شارژ تزریق چربی برای افزایش ماندگاری این روش | تزریق چربی در شهرکرد
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / مزایای تمدید تزریق چربی چیست؟

مزایای تمدید تزریق چربی چیست؟

امروزه تزریق چربی از مناسب‌ترین روش‌هایی است که برای جوانسازی پوست استفاده می‌شود. تحلیل چربی زیر پوست با گذشت سن و بروز چین و چروک باعث می‌شود تا چهره فرد تحت تأثیر این چین‌ها قرار بگیرد.تزریق چربی کمک می‌کند تا پوست حالت صاف و شادابی داشته باشد. با توجه به اینکه این پیوند از بدن خود فرد گرفته می‌شود هیچ عارضه‌ای را برای فرد ایجاد نمی‌کند.

شارژ تزریق چربی از اقداماتی به حساب می‌آید که برای حفظ حجم بخش‌های تزریق‌شده انجام می‌گیرد. مرحله دوم تزریق چربی از اهمیت بالایی برخوردار است و ماندگاری تزریق چربی را افزایش می‌دهد.

یکی از بهترین و مهم‌ترین مزیت‌های شارژ تزریق چربی این است که هنگامی‌که فرد سراغ شارژ تزریق چربی می‌رود شرایط اولیه او نسبت به دفعه قبلی بهتر به نظر خواهد رسید.بنابراین به طور کلی می‌توانیم در مورد شارژ تزریق چربی این نکته را بیان کنیم که زمانی که بیمار روند درمان خود را کامل کند و به‌صورت مرتب رسیدگی‌های لازم را در جهت درمان خود انجام دهد، می‌تواند با اطمینان کامل و کافی ماندگاری چندین ساله آن را نیز مشاهده کنید.

تزریق چربی و ژل به طور تخصصی در شهر کرد، از جمله اقداماتی است که توسط دکتر خسروانی متخصص پوست انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.

مراحل تزریق چربی

چربی از یکی از مناطق پرحجم بدن برداشته و پس از ضدعفونی و خالص شدن با سرنگ‌های مخصوصی در ناحیه گیرنده تزریق می‌شود. ممکن است این فرایند چند بار تکرار شود تا به نتیجه مطلوب برسید؛ اما به‌طور کلی عمل تزریق چربی، یک فرآیند سه مرحله‌ای است:

شارژ تزریق چربی

مزایای شارژ تزریق چربی

تزریق چربی چه برای بار اول و چه در صورت تکرار آن، عمل زیبایی منحصر به فردی محسوب می‌گردد که مزایای فراوانی دارد و همین مزیت‌ها باعث شده تا انتقال چربی در ایران به روش محبوبی برای رسیدن به جذابیت ظاهری و حتی درمان اثرات برخی بیماری و جوانسازی پوست تبدیل شود. این مزایا به طور کلی شامل موارد زیر می‌شود:

  1. همان‌طور که گفته شد ریزش چربی بعد از انتقال چربی به طور کامل اتفاق نمی‌افتد، بنابراین برای تجدید آن به میزان کمتری از چربی نیاز خواهد بود. این میزان کمتر قطعاً زمان عمل را پایین آورده و از شدت عوارض جانبی آن خواهد کاست.
  2. در کل دوره نقاهت و ریکاوری تزریق چربی بسیار کوتاه مدت است و فرد را مدت زیادی از زندگی و کار نمی‌اندازد.
  3. در انتقال چربی سلول‌ها از بدن خود شما به ناحیه مدنظر منتقل می‌گردد، بنابراین خطر عفونت، انتقال بیماری و حساسیت‌های شایع تا حد زیادی وجود ندارد.
  4. تورم و درد در مرحله دوم به دلیل حجم کمتری که تزریق چربی انجام می‌شود به صورت چشم‌گیری کاهش پیدا می‌کند.
  5. به دلیل اینکه فرد با مراقبت‌های اولیه بعد از انتقال چربی آشنا شده است، رعایت آن‌ها و اجرای مجددشان برای او سخت نخواهد بود.
  6. درصورتی‌که در مرحله اول، چربی بیش از مورد نیاز استخراج شده باشد قابل فریز کردن و استفاده برای انجام مجدد تزریق چربی است و به همین دلیل لیپوماتیک دوباره برای استخراج سلول‌های چربی لازم نخواهد بود و به همان نسبت هزینه و زمان کمتری نیز مورد نیاز است.

