لاغری با امبدینگ | کلینیک ارکیده در شهر کرد
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لاغری و تناسب اندام / روش درمانی امبدینگ برای لاغری و کاهش وزن

روش درمانی امبدینگ برای لاغری و کاهش وزن

نخ چربی سوز یا امبدینگ با استفاده از نخ لاغری، روشی ساده و سریع برای لاغری موضعی است. برای اکثر افراد لاغری موضعی بدن تبدیل به آرزویی دست نیافتنی شده است. افراد دارای اضافه وزن همیشه تمایل دارند تا بخش خاصی از بدنشان لاغر شود، اما آنچه که بدیهی است، آنست که هیچ رژیم و روش ورزشی ای نیست که بتواند به طور قطع و صد در صد ناحیه خاصی از بدن را کوچک کند. اما علم هیچ گاه انسان را نا امید نمیکند و همیشه به دنبال راهی جهت برآورده سازی آرزوهای انسان است.

لاغری، کاهش سایز و کاهش وزن از اقداماتی است که با بکارگیری روشهای مختلف از جمله امبدینگ، در کلینیک ارکیده شهرکرد انجام می‌شود. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.

روش درمانی امبدینگ

امبدینگ یا استفاده از نخ لاغری ویژه لاغری موضعی، روشی درمانی در طب سوزنی است. در این روش درمانی، فرد درمانگر به جای آنکه از سوزن برای طب سوزنی استفاده کند، نخ لاغری قابل جذب را جایگزین میکند.
این نخ های لاغری از جنس cutgut يا كروميك هستند و در نقاطی از بدن که ویژه انجام طب سوزنی هستند کاشته میشوند. مدت زمان لازم برای جذب این نخ ها در بدن سه هفته است، در این مدت به صورت پیوسته نقاط مرتبط با طب سوزنی را تحریک کرده و کم کم جذب بدن میشوند.
واکنش بدن به نخ های کاشته شده همانند واکنش به طب سوزنی میباشد.
در مدت زمان لازم، فرد دریافت کننده امبدینگ با انجام فعالیت های روزانه نواحی کاشت شده را تحریک میکند و بدین واسطه عمل لاغری را تسریع میبخشد، پس از طی زمان مذکور با بازگشت به پزشک جهت تمدید امبدینگ و ادامه دوره درمانی اقدام میکند.

آمبدینگ یا کاشت نخ برای لاغری موثر است؟

در روش امبدینگ یا کاشت نخ نیز نخ‌های مخصوص قابل‌جذب جایگزین این سوزن‌ها شده و اثرات تحریک نقاط طب سوزنی به‌صورت مداوم روی بدن اعمال می‌شود. می‌‌توان گفت که فرد با استفاده از روش امبدینگ، سوزن‌های طب سوزنی را به خانه می‌برد! این اثر سبب تحریک مداوم غدد درون‌ریز و سیستم عصبی و سوخت‌وساز بدن شده و نهایتاً موجب کاهش وزن خواهد شد. شیوه کاشت نخ برای لاغری یا امبدینگ براساس ویژگی‌های بدنی افراد مختلف، علائم و نشانه‌های مختلف و همچنین علل متفاوت چاقی متفاوت است و برهمین اساس نقاط متفاوتی انتخاب شده و نهایتاً نقاطی که برای امبدینگ یا کاشت نخ استفاده می شوند سبب پاک‌سازی کانال‌های انرژی بدن می شوند.

امبدینگ و لاغری

آیا آمبدینگ بی خظر است؟

افرادی که با روش کاشت نخ ناآشنا هستند معمولاً نگران خطرات احتمالی و باقی ماندن نخ کاشته‌شده در بدن هستند. درواقع نخ‌های کاشته‌شده در بدن در روش امبدینگ، وارد احشا نشده و در بافت چربی زیر پوستی کاشته می‌شوند و طی ۱۰ تا ۱۵ روز اولیه بعد از درمان در بدن فرد جذب می‌شوند و امبدینگ خطر خاصی ایجاد نخواهند کرد.
با توجه به اینکه روش کاشت نخ یا امبدینگ در ایران روشی نسبتاً جدید جهت کاهش وزن می باشد پیشنهاد می‌کنیم اگر هرگونه سوالی در این خصوص دارید با پزشک در این زمینه مشاوره کنید. پس از انجام معاینه و شرح حال کامل، شرایط درمان و میزان پاسخ‌دهی این روش درمورد شما توضیح داده خواهد شد و می‌توانید با اطمینان خاطر بیشتری در خصوص این روش درمانی تصمیم‌گیری نمایید.

آمبدینگ در چه افرادی بیشتر موثر است؟

تحقیقات نشان می دهند روش امبدینگ یا کاشت نخ برای کاهش وزن در افرادی بیشتر مؤثر است که دارای چربی زیر پوستی هستند و چربی احشایی از این طریق دچار تحلیل نخواهد شد. درواقع افرادی که چاقی از نوع گلابی شکل دارند یعنی در ناحیه باسن و ران دارای تجمع بافت چربی هستند از روش امبدینگ بهره‌ی بیشتری می‌برند. ولی در افرادی که دچار چاقی احشایی هستند توصیه می‌کنیم حتماً در کنار امبدینگ، از دوره درمانی طب سوزنی هم برای اصلاح سایر مشکلات بدن استفاده نمایند.

