مزایای برجسته سازی گونه و چانه | کلینیک پوست و کاشت موی ارکیده در شهرکرد
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / روشهای برجسته سازی صورت

روشهای برجسته سازی صورت

استخوان گونه و داشتن گونه هایی برجسته نمادی از زیبایی و جذابیت است. وقتی استخوان گونه برجسته و تراشیده نباشد، صورت فرد بیحال و خسته به نظر می‌رسد. نه تنها با کهولت سن بلکه گاهی جوانان استخوان گونه برجسته ای ندارند. اصلاح صورت با برجسته کردن گونه تعادل کلی چهره را بهبود میدهد و یک زیبایی طبیعی برای فرد ایجاد میکند. روشهای مختلفی برای برجسته سازی صورت وجود دارد. تزریق ژل یا چربی تا حدودی بافت از دست رفته گونه را احیا کرده و تغییراتی در چهره ایجاد میکند، ولی افزایش در اندازه گونه فقط با عمل جراحی گونه گذاری و کاشت گونه امکان پذیر است.

یکی دیگر از اعضای صورت که نقش مهمی در زیبایی دارد داشتن چانه ای برجسته است. چانه لاغر یا عقب رفته بر توازن اجزای صورت تاثیر میگذارد. یک چانه زیبا و برجسته، زیبایی و جذابیت را در اختیار فرد قرار میدهد. حجیم و برجسته کردن چانه می‌تواند برای آن‌ها یک روش درمان مناسب باشد. برای تغییر شکل چانه از پروتز، تزریق ژل یا عمل جراحی استفاده می‌شود.

گونه گذاری یا برجسته سازی گونه یکی از راهکارهای افزایش زیبایی و حس جوانی در چهره است که با بکارگیری روشهایی از قبیل تزریق چربی و ژل در کلینیک ارکیده شهرکرد قابل اجرا می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.

روش های برجسته سازی گونه

برجسته سازی گونه با روش های مختلفی انجام می‌شود که این روشهای غیرتهاجمی بطور نسبی باعث لیفت صورت و جوانسازی چهره می‌شود. برجسته سازی گونه به سه روش انجام می‌شود:

تزریق چربی :

افزایش حجم و زیباسازی گونه توسط تزریق چربی انجام می‌شود. از چربی بدن خود مثل چربی ناحیه باسن یا ران استفاده شده است. توسط ساکشن، چربی استخراج می‌گردد و این چربی به ناحیه مورد نظر تزریق می‌گردد. چربی تزریق شده پس از مدتی جذب بدن می ‌شود، نمی ‌توان این روش را قطعی و دائم دانست.

گونه‌ گذاری با تزریق ژل :

محبوب ترین نوع فیلر از جنس هیالورونیک اسید است. این ماده ای به طور طبیعی در بدن وجود دارد. استفاده از هیالورونیک اسید برای اصلاح و برجسته سازی گونه بهترین گزینه است.

تزریق فیلر گونه و چانه

مزایای برجسته سازی گونه

توسط برجسته سازی، زیبایی ظاهری بیشتری را خواهید داشت.
برجسته سازی گونه ها با توجه به فرم چشم ها ، اندازه بینی و استخوان صورت انجام میشود .
فرم لب ها و اندازه ی بینی باید با گونه متعادل باشد و تزریق باید به صورت متقارن انجام شود.

عوارض گونه‌گذاری

برای پروتز در گونه ها و تزریق ژل در گونه باید به متخصص زیبایی مراجعه کنید.
احتمال خون مردگی در محل انجام تزریق یا عمل، نامتقارن شدن گونه‌ها و عفونت به دلیل استفاده از مواد اولیه نا‌مرغوب و تورم صورت پس از گونه گذاری ایجاد میشود. اما مراجعه به متخصص متبحر، بروز این علایم پس از گونه گذاری را کاهش می‌دهد.

افراد مناسب برای گونه‌گذاری بدون جراحی

افرادی که گونه‌های صاف و غیربرجسته دارند. خط گونه‌ها مشخص نیست، گونه‌ها یا شقیقه‌ها گود شدند، پف زیر چشم یا چروک و خطوط ظریف روی گونه‌ها از کاندیدای مناسب این روش زیبایی هستند.

روش های برجسته سازی چانه

زاویه سازی صورت با تزریق ژل به چانه :

برجسته کردن چانه با استفاده از تزریق ژل، برای خوش‌فرم شدن صورت و برجسته شدن خط فک انجام می‌شود.

زاویه سازی صورت با تزریق چربی به چانه :

تزریق چربی به چانه بی‌خطر و موثر است و برای اصلاح چانه‌ی کوچک و عقب رفته بدون نیاز به عمل جراحی استفاده می‌شود. برجسته‌ سازی چانه ، صورت را جذاب و متعادل می‌کند. یک چانه کوچک بینی را بزرگ‌تر و اشکالات فک را نمایان میکند. امروزه برای حجیم کردن چانه از روش‌های غیر جراحی مثل پروتز چانه، تزریق ژل و تزریق چربی و نیز روش‌های جراحی پروتز چانه استفاده می‌شود.

مزایای حجیم و برجسته کردن چانه

افزایش اعتماد به نفس و بهبود ظاهر صورت و ایجاد تعادل بیشتر بین اجزای صورت، اصلاح توازن و تعادل در صورت، اصلاح وضعیت خط گردن و کوچک کردن بینی از مزایای برجسته کردن چانه است.

اگر ساکن شهر کرد هستید؛ می‌توانید برای کلیه اقدامات پوست، کاشت مو، زیبایی، لیزر و لاغری به کلینیک دکتر پرستو خسروانی مراجعه نمایید و از امکانات و خدمات این مرکز بهره مند شوید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق ژل کانتورینگ صورتتزریق ژل کانتورینگ صورت

زاویه سازی فک با استفاده از روش‌ هایی مانند تزریق ژل از بهترین راهکارها برای بهبود انحنای سطحی یا کانتور صورت است. این روش‌ کم‌ تهاجمی هم تأثیرات جوان کننده بر صورت می‌ گذارند و هم می‌ توانند تأثیر شگفت‌ انگیزی بر زیبایی چهره‌ داشته باشند. ... ادامه مطلب

خواص هیالورونیک اسید برای پوستخواص هیالورونیک اسید برای پوست

با افزایش سن، مقدار هیالورونیک اسید در پوست کم می شود و پوست به سمت پیر شدن می رود. خشکی پوست، شوره سر، خشکی چشم ها و خشکی لب و شل شدن پوست با پیری پوست همراه است؛ زیرا مولکولهای سالم در پوست ما برخی از توانایی خود را برای اتصال و حفظ آب را از دست می دهند. ... ادامه مطلب

تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل؟تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل؟

تزریق ژل و تزریق چربی هر دو از روشهای بسیار موثر، کم عارضه و با حداقل تهاجم هستند که هم در جهت جوانسازی پوست و هم افزایش حجم کاربرد داشته و انجام می‌شوند ... ادامه مطلب

اگزمای سرشتی چیست؟اگزمای سرشتی چیست؟

اگزمای پوستی برای توصیف تمام حالت‌های قرمزی، خشکی، تاول، پوسته‌پوسته شدن، خارش، تغییر رنگ و ضخیم شدن پوست به کار می‌رود. اگزما انواع مختلفی دارد که نوع شایع آن اگزمای سرشتی است که به آن درماتیت آتوپیک نیز می‌گویند. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465