افراد نامناسب جهت تزریق چربی

1. متخصصان توصیه می‌کنند که افراد زیر ۱۸ سال، از انجام این عمل خودداری کنند؛ چراکه در این سن، رشد بدن همچنان ادامه داشته و چون فرد در دوران بلوغ قرار دارد، اختلالات هورمونی می‌تواند منجر به بیماری‌های پوستی همانند جوش صورت و یا چاقی مفرط در بدن شود. لذا بهتر است صبر کنید تا بدن به حالت ثبات و تعادل برسد.

2. خانم‌های باردار که در دوران شیردهی قرار دارند، بهتر است تا حد ممکن از این عمل دوری کنند.

3. درصورتی‌که به بیماری خاصی مبتلا هستید، حتماً باید موضوع را به متخصص اطلاع دهید؛ چون این مسئله بر صلاحیت شما تأثیر خواهد گذاشت.

مراقبت‌های پس از تزریق چربی

دوره نقاهت و عوارض پس از تزریق چربی

معمولاً پس از انجام تزریق چربی فرد بلافاصله ترخیص می‌گردد و نیاز به بستری و استراحت مطلق نمی‌باشد و فرد می‌تواند به زندگی روزمره برگردد. تزریق چربی جز کم‌خطرترین اعمال جراحی می‌باشد که از عوارض بسیار کم آن می‌توان به تورم بعد از عمل اشاره نمود که بسته به پوست مراجعه‌کننده معمولاً از روز سوم شروع به کاهش می‌نماید و بین یک هفته تا ده روز برطرف می‌گردد. کبودی، عارضه بسیار نادری می‌باشد و در صورت ایجاد ظرف یک هفته برطرف می‌گردد. عدم قرینگی بیشتر به خاطر تزریق ماده بی‌حسی ممکن است به وجود بیاید که جای نگرانی وجود ندارد و معمولاً بعد از دو هفته برطرف می‌گردد.

اگر ساکن شهر کرد هستید؛ می‌توانید برای کلیه اقدامات پوست، کاشت مو، زیبایی، لیزر و لاغری به کلینیک دکتر پرستو خسروانی مراجعه نمایید و از امکانات و خدمات این مرکز بهره مند شوید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
برای رفع ریزش مو از چه روشهایی میتوان استفاده کردبرای رفع ریزش مو از چه روشهایی میتوان استفاده کرد

ریزش مو مسئله‌ای است که در هر سنی، افراد را آزار می‌دهد. ریزش مو علل مختلفی دارد. برای درمان ریزش مو باید ابتدا علل ایجادکننده را درمان کرد. در ادامه به معرفی انواع روش‌های درمانی ریزش مو می‌پردازیم. ... ادامه مطلب

آیا لیزر روی موهای زائد سفید تاثیرگذار است؟آیا لیزر روی موهای زائد سفید تاثیرگذار است؟

دستگاه های لیزر موهای زائد بر اساس ملانین و فولیکول های مو عمل می‌کنند و به آن وابسته هستند؛ زیرا ملانین یا همان رنگدانه های مو انرژی را به خود جذب می کنند و از سوختگی پوست و آسیب دیدن قسمت‌ های اطراف جلوگیری می کنند. ... ادامه مطلب

بیماری پسوریازیس چیست و چگونه درمان میشود؟بیماری پسوریازیس چیست و چگونه درمان میشود؟

پسوریازیس سبب پوسته‌پوسته شدن پوست می‌شود و ظاهری نامناسب به پوست فرد می‌دهد. پسوریازیس یک بیماری مزمن است که در حال رفت‌و‌آمد است یعنی گاهی هست و گاهی نیست. هدف اصلی درمان این است که سرعت رشد سلول‌های پوست را کاهش دهد. ... ادامه مطلب

لایه برداری عمیق پوست با لیزر co2لایه برداری عمیق پوست با لیزر co2

لایه برداری پوست با استفاده از لیزر امروزه به یکی از روش های پر طرفدار تبدیل شده است که علاوه بر لایه برداری سطحی از پوست به منظور پاکسازی و جوانسازی پوست و برطرف کردن چین و چروک، برای برطرف کردن جای زخم، جوش، آکنه، بخیه و مواردی از این دست نیز به کار برده می شود ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465