی دارند که در آنها رزومه ارائه می دهند.

کاهش سایز و لاغری برای بسیاری از افراد امری دور از دسترس می‌باشد. کلینیک تناسب اندام دکتر پرستو خسروانی در شهرکرد ارائه دهنده انواع متدهای لاغری متناسب با شرایط هر فرد است که با نتایج رضایت بخش در خدمت مراجعین محترم می‌باشد.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روش های درمانی غیر جراحی افتادگی صورتروش های درمانی غیر جراحی افتادگی صورت

عمل سفت کردن و رفع افتادگی پوست در سال‌های اخیر بسیار رایج شده است؛ زیرا فرایندی است غیر جراحی که جایگزین عمل‌های تهاجمی برای ترمیم خاصیت ارتجاعی و بهبود کیفیت پوست شده است. ... ادامه مطلب

لیفت صورت با نخ روشی مؤثر در جوانسازی پوستلیفت صورت با نخ روشی مؤثر در جوانسازی پوست

مکانیزم لیفت با نخ این‌گونه عمل می‌کند که نتایج حاصل از آن به طور آنی در صورت شما نمایان می‌شود. در لیفت با نخ به جای از بین بردن کامل افتادگی پوست، تنها بخشی از افتادگی پوست مهار می‌شود که نتیجه‌ای به شدت چشم‌گیر در رفع چروک و لیفت پوست دارد ... ادامه مطلب

لیزر عروق خونی صورتلیزر عروق خونی صورت

زیبایی و سلامت پوست، نقش به سزایی در زیبایی چهره شما دارد. هرگونه تورم و یا تغییر رنگ در سطح پوست که بر اثر عارضه‌ها، مشکلات یا بیماری‌های پوستی ایجاد شود، می‌تواند بر زیبایی صورت تأثیر بگذارد. یکی از این مشکلات، قرمزی و تورم رگ‌های سطحی است که بر اثر تلانژکتازی ایجاد می‌شود و واریس صورت نام دارد. ... ادامه مطلب

بیماری پسوریازیس چیست و چگونه درمان میشود؟بیماری پسوریازیس چیست و چگونه درمان میشود؟

پسوریازیس سبب پوسته‌پوسته شدن پوست می‌شود و ظاهری نامناسب به پوست فرد می‌دهد. پسوریازیس یک بیماری مزمن است که در حال رفت‌و‌آمد است یعنی گاهی هست و گاهی نیست. هدف اصلی درمان این است که سرعت رشد سلول‌های پوست را کاهش دهد. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465