روش جراحی لیفت پیشانی و شقیقه | کلینیک تخصصی پوست ارکیده در شهرکرد
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / لیفت پیشانی و شقیقه برای چه افرادی مناسب است؟

لیفت پیشانی و شقیقه برای چه افرادی مناسب است؟

در اثر افزایش سن، تغییراتی در بدن انسان بویژه پوست رخ می‌دهد که از عمده ترین آنها، ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست است. ایجاد این عارضه همچنین در پیشانی و شقیقه ها نیز محتمل می‌باشد و پیامد آن افتادگی دم ابروها و گوشه خارجی چشمها، علاوه بر چین و چروک نواحی بین دو ابرو (خطوط اخم) و پیشانی خواهد بود. بجز افزایش سن در برخی افراد ممکن است به طور طبیعی دم ابروها و گوشه چشمها به سمت پایین متمایل باشد که علت این افتادگی هرچه که باشد؛ به تشخیص پزشک متخصص، ممکن است از روش لیفت پیشانی و شقیقه استفاده گردد. در ادامه شما را با نحوه انجام لیفت شقیقه و پیشانی آشنا خواهیم کرد؛ همچنین روشها و عوارض این عمل را بررسی خواهیم نمود.

لیفت پیشانی و شقیقه با روشهای مختلف و گاها ترکیبی، از اقدامات موثر کلینیک ارکیده در شهرکرد می‌باشد. شما می‌توانید جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.

لیفت پیشانی

لیفت پیشانی که همچنین با عنوان لیفت ابرو شناخته می شود ، باعث بازگرداندن اثرات نیروی جاذبه ، تنگ کردن بافت نرم پیشانی و بازگرداندن ظاهر جوان پوست پیشانی ، پلک فوقانی و ابروها می شود . روش های مختلفی جهت انجام این لیفت وجود دارد و برش ها در نواحی مختلف ایجاد می شوند.به مرور زمان و با افزایش سن ، کاملا طبیعی است که ابروها دارای ظاهری صاف و افقی شوند . در صورتی که افتادگی ابرو مانع از نشان داده شدن احساسات صورت شود ، لیفت پیشانی یا همان لیفت ابرو باعث جوانسازی صورت می گردد.

روش جراحی لیفت پیشانی

زمان مناسب برای انجام لیفت پیشانی

لیفت شقیقه

لیفت شقیقه که به عنوان “ لیفت تمپورال ابرو و چشم ” نیز شناخته می شود ، یک عمل جراحی پلاستیک است که با هدف لیفت صورت ، ابرو و چشم را به سمت بالا و شقیقه ها می کشد . این جراحی از بین رفتن خطوط پنجه کلاغی و سفت شدن پوست اطراف شقیقه را نیز به دنبال دارد.

مزایای جراحی لیفت شقیقه

روش های مؤثر و کاربردی برای لیفت ابرو و پیشانی

لیفت پیشانی و ابرو یکی از روش‌های جوان‌سازی از طریق بالا کشیدن پوست نواحی پیشانی و ابرو می باشد. در این میان لیفت پیشانی ، ابرو و پلک که در زیرمجموعه لیفت صورت قرار می‌گیرند به روش‌های مختلف از جمله جراحی پلاستیک ، تزریق ژل و بوتاکس به وسیله فیلر و ژل و لیفت به وسیله نخ انجام می‌شوند.

مراحل انجام عمل جراحی لیفت پیشانی و ابروها

  1. مرحله اول بی هوشی

داروها جهت راحتی شما در هنگام عمل جراحی استفاده می شود . روش انتخابی شامل آرام ‌بخش داخل وریدی و بی هوشی عمومی است .

  1. مرحله دوم برش جراحی

روش انتخاب شده بوسیله پزشکتان بسته به تظاهرات موجود در شخص شما و ارزیابی وی مبنی بر اینکه کدام روش بهترین نتایج را برای تان رقم خواهد زد ، متفاوت می باشد .

  1. مرحله سوم حفظ موقعیت جدید ابروها

پس از آزاد سازی و بالاکشیدن ، موقعیت ابروها با کمک یکی از موارد زیر حفظ می شود :

  1. مرحله چهارم بستن برش پوستی

برش لیفت پیشانی و ابرو به طور معمول به روش های زیر بسته می شود :

تزریق چربی به طور تخصصی در شهر کرد، از جمله اقداماتی است که توسط دکتر خسروانی متخصص پوست انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیفت صورت با اندولیفتلیفت صورت با اندولیفت

اندولیفت یکی از روش های جوانسازی پوست صورت و سایر نواحی بدن است که با کم ترین تهاجم، نتیجه ای شبیه به جراحی لیفت دارد. این روش برخلاف لیفتینگ صورت، بدون بیهوشی و بستری شدن انجام می شود و هیچگونه جای بخیه و اسکار باقی نمی گذارد. ... ادامه مطلب

کاشت مو به روش sut چگونه انجام میشود؟کاشت مو به روش sut چگونه انجام میشود؟

افرادی که به هر دلیلی دچار ریزش شدید موهای خود شده‌اند، به‌عنوان آخرین گزینه‌ی درمانی، کاشت مو را امتحان می‌کنند. امروزه روش‌های پیشرفته‌ای برای کاشت مو ابداع‌ شده است که روش SUT یکی از این روش‌ها می‌باشد ... ادامه مطلب

لیزر ماه گرفتگی چگونه انجام میشود؟لیزر ماه گرفتگی چگونه انجام میشود؟

لیزر درمانی، تنها روش درمانی موجود برای از بین بردن لکه های ماه گرفتگی یا شرابی است. لیزر درمانی می‌توان رنگ پوست را در ناحیه لکه شده، روشن‌تر کند. در این روش برای رفع لکه های ماه گرفتگی از طول موج نوری مخصوصی استفاده می‌شود که متناسب با رنگ لکه تنظیم شده است. ... ادامه مطلب

لیزر کربن چیست و چه فوایدی برای پوست دارد؟لیزر کربن چیست و چه فوایدی برای پوست دارد؟

پیلینگ کربن یا لایه‌برداری هالیوودی روشی نوین برای ارتقای کیفیت پوست صورت می‌باشد. لازم نیست تنها در صورت بروز لک یا ناهمواری های پوستی از لایه‌برداری کربن استفاده کنید زیرا این روش بر بافت پوست حتی در صورت عدم وجود لک‌های پوستی تأثیرگذار است، منافذ را کوچک کرده و پوست را شفاف‌تر می‌سازد ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465