کاشت مو به روش DHI | هزینه و قیمت کاشت مو به روش DHI در شهرکرد
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو / کاشت مو به روش DHI جدید ترین روش پیوند مو در دنیا

کاشت مو به روش DHI جدید ترین روش پیوند مو در دنیا

در طول سال‌های متمادی، بشر برای آراستن ظاهر خود کوشش‌های بی‌پایانی داشته است. در این میان تلاش‌های مستمر برای بازگرداندن حجم موهای ازدست‌رفته منجر به ابداع روشی تحت عنوان کاشت موی طبیعی شد. یکی از جدیدترین و بهترین روش‌های کاشت مو که امروزه در کلینیک‌های معتبر ایران و جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد، کاشت مو به روش DHI می‌باشد. در واقع با به کارگیری کاشت مو به روش دی اچ آی عملاً ابزار کاشت مو جای دست پزشک را می‌گیرد و همین موضوع نه تنها دقت و سرعت کار را بالا می‌برد بلکه از احتمال بروز عفونت و همچنین طولانی شدن روند کاشت جلوگیری می‌نماید.

یکی از روشهای با سابقه و با نتایج رضایت بخش درمان ریزش مو، کاشت مو به روش SUT است که در شهرکرد توسط دکتر پرستو خسروانی قابل انجام می‌باشد. متقاضیان این روش می‌توانند جهت تعیین وقت مشاوره با شماره تلفن 6 - 32225455 تماس حاصل فرمایند.

مزایای کاشت مو با روش DHI

1. استفاده از به‌روزترین تکنولوژی حال حاضر در زمینه کاشت مو
2. روشی مدرن با نتایج طبیعی و دلخواه متقاضی
3. به دست آمدن نتایج کاملاً طبیعی بعد از اتمام پروسه کاشت

4. عدم ماندگاری کوچک‌ترین جای زخم یا اسکار
5. احساس کمترین میزان درد در حین انجام کاشت
6. غیر تهاجمی بودن که سبب شده مراحل کاشت بدون درد و خونریزی باشد

7. مشاهده نتایج مثبت کار خیلی سریع‌تر از سایر روش‌های مشابه
8. با گذشت زمان و پایان دوران نقاهت، تمامی عوارض جانبی از بین می‌روند.
9. گرافت های برداشت شده در این روش، به طور مستقیم، پس از برداشت در محل کاشت، قرار داده می‌شوند؛ بنابراین احتمال از بین رفتن آن‌ها در بازه زمانی بین برداشت و کاشت کم می‌شود. در این روش حدود ۹۵ درصد گرافت های برداشت‌شده سالم می‌مانند و پس از کاشت به رشد خود ادامه می‌دهند؛

10. کاشت مستقیم گرافت ها بعد از برداشت، باعث افزایش سرعت کاشت مو با این روش نسبت به کاشت موی FIT شده است؛
11. از آن جایی که پزشک در این روش از داروهای بی‌حسی استفاده می‌کند، این روش هیچ دردی برای بیمار به همراه نخواهد داشت ولی در صورتی که از هیچ داروی بی‌حسی نیز استفاده نشود، این روش کاشت، درد بسیار کمی دارد.

12. این روش، یک روش تهاجمی با حداقل عوارض است. جای زخم و اسکار در آن به حداقل می‌رسد و دوران نقاهت آن بسیار کوتاه است؛
13. در این روش شخص علاقه‌مند به کاشت مو هیچ‌گونه سوزش یا خارشی را در ناحیه سر حس نمی‌کند.
14. از آنجایی که فولیکول‌های برداشت شده، مستقیماً توسط دستگاه ایمپلنتر کاشته می‌شوند، احتمال انتقال عفونت در این روش بسیار کم است؛

چگونگی انجام کاشت مو به روش DHI

به طور کلی این روش کاشت مو دارای 4 مرحله است که عبارتند از :

1. معاینات و بررسی‌های لازم
2. بی‌حسی و ضدعفونی کردن سر
3. استخراج و نگهداری فولیکول‌ها
4. آماده‌سازی و کاشت فولیکول‌ها

طبیعتاً اولین مرحله برای کاشت مو یا هر نوع خدمات دیگری، مراجعه به پزشک متخصص برای بررسی و معاینات لازم است. وقتی پزشک موها و شرایط شما را بررسی می‌کند تشخیص می‌دهد که کدام روش کاشت مو برای شما مناسب است و اگر روش DHI برای شما مناسب بود، نکات مهم و تذکرات و شرایط عمل به شما گفته شد تا زمانی که جلسه عمل فرا رسد. در اولین مرحله پزشک با داروهای بی‌حسی سر شما را بی‌حس می‌کند تا هیچ دردی احساس نکنید و بعد از آن شروع به جدا کردن فولیکول‌های مو از قسمت اهداکننده سر توسط قلم چوی می‌کند یا دستگاه می‌کند.

