لاغری موضعی با دستگاه RF | لاغری موضعی در شهرکرد
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لاغری و تناسب اندام / تاثیر دستگاه RF برای لاغری چقدر است ؟

تاثیر دستگاه RF برای لاغری چقدر است ؟

در میان روش‌های لاغری با دستگاه، استفاده از دستگاه RF کاربرد فراوانی داشته و با توجه به نوع استفاده‌ی این دستگاه، به‌عنوان لاغری موضعی، می‌توان گفت لاغری موضعی با دستگاه RF یکی از سالم‌ترین، کم‌خطرترین و ارزان‌ترین روش‌های لاغری می‌باشد. روش لاغری موضعی با دستگاه RF به شما کمک می‌نماید تا بتوانید به بدنتان فرم دهید و همچنین بدنی متناسب داشته باشید.

لاغری موضعی با دستگاه RF هم‌زمان با اینکه سلول‌های چربی را از بین می‌برد؛ با تاباندن امواج رادیوفرکوئنسی موجب می‌شود تا پوست همان ناحیه سفت شود و همچنین از شل شدن و افتادگی پوست، بعد از اینکه چربی‌ها حذف شد جلوگیری می‌کند. با استفاده از انرژی کم رادیو فرکوئنسی، این تکنولوژی نوین در پوست موجب می‌شود تا گرمای مناسبی تولید شود تا بلافاصله پوست شروع به صاف شدن و همچنین سفت شدن کند.

لاغری موضعی با دستگاه RF این توانایی را دارد که پوست صورت، گردن، بازو و شکم را آهسته و به‌صورت مؤثر، سفت نماید؛ به همین خاطر است که به این روش، اتوی پوست و یا لیفتینگ بدون جراحی نیز میگویند. همچنین تکنولوژی RF در لاغری موضعی با دستگاه RF را می‌توانیم راهی مناسب برای درمان سلولیت در نظر گرفت. اگر بخواهید ازنظر پزشکی نیز این موضوع را بررسی کنید باید بگوییم که ثابت‌شده می‌باشد که این درمان، می‌تواند انواع پوست‌ و کلاژن‌ها را بازسازی و سفت نماید. گزینه ی مناسب‌تر نسبت به جراحی این گزینه است تا بتوانید پوست خودتان را از علائم پیری حفظ کنید.

لاغری، کاهش سایز و کاهش وزن از اقداماتی است که با بکارگیری روشهای مختلف از جمله لیپولیز لیزری، در کلینیک ارکیده شهرکرد انجام می‌شود. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.

مزایای لاغری موضعی با RF

  1. یکی از مزایای رادیوفرکوئنسی این است که علاوه بر لاغری موضعی می‌تواند با ارسال انرژی و هدف قرار دادن کلاژن، پوست را نیز بکشد و سفت کند. به‌این‌ترتیب زمانی که رژیم لاغری و ورزش به بن‌بست می‌خورد، دستگاه آر اف با موفقیت وارد میدان عمل می‌شود. برنامه‌ی درمان با هدف فرم‌دهی به بدن و لاغری موضعی ناحیه‌هایی مانند صورت و گردن، بالای بازوها، شکم، ران، باسن، لگن، زانو، ساق پا، مچ پا و سینه، طراحی می‌شود.
  2. لاغری موضعی با دستگاه آر اف درمانی غیرتهاجمی و غیر جراحی است.
  3. این درمان، برای انواع پوست مناسب است.

افراد مناسب جهت لاغری موضعی با RF

متقاضی رادیوفرکوئنسی (RF) فردی است که می‌خواهد بدنی متناسب‌تر داشته باشد، چربی‌های اضافی را از بین ببرد و مشکل سلولیت را رفع کند. چنانچه بیمار از سلامت عمومی مناسبی برخوردار باشد و به هیچ‌گونه عفونت یا بیماری پوستی در ناحیه درمان مبتلا نباشد، فقط چند عارضه‌ی خاص وجود دارد که باعث منع انجام درمان می‌شود. لاغری با آر اف به بیماران مبتلا به اختلال حسی پوست توصیه نمی‌شود؛ چون در این حالت بیمار نمی‌تواند ناراحتی و حس خود را در طول درمان به‌خوبی گزارش دهد و به‌این‌ترتیب احتمال آسیب‌دیدگی وجود دارد .