حال سوال اینست که چطور چربی احشایی را از چربی زیر پوستی تشخیص دهیم؟ چربی زیر پوستی را می‌توانید در دست بگیرید اما چربی احشایی در زیر عضلات شکم جای گرفته و در دست نمی‌آید.
اما نکته مهم اینکه، چربی احشایی همان چربی خطرناک است که می‌تواند عامل بیماری‌های فشارخون، دیابت و چربی خون بالا باشد و طب سوزنی در پیشگیری از بروز این بیماری‌ها در افراد چاق مؤثر است.

تفاوت طب سوزنی با امبدینگ‌‌ چیست؟

در واقع مبنای امبدینگ همان مبنای طب سوزنی و استفاده از نقاط طب سوزنی است. امبدینگ همان روش کاشت نخ است که به جای استفاده از سوزن در نقاط طب سوزنی از نخ‌های قابل جذب بخیه در این نقاط استفاده می‌شود. در این روش بخیه‌ای زده نمی‌شود بلکه با استفاده از سوزن‌های مخصوص که وارد بدن شما می‌شود، نخ‌های قابل جذبی که از جنس کرکول یا PDO یا مونوسیتینگ است را جایگذاری می‌کنند. در حین جذب این نخ توسط بدن، عمل تحریک نقاط طب سوزنی نیز اتفاق میافتد و همان اثر استفاده از سوزن را ایجاد می‌کند.

موارد استفاده از امبدینگ

از اآمبدینگ می‌توان به استفاده جهت بیماران سکته مغزی، فلج های مغزی، میوپاتی ها ،سندروم روده تحریک پذیر، دردهای عضلانی و اسکلتی اشاره کرد. این در حالیست که در حال حاضر بیشترین استفاده از این روش در درمان چاقی است. امبدینگ به دلیل تأثیرات مطلوبش برای درمان چاقی در کل جهان مورد استقبال واقع شده است.

امبدینگ چگونه باعث درمان چاقی و لاغری شکم می شود؟

امبدینگ باعث بالا رفتن سوخت و ساز بدن در نقاط خاصی که نخ کاشته شده است می شود و این امر در طولانی مدت، باعث لاغری خواهد شد. علاوه بر آن، انجام امبدینگ باعث کنترل روند هضم و جذب مواد غذایی خواهد شد که این امر نیز باعث سوختن بیشتر چربی ها می شود. نکته جالب توجه آن است که امبدینگ اشتهای فرد، بویژه در افراد مبتلا به تیروئید پرکار، را کمتر می کند. همچنین امبدینگ شکم می‌تواند عملکرد سیستم غدد درون ریز و عملکرد کلیه را افزایش دهد. به این ترتیب با انجام امبدینگ شکم، از چاقی جلوگیری می‌شود.

چه افرادی نباید از امبدینگ استفاده کنند؟

تزریق چربی به طور تخصصی در شهر کرد، از جمله اقداماتی است که توسط دکتر خسروانی متخصص پوست انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مراحل و نحوه انجام کاشت مو به روش sutمراحل و نحوه انجام کاشت مو به روش sut

در کاشت مو به روش SUT از تکنیکی استفاده می‌شود که در دنیا به SAFER معروف است. دستگاه استفاده شده در این روش، به یک مکنده یا ساکشن مجهز است که به جراح در استخراج فولیکول‌ها کمک می‌کند. به همین جهت نام این تکنیک را استخراج فولیکولی به کمک ساکشن نهاده اند ... ادامه مطلب

مزوژل جالپرو چه کاربردهایی دارد؟مزوژل جالپرو چه کاربردهایی دارد؟

مزوژل متد جدیدی در زمینه ی جوانسازی پوست است. در مزوژل از ۱۴ نوع مواد ویتامینه و معدنی و آنتی اکسیدان جهت تقویت و ترمیم پوست بهره گرفته می شود. مزوژل دربرگیرنده ی موادی از انواع ویتامین ها و همچنین هیالورونیک اسید با تراکم و سفتی زیاد می باشد؛ اما همانند ژل ها حجم دهنده و پر کننده نیستند. ... ادامه مطلب

آیا بدون جراحی میتوان گونه را لیفت کرد؟آیا بدون جراحی میتوان گونه را لیفت کرد؟

لیفت گونه یکی از جدیدترین روش‌ها برای بازگرداندن فرم ایده‌آل به چهره می‌باشد. استفاده از عمل لیفت گونه باعث ایجاد تغییرات شگفت‌انگیزی با حداقل مداخلات جراحی برای بازسازی و رفع افتادگی صورت می‌گردد. ... ادامه مطلب

آیا پی آر پی روش مناسبی برای جایگزینی موهای از دست رفته است؟آیا پی آر پی روش مناسبی برای جایگزینی موهای از دست رفته است؟

پی آر پی یا تزریق پلاسما غنی از پلاکت، روشی است که علاوه بر بهبود و جوانسازی پوست، برای تقویت مو نیز کاربرد دارد. همچنین از این روش در ترکیب با کاشت مو، برای حصول بهترین نتایج کاشت نیز می‌توان بهره برد. این روش با تاثیرگذرای مطلوب و عوارض کم، جزو روشهای محبوب تقویت مو به شمار می‌رود ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465