مزونیدلینگ چیست و چه کاربردی دارد؟ | هزینه مزونیدلینگ صورت در شهرکرد
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / فواید و کاربردهای مزونیدلینگ صورت

فواید و کاربردهای مزونیدلینگ صورت

این روزها با توجه به رشد و گسترش اعمال مختلفی که برای زیبایی هرچه بیشتر پوست و چهره افراد انجام می‌شود افراد در پی آن هستند که با انجام اعمال مختلفی از سنخ جوانسازی پوست به زیبایی و شادابی پوست خود کمک کنند. یکی از انواع اقداماتی که این روزها برای زیبایی و جوانسازی بیشتر پوست و صورت مورد استفاه قرار می گیرد مزونیدلینگ است. مزونیدلینگ صورت به یکی از راهکارهای جدیدی گفته می‌شود که به منظور جوانسازی پوست و همچنین درمان بسیاری از مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کلمه مزونیدلینگ خود به تنهایی از دو بخش مزو و نیدلینگ که به معنای سوزن است تشکیل شده است. طبق این روش سوزن‌ها باعث زخمی‌کردن سطحی پوست شده و سپس کوکتل‌های تقویتی اعمال می‌شوند. در نتیجه این کوکتل‌ها به عمق مزودرم پوست نفوذ کرده و بیمار شاهد جوانسازی و زیبایی پوست خود به مرور زمان خواهد شد.

مزونیدلینگ به عنوان روشی ترکیبی از میکرونیدلینگ و مزوتراپی، برای جوانسازی پوست در کلینیک ارکیده شهرکرد انجام می‌شود. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره این روش و هماهنگی با این مرکز می‌باشید؛ با شماره تلفن 6 - 32225455 تماس حاصل فرمایید.

فواید مزونیدلینگ

آنچه باعث شده تا مزونیدلینگ صورت در بین عموم افرادی که به سلامت پوست خود حساس هستند محبوبیت پیدا کند مزایا و فواید بسیار زیاد آن می‌باشد. در زیر به چند مورد از رایج‌ترین فواید مزونیدلینگ اشاره شده است:

مزونیدلینگ چیست

کاربرد های مزونیدلینگ صورت

نواحی تحت درمان با مزونیدلینگ

مراقبت‌های قبل از انجام مزونیدلینگ

مراقبت‌های بعد از انجام مزونیدلینگ

معایب مزونیدلینگ

مزونیدلینگ در کنار فواید بسیار زیادی که دارد یکسری عوارض جانبی را در پی خواهد داشت که از دید برخی افراد می‌توان آن‌ها را در به عنوان معایب مزونیدلینگ در نظر گرفت. البته این معایب خیلی کم و کاملاً قابل چشم‌پوشی هستند. علاوه بر آن در صورتی که تمامی مراقبت‌های قبل از انجام مزونیدلینگ را به درستی رعایت کرده باشید و همچنین در انتخاب کلینیک و پزشک مربوطه دقت کنید با حداقل عارضه جانبی دوره نقاهت خود را پشت سر خواهید گذاشت.

عوارض مزونیدلینگ

هزینه مزونیدلینگ صورت

هزینه مزونیدلینگ صورت با توجه به کلینیک و پزشک انتخابی شما متفاوت خواهد بود. چرا که اجرت پزشک‌ها و همچنین خدمات ارائه شده در کلینیک‌ها با یکدیگر فرق دارند. علاوه بر آن قیمت کوکتل‌هایی که در طول انجام مزونیدلینگ مورد استفاده قرار می‌گیرند بسیار متنوع است. برای آگاهی از هزینه مزونیدلینگ در کلینیک ارکیده شهرکرد با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.

بهترین روش درمان ریزش موی شدید و طاسی، کاشت مو است که در کلینیک ارکیده شهرکرد با نتایجی عالی انجام می‌شود. در این مرکز با استفاده از مدرن ترین ابزار کاشت مو، همچنین تجربه و تخصص پزشک می‌توانید شاهد بیشترین پس از پیوند مو باشید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آکنه با چه دارویی درمان می شود؟آکنه با چه دارویی درمان می شود؟

جوش صورت یا آکنه یکی از عوارض پوست چرب است که به دلیل افزایش ترشح غدد سبوم (چربی) ایجاد می‌ شود. در این مرحله، تعادل چربی پوست به هم می‌ خورد و منافذ پوست با چربی مسدود می‌ شوند.در ادامه با برخی از داروهای درمان آکنه آشنا میشوید که باید با نسخه پزشک استفاده نمایید. ... ادامه مطلب

مقایسه لیزر کم توان و پرتوانمقایسه لیزر کم توان و پرتوان

برش، سوزاندن و یا از بین بردن بافت زائد از کاربردهای لیزر تراپی در علم پزشکی و فیزیوتراپی است. با استفاده از لیزر درمانی در فیزیوتراپی به جای عمل جراحی، خطرات شامل درد، خونریزی و ایجاد زخم به حداقل ممکن می رساند. ... ادامه مطلب

روشهای برجسته سازی صورتروشهای برجسته سازی صورت

استخوان گونه و داشتن گونه هایی برجسته نمادی از زیبایی و جذابیت است. برجسته سازی گونه با روش های مختلفی انجام می‌شود که این روشهای غیرتهاجمی بطور نسبی باعث لیفت صورت و جوانسازی چهره می‌شود. ... ادامه مطلب

تاثیر دستگاه RF برای لاغری چقدر است ؟تاثیر دستگاه RF برای لاغری چقدر است ؟

در میان روش‌های لاغری با دستگاه، استفاده از دستگاه RF کاربرد فراوانی داشته و با توجه به نوع استفاده‌ی این دستگاه، به‌عنوان لاغری موضعی، می‌توان گفت لاغری موضعی با دستگاه RF یکی از سالم‌ترین، کم‌خطرترین و ارزان‌ترین روش‌های لاغری می‌باشد ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465