اگرچه هیچ شواهدی دال بر خطرناک بودن رادیوفرکوئنسی برای بانوان باردار وجود ندارد؛ اما بهتر است لاغری با آر اف تا پس از زایمان به تأخیر انداخته شود. مهم‌تر از همه این‌که بیمارانی که در بدن، دستگاه‌های الکتریکی مانند پیس میکر (ضربان‌ساز قلب) یا پروتزهای فلزی، مانند صفحه‌های دندانی، دریچه‌های قلب یا مفصل‌های ران فلزی مصنوعی دارند، نمی‌توانند تحت درمان با RF قرار بگیرند؛ چون جریان یافتن انرژی RF در بدن با دستگاه‌های داخل بدن، تداخل ایجاد می‌کند یا پروتزها را گرم می‌کند و سلامت بیمار را به خطر می‌اندازد.

لاغری موضعی با RF

چگونگی لاغری موضعی با RF

کرم بی‌حسی موضعی با توجه به میزان تحمل درد بیما،ر اندکی قبل از شروع درمان روی پوست زده می‌شود تا پوست به‌طور جزئی بی‌حس شود. کرم بی‌حسی قبل از شروع درمان با الکل از روی پوست پاک می‌شود. لاغری موضعی با رادیوفرکانسی معمولاً با استفاده از ترکیبی از امواج رادیویی دوقطبی و تک قطبی روی ناحیه، انجام می‌شود تا حرارت مورد نظر در بازه ی ایمن درمان به دست آید. بسته به این‌که از چه دستگاهی استفاده می‌شود، متخصص دستگاه را روی ناحیه مورد نظر می‌کشد تا دستگاه، دقیق‌تر روی بدن هدایت شود و انرژی آر اف را به نقاط مورد نظر تحویل دهد. به این ترتیب انرژی به طور یکنواخت به تمام نقاط می‌رسد.

کرم، ژل یا روغن روان کننده روی پوست زده می‌شود تا بین هندپیس دستگاه و لایه‌های سطحی پوست مانند یک مانع عمل کند و از ساییده شدن پوست جلوگیری کند. سپس متخصص، درمان را شروع می‌کند. در طی این درمان، سلول‌های چربی، گرم می‌شود. این بافت پیوندی شل عمدتاً از آدیپوسیت تشکیل می‌شود و انرژی را به صورت لیپید (چربی) ذخیره می‌کند. حرارت RF آدیپوسیت‌ها را وادار به آزاد کردن اسیدهای چرب در سیستم لنفاوی می‌کند تا سیستم لنفاوی در مرحله بعد آن‌ها را از بدن دفع کند. آدیپوسیت‌ها پس از آزاد کردن اسیدهای چرب کوچک می‌شوند. به این ترتیب تناسب دلخواه به دست می‌آید.

پس از اتمام درمان، ژل یا لوسیون خنک کننده یا کمپرس سرد روی پوست گذاشته می‌شود. بعضی دستگاه‌ها برای محافظت از پوست در برابر گرما، مجهز به مکانیسم خنک‌کننده‌ی داخلی هستند تا درمان، راحت‌تر شود.

بهبودی پس از انجام لاغری موضعی با RF

برخی بیماران بلافاصله پس از درمان آر اف لاغری، با قرمزی خفیفی مواجه می‌شوند که شبیه به آفتاب‌سوختگی است و معمولاً به سرعت برطرف می‌شود. اکثر بیماران می‌توانند بلافاصله پس از درمان در محل کار حاضر شوند و فعالیت‌های معمول خود را دنبال کنند. متخصص به بیمار توصیه می‌کند که در صورت لزوم از ژل‌ها، کرم‌ها یا لوسیون‌های تسکین‌دهنده استفاده کند یا موضع درمان را مرطوب و خنک کند.

اقدامات لازم قبل و بعد از لاغری موضعی با RF

پس از لاغری با آر اف نیاز به هیچ مراقبت خاصی نیست، البته موارد زیر جهت احتیاط بیشتر توصیه می‌شود:

نتایج درمانی لاغری موضعی با (RF)

با توجه به این‌که از چه دستگاهی برای درمان استفاده می‌شود، ممکن است توصیه شود که ۸ تا 10 جلسه آر اف به صورت دو بار در هفته، یا ۸ جلسه آر اف در فواصل یک تا دو هفته‌ای تکرار شود. در هر حال از هر دستگاهی که استفاده شود، درمان باید ماهی یک بار انجام شود تا نتیجه‌ی به دست آمده حفظ شود. متخصص، طرح درمانی مناسب را با توجه به نیازها و اهداف خاص هر بیمار تهیه می‌کند.

