بهترین روش کاشت ابرو | کاشت ابرو به روش FUT | پیوند ابرو در شهرکرد
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت ابرو / کاشت ابرو به روش FUT چگونه انجام میشود؟

کاشت ابرو به روش FUT چگونه انجام میشود؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی و ابداع روش‌های مختلف برای کاشت ابرو، جایی برای نگرانی در مورد ریزش ابرو و یا ناراحتی برای نداشتن ابروهای پرپشت و خوش‌فرم نخواهد بود. البته عاقلانه‌ترین کار این است که به سلامت خود بیشتر اهمیت دهیم تا دچار ریزش ابرو نشویم؛ اما در هر صورت کاشت ابرو طبیعی به یاری شما آمده و از این پس می‌توانید ابروهای پرپشت با مدل دلخواه داشته باشید.

تنها روشی که برای پرپشت کردن ابروها با نتایج رضایت بخش همراه است، کاشت ابرو می‌باشد که در شهرکرد توسط دکتر پرستو خسروانی قابل انجام می‌باشد. متقاضیان این روش می‌توانند جهت تعیین وقت مشاوره با شماره تلفن 6 - 32225455 تماس حاصل فرمایند.

مراحل کاشت ابرو به روش FUT

بعد از اینکه مشخص شد شما کاندید مناسبی برای اجرای روش FUT هستید، پزشک باید بانک مو و ابروها را استریل نموده و سپس عمل بی‌حسی را انجام دهد.

1. با توجه به اینکه بهترین بانک مو برای پیوند ابرو، ناحیه پشت سر است. یک نوار باریک از پوست این قسمت جدا شده و بلافاصله زخم به وجود آمده، بخیه می‌شود. اولین مهارت متخصص، در همین مرحله مشخص خواهد شد. پزشک باید دقت بالایی در جراحی داشته و از سویی دیگر بخیه به‌گونه‌ای انجام شود که منجر به تشکیل اسکار نگردد.
2. سپس استخراج گرافت از نوار باریک در زیر میکروسکوپ آغاز می‌شود. دقت و ظرافت عمل در این مرحله نیز بسیار مهم است چراکه فولیکول‌ها بسیار حساس بوده و کوچک‌ترین خطا باعث آسیب به آن‌ها خواهد شد.
3. در انتها، توسط تیغ شیار و شکاف‌های بسیار کوچک در ابرو ایجاد شده و فولیکول‌ها داخل آن‌ها قرار می‌گیرند. عمق و زاویه کاشت فولیکول در ابرو، بر نتیجه‌ی نهایی و طبیعی به نظر رسیدن ابروها تأثیر خواهد گذاشت. در واقع، پزشک باید علاوه بر تخصص، ظرافت عمل خوبی نیز داشته باشد.

مراقبت‌های قبل از کاشت ابرو به روش FUT

به منظور اینکه به نتیجه دلخواه کاشت ابرو با روش FUT برسید لازم است نکاتی را قبل و بعد از پیوند ابرو رعایت کنید:

1. درصورتی‌که عادت به مصرف مشروبات الکلی و استعمال دخانیات دارید، این عادت نادرست را حداقل یک ماه قبل از پیوند ابرو کنار بگذارید. به‌هرحال زنده ماندن فولیکول‌ها و ترمیم زخم، به قدرت خون‌رسانی بدن بستگی داشته و این مواد، باعث اختلال در خون‌رسانی می‌شوند.
2. اگر بیماری خاص داشته، داروی خاصی مصرف می‌کنید و یا اینکه به ماده بی‌حسی و بعضی داروها حساسیت دارید، حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.
3. مصرف داروهای منعقد کننده و رقیق‌کننده خون، دو هفته قبل از پیوند ابرو ممنوع است.
4. شب قبل از کاشت ابرو، دوش بگیرید. چون تا چند روز بعد نمی‌توانید حمام کنید. از طرفی در روز پیوند ابرو، پوست باید تمیز و عاری از آلودگی‌ها باشد.
5. ترس و استرس، برای انجام ایمپلنت ابرو خوشایند نخواهد بود. حداقل یک هفته و به‌خصوص در روز پیوند، باید در آرامش کامل باشید.

مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو با روش FUT

1. مدت زمان استراحت در کاشت ابرو به روش FUT طولانی‌تر است و باید چند روز در خانه بمانید.
2. همچنان تا یک ماه نباید به سراغ مشروبات الکلی و دخانیات بروید.
3. به هیچ عنوان به ابروها فشار وارد نکنید و در حین خوابیدن نیز احتیاط داشته باشید. همچنین خاراندن ابروها نیز ممنوع است.
4. اگر عادت دارید موی سر را با سشوار خشک کنید، مراقب باشید هوای گرم به ابروها برخورد نکند.
5. هر روز به اندازه‌ی کافی آب بنوشید تا سلامت فولیکول‌ها تضمین گردد.
6. داروهای تجویزشده توسط متخصص را به‌طور کامل و در زمان مقرر مصرف کنید.
7. مصرف سبزیجات و میوه‌جات را در رژیم غذایی خود بیشتر کنید تا زخم‌ها زودتر بهبود یابند.

کاشت ابرو به روش FUT

فواید و مزایای کاشت ابرو به روش fut

عوارض و معایب کاشت ابرو به روش FUT

کاشت ابرو به روش FUT ممکن است با عوارضی همراه باشد که غالباً ناشی از خطای پزشکی و بی‌توجهی مراجعه‌کننده نسبت به مراقبت‌های بعد از پیوند است:

1. بعد از پیوند ابرو، پوست ملتهب شده و ورم می‌کند. این عارضه بعد از چند روز رفع خواهد شد ولی برای تسریع بهبودی، می‌توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.
2. متأسفانه احتمال عفونت در این روش وجود دارد. درصورتی‌که پوست و وسایل به‌درستی استریل نشده و یا مراقبت‌های بعد از پیوند را جدی نگیرید، به عفونت مبتلا شده و پیوند ابرو شکست می‌خورد.
3. لازم است بدانید دوره نقاهت روش FUT طولانی‌تر از روش‌های دیگر است لذا بهتر است به اندازه کافی مرخصی داشته باشید و در خانه استراحت کنید.
4. درصورتی‌که متخصص در بخیه زدن پوست، مهارت نداشته باشد، احتمال تشکیل اسکار وجود دارد.
5. برای کاشت ابرو به روش FUT به بانک موی قوی نیاز است و اگر فرد مشکلی از این نظر داشته باشد، در مراحل بعدی برای ترمیم تراکم ابرو، دچار محدودیت خواهد شد.

بیماری ها و مشکلات پوستی از جمله مواردی هستند که برای تشخیص و درمان آنها حتما نیاز به مراجعه نزد متخصص پوست وجود دارد. زگیل و تبخال تناسلی از جمله این موارد هستند که متخصص پوست با درمان یا کنترل این بیماریها می‌تواند از عوارض وخیم آنها جلوگیری نماید. دکتر پرستو خسروانی متخصص پوست در کلینیک ارکیده شهرکرد، یکی از پزشکان مجربی است که در تشخیص و درمان بیماری های پوستی می‌تواند به شما مراجعین محترم کمک نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
فیلر مو چیست و فیلر موی سر چه کاربردی دارد؟فیلر مو چیست و فیلر موی سر چه کاربردی دارد؟

فیلر موی سر یکی از راه‌ های درمانی برای افرادی است که از کم ‌پشتی و یا ریزش بیش از حد موی سر رنج می‌ برند. با توجه به این‌ که بیشتر افراد از مواد شیمیایی، سشوار و اتوی مو استفاده می‌ کنند، به مرور زمان ریشه‌ی مو ضعیف شده و ریزش مو افزایش می‌ یابد. ... ادامه مطلب

اگزمای سرشتی چیست؟اگزمای سرشتی چیست؟

اگزمای پوستی برای توصیف تمام حالت‌های قرمزی، خشکی، تاول، پوسته‌پوسته شدن، خارش، تغییر رنگ و ضخیم شدن پوست به کار می‌رود. اگزما انواع مختلفی دارد که نوع شایع آن اگزمای سرشتی است که به آن درماتیت آتوپیک نیز می‌گویند. ... ادامه مطلب

کاشت مو به روش sut چگونه انجام میشود؟کاشت مو به روش sut چگونه انجام میشود؟

افرادی که به هر دلیلی دچار ریزش شدید موهای خود شده‌اند، به‌عنوان آخرین گزینه‌ی درمانی، کاشت مو را امتحان می‌کنند. امروزه روش‌های پیشرفته‌ای برای کاشت مو ابداع‌ شده است که روش SUT یکی از این روش‌ها می‌باشد ... ادامه مطلب

مقایسه لیزر کم توان و پرتوانمقایسه لیزر کم توان و پرتوان

برش، سوزاندن و یا از بین بردن بافت زائد از کاربردهای لیزر تراپی در علم پزشکی و فیزیوتراپی است. با استفاده از لیزر درمانی در فیزیوتراپی به جای عمل جراحی، خطرات شامل درد، خونریزی و ایجاد زخم به حداقل ممکن می رساند. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465