کاشت حرفه ای ابروی طبیعی | کلینیک تخصصی کاشت مو در شهرکرد
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو / شرایط کاشت ابروی طبیعی

شرایط کاشت ابروی طبیعی

یکی از مهم ترین مسائل در زیبایی چهره هر فردی داشتن ابروهای زیبا و پر پشت می باشد.امروزه افراد زیادی از جمله مدل ها و بازیگران و افراد مشهور اقدام به انجام کاشت ابرو طبیعی می نمایند.ابروهای نازک همانند گذشته دیگر جذابیتی نداشته و امروزه ابروهای پر پشت مورد توجه قرار گرفته است.افرادی که دچار کم پشتی و ریزش ابرو هستند متقاضیان کاشت ابرو طبیعی هستند.

اکثر خانم ها بر این باورند که با انجام تاتو و هاشور ابرو می توانند ابروهایشان را همانند گذشته به شکل قبل برگردانند اما واقعیت این است که هاشور و تاتو ابرو نه تنها ابرو را به حالت طبیعی بر نمی گرداند، بلکه معایبی همچون مصنوعی بودن ظاهر ابرو، استفاده از رنگ های شیمیایی، محدود بودن مدل های ابرو، درد و خطرات ناشی از انجام این اقدامات را داراست. همچنین شایان ذکر است که ابرویی که تتو و یا هاشور شده باشد به هیچ وجه آن را نمی توان پاک کرد و به شکل روز اول آن برگرداند. پس در انتخاب خود دقت کرده و قبل از انجام هرگونه فعالیتی از قبیل موضوعات یاد شده تحقیق کنید.

تنها روشی که برای پرپشت کردن ابروها با نتایج رضایت بخش همراه است، کاشت ابرو می‌باشد که در شهرکرد توسط دکتر پرستو خسروانی قابل انجام می‌باشد. متقاضیان این روش می‌توانند جهت تعیین وقت مشاوره با شماره تلفن 6 - 32225455 تماس حاصل فرمایند.

ویژگی هایی موی ابرو

جهت رشد مو ابرو یکی از ویژگی های ابرو می باشد که جهت کاشت ابرو طبیعی می بایست به آن دقت شود.همچنین زاویه قرارگیری ابرو بدین گونه می باشد که رشد فولیکول آن به صورت زاویه دار می باشد تا مو بر روی صورت بخوابد.پس کاشت ابرو طبیعی تفاوت های با کاشت مو دارد و می بایست به آن ها دقت شود.علاوه بر این موی ابرو به صورت تکی رشد می کند و مانند موی سر از دسته های چند تایی تشکیل نشده است.
تمامی این نکات سبب می شود که کاشت ابرو طبیعی نیاز به مهارت دقت خاصی داشته باشد.به همین علت پیش از شروع کاشت ابرو تمامی این نکات در نظر گرفته شده و برای توازن 2 ابرو طرح کاشت ابرو بر روی صورت پس از شروع به کار پیاده سازی می شود.

یکی از راه حل هایی که باعث می شود ابروهایتان همانند گذشته کشیده و پر پشت باشد و یا کم پشتی ذاتی ابروهای شما را از بین ببرد کاشت ابرو طبیعی می باشد. اصول و قواعد و قوانین کاشت ابرو طبیعی همانند کاشت مو می باشد با این تفاوت که در کاشت ابرو به دلیل اینکه شرایط حساس تر بوده نیاز به دقت و ظرافت های بالایی می باشد به همین دلیل در انتخاب کلینیک تخصصی برای انجام این روش باید دقت بالایی در نظر گرفته شود.
یکی از بهترین جنبه های کاشت ابرو ساده بودن روش انجام آن است. صرف نظر از ترمیم جهت پوشش زخم و یا بازسازی کامل ابروهای ضخیم، این روش شامل پیوند در هر جایی شامل ۵۰ تا ۴۰۰ گرافت در هر ابرو می باشد که هر گرافت شامل یک یا دو مو است. اولین قدم برای این کار طراحی ابرو است تا زیبا و طبیعی ظاهر شود.

