لابیاپلاستی یا جراحی زیبایی واژن | دکتر پرستو خسروانی در شهرکرد
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی واژن / جراحی زیبایی واژن یا لابیاپلاستی چیست و چه مزایا و عوارضی دارد؟

جراحی زیبایی واژن یا لابیاپلاستی چیست و چه مزایا و عوارضی دارد؟

یکی از عمل های زیبایی مخصوص بانوان که موجب زیبایی دستگاه تناسلی می شود لابیاپلاستی است که در این مقاله به توضیح آن خواهیم پرداخت .

لابیاپلاستی یا جراحی زیبایی واژن از جمله خدمات تخصصی است که در شهرکرد توسط دکتر پرستو خسروانی انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.

لابیا پلاستی چیست ؟

بسیاری از بانوان مایل اند که طول لبه ی داخلی واژن خود را کاهش دهند بطوری که از لبه ی خارجی آن خارج نشود. لابیاپلاستی یکی از جراحی های زیبایی در بانوان است که در آن شکل لبه ی داخلی یا خارجی واژن بهبود پیدا می کند یا لبه های اضافی کلاهک کلیتوریس برداشته می شود .

انجام لابیاپلاستی برای چه افرادی مناسب است ؟

لابیاپلاستی

چه سنی برای انجام لابیاپلاستی مناسب است ؟

عوارض لابیاپلاستی چیست ؟

مانند سایر جراحی ها لابیاپلاستی نیز دارای عوارضی می باشد که پس از مدتی از بین می روند .
به دلیل اینکه واژن دارای غدد لنفاوی و عصبی زیادی هست در اثر جراحی آسیب کمی به رگ ها و بافت های این ناحیه وارد می شود . پس از جراحی ناحیه جراحی دچار تورم می شود . این تورم ممکن است تا یک ماه ادامه داشته باشد و پس از آن از بین برود .

آیا لابیاپلاستی بر میل جنسی اثر دارد؟

بسیاری از خانم ها نگرانند که انجام لابیاپلاستی میل جنسی آن ها را کاهش دهد .این عمل نه تنها میل جنسی را کاهش نمی دهد بلکه در مواردی که به علت بزرگ بودن بافت لابیا عمل دخول با درد همراه است باعث رفع مشکل می شود .همچنین ظاهر بهتر دستگاه تناسلی بعد ازعمل ، اعتماد بنفس بیشتری در رابطه ی جنسی به همراه می آورد .

لابیاپلاستی چقدر طول می کشد ؟

عمل لابیاپلاستی حدود یک ساعت طول می کشد و بعد از استراحتی کوتاه ( معمولا نیم ساعت ) می توانید به منزل برگردید .

بعد از انجام لابیا پلاستی چه مواردی باید رعایت شود ؟

روند بهبود لابیاپلاستی نسبتا سریع است .معمولا افراد پس از ۳ تا ۵ روز می توانند به سر کار و فعالیت های روزمره برگردند . پس از گذشت ۳ تا ۴ هفته نیز می توان فعالیت جنسی داشت . برای گذراندن سریع این مرحله و راحت طی کردن فرایند بهبود باید موارد زیر رعایت شوند :

بهترین روش درمان ریزش موی شدید و طاسی کاشت مو است که در شهرکرد با نتایجی ایده آل توسط دکتر پرستو خسروانی انجام می‌شود. در کلینیک دکتر خسروانی با استفاده از مدرن ترین ابزار کاشت مو، همچنین تجربه و تخصص پزشک می‌توانید شاهد بیشترین تراکم کاشت مو باشید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی با لیزر فرکشنالجوانسازی با لیزر فرکشنال

لیزر فرکشنال می‌ تواند چین و چروک‌ های ریز، جای جوش و لکه‌ های قهوه‌ ای را از بین برده و پوست را جوان و شاداب کند. این روش درمانی نوآورانه می‌ تواند علائم اولیه‌ ی پیری صورت را از بین برده و ظاهر پوست را جوان‌ تر کند. ... ادامه مطلب

لیفت صورت با نخ روشی مؤثر در جوانسازی پوستلیفت صورت با نخ روشی مؤثر در جوانسازی پوست

مکانیزم لیفت با نخ این‌گونه عمل می‌کند که نتایج حاصل از آن به طور آنی در صورت شما نمایان می‌شود. در لیفت با نخ به جای از بین بردن کامل افتادگی پوست، تنها بخشی از افتادگی پوست مهار می‌شود که نتیجه‌ای به شدت چشم‌گیر در رفع چروک و لیفت پوست دارد ... ادامه مطلب

با چه روشهایی میتوانیم شادابی پوست را حفظ کنیم؟با چه روشهایی میتوانیم شادابی پوست را حفظ کنیم؟

پوست یکی از مهم‌ترین عامل‌ها برای زیبایی ظاهری و سلامت فیزیکی انسان می‌باشد. به همین خاطر رعایت نکات ساده و کلی در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند تا تقویت پوست را به نحو احسن انجام داده و به زیبایی و طراوت دلخواه پوست خود برسید. در ادامه به معرفی روش‌های ساده جهت حفظ طراوت پوست می‌پردازیم. ... ادامه مطلب

تزریق چربی زیر چشم بهتر است یا فیلر؟تزریق چربی زیر چشم بهتر است یا فیلر؟

با پیشرفت علم روشهای مختلفی برای رفع چین و چروک و بازگرداندن زیبایی به پوست ایجاد شده است که رایج‌ ترین آنها تکنیک‌ های تزریق است. در بین روش‌ های تزریق نیز، تزریق چربی و فیلر به عنوان بهترین و مؤثرترین روش‌ ها شناخته می‌ شوند. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465