عوارض تزریق ژل به گونه | بهترین تزریق ژل گونه در شهرکرد
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / تزریق ژل به گونه چه عوارضی دارد؟

تزریق ژل به گونه چه عوارضی دارد؟

تزریق ژل یکی از رایج ترین عمل های زیبایی و جوانسازی پوست و صورت است که این عمل دارای برخی عوارض معمولی مانند کبودی و قرمزی و بی حسی ناحیه تزریق است که این عوارض کوتاه مدت هستند و بعد از ۲ الی۳ روز از بین می روند. یکی از نواحی صورت که با تزریق ژل برجسته و زیبا می‌شود؛ گونه است. برجسته سازی گونه یا گونه گذاری، به دلیل تاثیر زیادی که گونه ها در جذابیت چهره دارند؛ روشی موثر در افزایش زیبایی محسوب می‌شود. یکی از روشهای گونه گذاری، تزریق ژل یا فیلر است که در ادامه این بحث به عوارض این روش می‌پردازیم.

تزریق چربی و تزریق ژل به گونه به طور تخصصی در شهر کرد، از جمله اقداماتی است که توسط دکتر خسروانی متخصص پوست انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.

تزریق ژل به گونه

بانوان زمان زیادی را برای برجسته به نظر آمدن گونه خود به وسیله آرایش جلوی آینه صرف می کنند. تزریق ژل به گونه یکی از راه های غیر جراحی است که این امکان را بدون مقدار زیادی آرایش برای خانم ها به وجود آوردهاست. ژل ها باعث پر شدن حجم از دست رفته گونه طی افزایش سن که بافت چربی گونه تحلیل می رود و به آن ظاهر افتاده می دهد ، می شوند.
تزریق ژل یک روش کم تهاجمی به منظور رفع چین و چروک ، خطوط خنده و خط اخم نیز می باشد و هم چنین باعث برجسته شدن لب و گونه و شادابی و جوانی این نواحی می شود.

گونه گذاری

آشنایی با عوارض تزریق ژل گونه

در واقع باید بدانید که ماده ای که برای این عمل زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد ، فیلر یا ژل ، ماده ژلاتینی مانند است که از این ماده با هدف جبران تحلیل چربی و همچنین از بین بردن چین وچروک صورت و زیبایی و جوان سازی صورت استفاده می گردد . بر اساس تحقیق پژوهشگران تزریق ژل گونه و سایر قسمت های صورت از کم عارضه ترین عمل های زیبایی است که افراد می توانند انجام دهند . همچنین این روش زیبایی یک در مان بسیار مقرون به صرفه است که هزینه بالا ندارد و همچنین دوره نقاهت آن بسیار کوتاه است.

در واقع تزریق ژل دارای برخی عوارض عمومی است که به وجود آمدن بعد از عمل بسیار طبیعی است و این عوارض در عرض چند روز الی چند هفته کاملا از بین می روند. اما برخی از افراد از عوارض تزریق ژل گونه به صورت دائمی سوال می پرسند که در پاسخ این سوال باید گفت تزریق ژل و فیلر‌ها هیچ عوارضی ندارد اما بنا به دلایلی تزریق ژل سبب عوارض طولانی مدت می شود.
همان گونه که اشاره نمودیم تزریق ژل گونه دارای عوارضی است که این عوارض معمولی است و بعد از مدت کوتاهی از بین می روند . از جمله عوارض تزریق ژل گونه که معمولی می باشند عبارتند از:

عوارض خطرناک تزریق ژل به گونه ها

بدتر شدن ظاهر صورت نشان دهنده تزریق نادرست پزشک است . زمانی که بعد از تزریق با این عارضه مهم روبرو شدید ، حتما به پزشک خود اطلاع دهید .حال به بررسی نتایج نادرست تزریق ژل می پردازیم‌:

1- ایجاد توده و برآمدگی سطح پوست

بعد از تزریق با لمس سطح پوست ، توده های ژل احساس می شوند . اما اگر این توده ها متورم شده و دردناک باشند ، نشان دهنده ی بروز عفونت خواهند بود . در این مواقع با مصرف آنتی بیوتیک به مدت دو روز برطرف می شوند‌.

2- به وجود آمدن گرانولوم

گرانولوم به توده های ایجاد شده بر روی سطح پوست گفته می شود‌ که بخاطر وجود عفونت به جود می آیند . این مشکل یکی از عارضه های نادر تزریق ژل گونه هاست که حتی ممکن است بعد از ۶ الی ۱۵ ماه بعد از تزریق هم ایجاد شود

3- آسیب دیدگی مویرگ ها

این عارضه کمتر به چشم می خورد . درد شدید و کم رنگ شدن رنگدانه های پوست یکی از نشانه های بروز این عارضه است . برای باز شدن رگ های خونی از کمپرس گرم استفاده شود . دقت داشته باشید ، هرگز برای برطرف شدن این مشکل از کمپرس یخ استفاده نمی شود.

4- جا به جایی ژل

جا به جایی ژل معمولا بر اثر تزریق ژل های کلسیم هیدروکسی آپاتیت به وجود می آید که باعث احساس درد و ناراحتی فرد می شود.

اگر ساکن شهر کرد هستید؛ می‌توانید برای کلیه اقدامات پوست، کاشت مو، زیبایی، لیزر و لاغری به کلینیک دکتر پرستو خسروانی مراجعه نمایید و از امکانات و خدمات این مرکز بهره مند شوید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهترین روشهای جوانسازی پوست صورت کدامند؟بهترین روشهای جوانسازی پوست صورت کدامند؟

جوانسازی پوست یکی از انواع درمان‌ های زیبایی برای بازگرداندن شادابی و جوانی به پوست صورت است. پزشکان، جوانسازی پوست صورت را با روش‌ های مختلف جراحی و بدون جراحی انجام می‌ دهند. ... ادامه مطلب

نحوه انجام و مزایای تزریق ژل لب طبیعینحوه انجام و مزایای تزریق ژل لب طبیعی

ژل یا فیلر لب یک نوع پرکننده است که از مواد ژل‌مانند، تشکیل شده است. با تزریق این ماده به لب‌ها، پوست این ناحیه کشیده شده و حجم آن افزایش می‌یابد. اساس ژل فیلر لب را، هیالورونیک اسید تشکیل می‌دهد. این ماده با افزایش جذب آب در لب‌ها، به افزایش هر چه بیشتر حجم و مرطوب نگه داشتن آن‌ها کمک می‌کند. ... ادامه مطلب

اگزما چیست و علت ایجاد آن کدام است؟اگزما چیست و علت ایجاد آن کدام است؟

اگزما یکی از بیماری‌های رایج پوستی است که به دلیل علائم خاص خود می‌تواند شخص را به شدت درگیر و زندگی روزانه را دشوار کند.یافتن علت اگزما یک مشکل بزرگ است و پزشکان هنوز علت دقیق آن را نمی‌دانند. ... ادامه مطلب

تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل؟تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل؟

تزریق ژل و تزریق چربی هر دو از روشهای بسیار موثر، کم عارضه و با حداقل تهاجم هستند که هم در جهت جوانسازی پوست و هم افزایش حجم کاربرد داشته و انجام می‌شوند ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465