کاشت ابرو

مدل کاشت ابرو

در عمل زیبایی پیوند ابرو هم مانند روش های دیگر خودتان می توانید مدل ابروی خود را به دلخواه انتخاب کنید. در واقع پزشکان متخصص زیبایی معمولا قبل از انجام کاشت ابرو طبیعی یک جلسه مشاوره برای فرد تحت درمان می گذارند.در این جلسه در ابتدا پزشک بررسی های لازم را بر روی چهره و ابروهای شما انجام می دهد سپس مدل های ابرویی که متناسب با چهره و فرم شما است را به شما برای انتخاب بهتر فرم دلخواه شما برای انجام کاشت ابرو طبق فرم دلخواه شما پیشنهاد می دهد.

روشهای کاشت ابروی طبیعی

همانطور که میدانید برای انجام کاشت ابرو همانند کاشت مو روشهای بسیاری وجود دارد اما نکته قابل توجه این است که روشهای رایج و سنتی با توجه به محدود بودن در امر برداشت و انجام کار توسط تکنسینهای تجربی هیچگاه نتوانسته اند روشی ایمن و باکیفیت برای فرد کاندید انجام دهند کما اینکه در آن روشهای رایج و سنتی توأم با جراحیهای طولانی مدت، درد، خونریزی، به جا ماندن اسکار ، زخم، جوشگاه و درنتیجه شاهد خواب و زاویه طبیعی ابروها نمیباشیم.کاشت ابرو با تکنیک های SUT و FUE بهترین و جدیدترین تکنیک کاشت ابرو می باشد. در این روش می توان ابروها را کاملا طبیعی بدون جراحی، درد، خونریزی و ... در یک جلسه پیوند زد. مهمترین مزیت این تکنیک این است که نیازی به کوتاه کردن موهای سر نمی باشد و حتی بر روی ابروهای تاتو شده هم قابل انجام است.

شرایط کاشت ابرو

شرایطی وجود دارند که تعیین کننده ی میزان موفقیت این عمل برای افراد مختلف خواهند بود:

سن :

غالبا در سنین کمتر از سی سالگی، الگوی ریزش ابرو در افراد تثبیت نشده است.اگر شخصی زیر این سن اقدام به انجام عمل زیبایی کاشت ابرو کند، نتیجه ی ایده آل فرایند eyebrow transplant را مشاهده خواهد کرد، اما با گذشت زمان و گذر از سن 30 سالگی، نیازمند تجدید این فرایند خواهد بود.الگوی ریزش برخی افراد، از سن 22 سالگی مشخص می شود. برخی استثنائات مانند افرادی که در آتش سوزی ابروی خود را از دست داده اند، نیازی به مشخص شدن الگوی ریزش نخواهند داشت.با این حال توصیه نمی شود از این روش استفاده کنید زیرا پزشک باید الگوی ریزش ابرو را بداند و برحسب آن، راهی بیندیشد. ممکن است در صورت اقدام بدون سنجش، حتی موهای کاشته شده هم پس از مدتی بریزند.

سلامت عمومی :

با اینکه عمل زیبایی کاشت ابرو، جراحی مختصر و فاقد خطرات جانبی می باشد، اما همچنان نیازمند سوابق و پیشینه های مناسب سلامتی می باشد.گاهی برخی عمل ها نیاز به استراحت مطلق دارند و برخی عمل ها نه. این تفاوت، باید پیش از عمل در نظر گرفته شود تا متقاضی با سنجیدن شرایط، بهترین راه را انتخاب کند.اشخاصی که از بهداشت عمومی کاملی برخوردارند، به دلایل ثابت ماندن وضعیت بدنی شان، بهترین پاسخ را به عمل eyebrow transplant خواهند داشت.