تمامی این فولیکول در این بازه زمانی برای اینکه کیفیت آن‌ها کم نشود و سالم بمانند در مواد مغذی مخصوص نگهداری می‌شوند. بعد از آن جراح در نواحی گیرنده سوراخ‌های بسیار ریزی ایجاد می‌کند و فولیکول‌های مو را نسبت به زاویه و جهت و عمق در آن سوراخ‌ها می‌کارد. در این مراحل به دلیل اینکه از تیغ و ابزارهای تیزی و برشی استفاده نمی‌شود، هیچ خونریزی یا بخیه و زخمی وجود ندارد و کار هم با سرعت و دقت بیشتری انجام می‌شود. پس از انجام روش کاشت، باید تا پنج روز موهای سر را مرطوب نگه داشت. اسپری‌های مرطوب‌کننده زیادی برای این مسئله وجود دارند. همچنین پس از انجام این عمل، نیازی به استراحت در داخل بیمارستان نیست و شخص متقاضی می‌تواند زندگی روزانه خودش را ادامه بدهد.

افراد مناسب برای کاشت مو DHI

کاشت مو به روش DHI جدید ترین روش پیوند مو در دنیا

افراد نامناسب برای کاشت مو DHI

تقریباً می‌توان گفت تمامی افرادی که دچار ریزش مو شده‌اند می‌توانند از این روش استفاده کنند اما برخی افراد که شرایط زیر را دارند بهتر است از این روش استفاده نکنند.

1. افرادی با سابقه بیماری‌های مرتبط با سیستم امنیتی بدن
2. افرادی با سابقه بیماری‌های شدید پوستی
3. دیابتی‌ها و زنان باردار

توصیه‌های قبل از کاشت مو به روش DHI

1. مصرف دخانیات و مشروبات الکلی به مدت یک ماه قبل از پیوند مو ممنوع است.
2. از خوردن داروهای رقیق‌کننده خون به مدت دو هفته قبل از شروع به کار خودداری کنید.
3. درصورتی که به بیماری خاصی مبتلا بوده، حساسیت دارویی دارید و یا اینکه به ماده بی‌حسی حساسیت دارید، حتماً به متخصص اطلاع دهید.
4. شب قبل از پیوند مو حتماً استحمام کنید.
5. در روز عمل، لباس دکمه‌دار بپوشید تا برای تعویض، دچار مشکل نشوید.

توصیه‌های بعد از کاشت مو با روش DHI

1. مصرف دخانیات و مشروبات الکلی همچنان باید تا یک ماه بعد از پیوند مو کنار گذاشته شود.
2. به هیچ عنوان به محل کاشت، فشار وارد نشود لذا در زمان خوابیدن احتیاط کنید. همچنین نباید از کلاه و روسری استفاده کنید. شما تنها مجاز به استفاده از کلاهی هستید که پزشک تجویز کرده است.
3. داروهای تجویز شده را به طور کامل مصرف نمایید.

4. مصرف آب، میوه و سبزیجات را بیشتر کنید.
5. تا مدتی که متخصص توصیه می‌کند، در زمان خواب سر بالاتر از بدن باشد.
6. برای شستن سر تا هر زمان که پزشک دستور دهد باید تنها از شامپوی تجویز شده استفاده کنید.

7. استفاده از سشوار، تنها منوط به دستور پزشک امکان‌پذیر است.
8. تا اطلاع ثانوی، ورزش و فعالیت‌های سنگین را کنار بگذارید.

عوارض و معایب روش کاشت موی DHI

واکنش منفی به داروهای بی‌حسی
برای بی‌حس کردن سر شما داروی بی‌حسی تزریق می‌کنند که این بی‌حسی ممکن است برای برخی افراد باعث ایجاد حساسیت شود که بسیار نادر است و در برخی افراد هم ممکن است باعث ایجاد استرس بیشتر شود که فرد بهتر است خودش را کنترل کند.
عفونت ممکن است در نواحی اهداکننده و گیرنده ایجاد شود که با این اتفاق در کلینیک‌های نامعتبر که عمل را بدون رعایت نکات بهداشتی انجام می‌دهند اتفاق میافتد اما در کلینیک‌های معتبر جای نگرانی در این باره نیست.
شوک ریزش ممکن است 2 ماه بعد از عمل رخ دهد که این مورد هم در بیشتر روش‌های کاشت مو یک اتفاق عادی است و بعد از آن موها دوباره شروع به رشد می‌کنند.
این روش، تکنیکی پیشرفته و همراه با تجهیزات و دستگاه مخصوص است و نیازمند تخصص مدرنی می‌باشد که هر پزشکی ندارد و به همین علت هزینه این روش از سایر روش‌ها بالاتر است.
همان‌طور که گفته شد زمان انجام این عمل از عمل‌های دیگر بیشتر است اما در عوض دقت و ظرافت بالاتری هم دارد.
عوارضی از قبیل تورم، کبودی، خارش و بی‌حسی و برخی عوارض جانبی و بی‌خطر دیگر از عوارض هر عمل زیبایی هستند که با گذشت زمان از بین خواهند رفت.