طرح درمان به‌گونه‌ای تهیه می‌شود که نتیجه‌ی درازمدت به دست آید، اگرچه بیمار از همان جلسه‌ی اول متوجه تغییر می‌شود. هرچند رژیم لاغری و ورزش کردن شرط لازم نتیجه گرفتن از درمان نیست؛ اما چنانچه بیمار مرتب ورزش کند و رژیم غذایی سالمی در پیش بگیرد، نتیجه ی بهتری به دست می‌آید. نوشیدن آب نیز برای دفع مایعات تولیدشده از بدن بسیار مهم است. بیمارانی که این توصیه‌های ساده و مهم را رعایت کرده‌اند، به نتیجه‌ای چشمگیر دست‌یافته‌اند.

عوارض جانبی لاغری موضعی با RF

بیمار در طول درمان هر بار که انرژی RF به پوست و بافت زیر آن می‌رسد، حرارتی را حس می‌کند. عوارض جانبی لاغری با آر اف که چندان شایع نمی‌باشد می‌توان به ورم، قرمزی یا کبودی محل درمان و اطراف آن اشاره کرد که معمولاً ظرف چند ساعت تا چند روز برطرف می‌شود. برخی بیماران نیز تا چند روز پس از RF با خشکی پوست ناحیه درمان مواجه می‌شوند. مرطوب کردن پوست با آلوئه‌ورا به رفع خشکی پوست کمک می‌کند.

برخی بیماران، استفاده از دستگاه RF برای لاغری، متوجه زیاد شدن ادرار می‌شوند. ادرار به این علت زیاد می‌شود که سیستم لنفاوی، مایعات اضافی را که در طول درمان آزاد شده و بین سلول‌های ناحیه درمان جمع شده از طریق ادرار دفع می‌کند.

تزریق چربی به طور تخصصی در شهر کرد، از جمله اقداماتی است که توسط دکتر خسروانی متخصص پوست انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
میکروگرافت ابرو چیست؟میکروگرافت ابرو چیست؟

کاشت ابرو متدی برای انتقال قسمتی از موهای سر و در واقع گرافت مو (پیاز مو) که وظیفه ساخت مو را به عهده دارند به ناحیه ابرو است. روش کاشت ابرو میکروگرافت یکی از روش های نوین کاشت می باشد که در این روش هیچگونه جراحتی صورت نمی گیرد و عوارضی مانند تورم شدید و حساسیت های پوستی ندارد. ... ادامه مطلب

لیفت پیشانی و شقیقه برای چه افرادی مناسب است؟لیفت پیشانی و شقیقه برای چه افرادی مناسب است؟

لیفت پیشانی که همچنین با عنوان لیفت ابرو شناخته می شود ، باعث بازگرداندن اثرات نیروی جاذبه ، تنگ کردن بافت نرم پیشانی و بازگرداندن ظاهر جوان پوست پیشانی ، پلک فوقانی و ابروها می شود . روش های مختلفی جهت انجام این لیفت وجود دارد و برش ها در نواحی مختلف ایجاد می شوند. ... ادامه مطلب

مراقبتهای بعد از تزریق ژل زیر چشممراقبتهای بعد از تزریق ژل زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم یک روش‌ زیبایی به شمار می‌ رود که بسیاری از افراد از این روش برای از بین‌ بردن تیرگی‌ ها و گودی زیر چشم استفاده می‌ کنند. فیلر زیر چشم، حاوی اسید هیالورونیک است. این فیلر در زیر بافت‌ های صورت و دقیقاً روی استخوان آن تزریق می‌ شود تا نواحی مربوطه پر شوند. ... ادامه مطلب

رینوپلاستی غیر جراحی با تزریق فیلررینوپلاستی غیر جراحی با تزریق فیلر

انحراف بینی و شکل نامتقارن آن، یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال درمان آن به روش‌ های غیرجراحی هستند. رینوپلاستی غیر جراحی که به آن عمل زیبایی بینی مایع نیز گفته می‌ شود، روشی بسیار کاربردی و مهم در خصوص این امر به شمار می‌ رود و متقاضیان بسیار زیادی نیز دارد. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465