داشتن بدنی سالم و البته رژیم غذایی مناسب، دوران نقاهت را به سریع ترین شکل ممکن خواهد گذراند؛ پس سعی کنید هنگامی به پزشک برای کاشت ابرو مراجعه کنید که احساس خوبی دارید.از طرفی افراد با شرایط بهداشتی و سلامتی ناپایدار مانند افراد مبتلا به بیماری های قلبی یا دیابت، با توجه به اینکه میزان هورمون ها، فشار خون و سایر پارامتر های سلامتی شان متغیر است. ممکن است قبل از انجام عمل زیبایی کاشت ابرو نیازمند پیگیری مقدماتی برای دریافت بهترین نتیجه از فرایند پیوند ابرو باشند.سعی کنید تمام پرونده و سوابق پزشکی خود را در اختیار پزشک متخصص خود قرار دهید تا با رعایت تمام جوانب، بهترین روش را پیش پایتان بگذارد.

تناسب رنگ تار موی ابرو و رنگ پوست :

اگر رنگ ابرو با رنگ پوست متناسب باشند، نتایج کاشت ابرو با پوشش مناسب تار های ابرو همراه خواهد بود. تناقض رنگ میان پوست و تارهای ابرو، موجب می شود که به تار های ابروی بیشتری برای داشتن پوشش مناسب پوست نیاز باشد.این مشکل بیشتر در روش BHT خودش را نشان می دهد که رنگ مو و جنس موهای سایر نقاط بدن، با موهای ابروها یکی نیستند و کمی زمان می برد تا موهای آن نواحی، با شرایط تطبیق پیدا کند.البته دیگر کاشت ابرو، به سختی گذشته نیست.

در زمان های نه چندان دور، هنوز پانچ و روشی مانند FIT و SUT ایجاد نشده بود و پس از عمل، اسکار و زخم در ناحیه اهدا کننده و گیرنده ایجاد می شد اما در روش های ذکر شده، دستگاه ها، کار پزشکان را راحت کرده اند.در این روش ها، حتی یک ذره هم درد و ناراحتی احساس نخواهید کرد و حتی با توجه گرافت هایی که برداشت می شود، می توان تعداد بیشتری فولیکول در ناحیه ابرو کاشت.

اگر ساکن شهر کرد هستید؛ می‌توانید برای کلیه اقدامات پوست، کاشت مو، زیبایی، لیزر و لاغری به کلینیک دکتر پرستو خسروانی مراجعه نمایید و از امکانات و خدمات این مرکز بهره مند شوید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزایا و معایب کاشت مو به روش SUTمزایا و معایب کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش sut فرآیند نوین و پیشرفته‌ ای است که با دستگاه‌ های مجهز برای برداشت مو، بدون نیاز به تیغ جراحی و بیهوشی پیوند مو انجام می‌ شود. این متد از جمله روش‌ های کم تهاجمی است که جراحت‌ های جزئی در سر ایجاد می‌ کند. ... ادامه مطلب

کاربردهای تزریق چربیکاربردهای تزریق چربی

تزریق چربی به عنوان یکی از روش های جوانسازی شناخته می شود که در سراسر جهان توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. چرا که به نوعی با دریافت چربی از بدن فرد ، می توان از بروز علائم پیری در صورت و افتادگی و یا از بین رفتن حجم قسمت های مختلف بدن جلوگیری کرد ... ادامه مطلب

تقویت مو با پی آر اف (PRF)تقویت مو با پی آر اف (PRF)

پی آر اف (فیبرین غنی از پلاکت) یک فرم پیشرفته PRP (پلاسمای غنی از پلاکت) است که برای درمان ریزش مو استفاده می‌شود. خون انسان حاوی گلبول‌های قرمز، گلبول‌های سفید، پلاکت‌ها و پلاسما است. هنگامی‌که خون، سانتریفیوژ می‌شود (به روش خاصی می‌چرخد) PRF تولید می‌شود ... ادامه مطلب

فواید مزوتراپی صورت برای جوانسازیفواید مزوتراپی صورت برای جوانسازی

مزوتراپی پوست صورت یک روش برای بازسازی پوست بوده که مزایای زیادی نسبت به روش‌ های مشابه تهاجمی‌ تر دارد. مزوتراپی صورت تکنیکی خاص و کم تهاجمی است که مواد مغذی موردنیاز پوست را تأمین می‌ کند و موجب زیبایی و جوانسازی پوست می شود. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465