قیمت و هزینه کاشت مو

قیمت و هزینه کاشت مو بر اساس معیارهای خاصی برآورد می‌شود که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است. مواردی که روی قیمت این خدمات تأثیر می‌گذارند عبارت‌اند از:

  1. روش کاشت مو: روش‌های جدید و مدرن معمولاً به خاطر اینکه نیاز به تجهیزات و تخصص و دستگاه‌های مخصوص دارند قیمت بیشتری هم دارند.
  2. ویژگی‌های فردی : هرچقدر وسعت منطقه کاشت در فرد بیشتر باشد و ریزش مو شدیدتر باشد، نیاز به تعداد فولیکول‌های بیشتری برای ایجاد تراکم حداکثری است و مدت‌زمان مورد نیاز برای کاشت نیز بیشتر می‌شود. هزینه کاشت مو نیز در چنین شرایطی بیشتر خواهد شد.
  3. تراکم مدنظر: اگر قصد کاشت مو با تراکم بالا داشته باشید قاعدتاً هم وقت و هم هزینه بیشتری نیاز دارد.
  4. پزشک متخصص: مدرک، تخصص، مهارت، تجربه و موارد دیگر مربوط به پزشک هم باعث تغییر قیمت می‌شوند.
  5. تعداد اعضای تیم درمان: در برخی از روش‌های کاشت مو تعداد اعضای تیم درمان بیشتر هستند که این موضوع نیز سبب افزایش هزینه نهایی کاشت مو می‌شود.

لطفا جهت آگاهی از هزینه و قیمت کاشت مو به روش DHI در شهرکرد، توسط تیم پزشکی دکتر پرستو خسروانی، با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.

کاهش سایز و لاغری برای بسیاری از افراد امری دور از دسترس می‌باشد. کلینیک تناسب اندام دکتر پرستو خسروانی در شهرکرد ارائه دهنده انواع متدهای لاغری متناسب با شرایط هر فرد است که با نتایج رضایت بخش در خدمت مراجعین محترم می‌باشد.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق ژل به گونه چه عوارضی دارد؟تزریق ژل به گونه چه عوارضی دارد؟

یکی از نواحی صورت که با تزریق ژل برجسته و زیبا می‌شود؛ گونه است. برجسته سازی گونه یا گونه گذاری، به دلیل تاثیر زیادی که گونه ها در جذابیت چهره دارند؛ روشی موثر در افزایش زیبایی محسوب می‌شود. یکی از روشهای گونه گذاری، تزریق ژل یا فیلر است ... ادامه مطلب

بهترین سن برای عمل بلفاروپلاستیبهترین سن برای عمل بلفاروپلاستی

عمل بلفاروپلاستی در دو مقطع سنی جوانی و میانسالی انجام گرفته و بسیار نتیجه بخش خواهد بود. افرادی که دارای افتادگی پلک، پف های پلکی و نا هنجاری های پلک هستند، کاندید انجام این عمل جراحی می باشند. ... ادامه مطلب

مزایای روش کاشت مو به روش SUTمزایای روش کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش SUT در واقع ترکیبی از چند روش پیوند طبیعی مو است که روش‌های پیشین را بهبود بخشیده است. هدف از ابداع روش‌های جدید ایمپلنت مو، رفع کاستی‌های روش‌های موجود و افزایش بازدهی کاشت آنها است ... ادامه مطلب

برای رفع ریزش مو از چه روشهایی میتوان استفاده کردبرای رفع ریزش مو از چه روشهایی میتوان استفاده کرد

ریزش مو مسئله‌ای است که در هر سنی، افراد را آزار می‌دهد. ریزش مو علل مختلفی دارد. برای درمان ریزش مو باید ابتدا علل ایجادکننده را درمان کرد. در ادامه به معرفی انواع روش‌های درمانی ریزش مو می‌پردازیم. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465