روشهای غیر جراحی ایجاد چشم گربه ای | لیفت چشم گربه ای بدون عمل در شهرکرد
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / روشهای غیر جراحی کشیدن گوشه چشم

روشهای غیر جراحی کشیدن گوشه چشم

با افزایش سن شاهد افتادگی پلک و ظهور چین و چروک در اطراف چشم خود هستید و احساس می‌کنید روند سریع‌تری نسبت به سایر نواحی دارد، این امر طبیعی است. پوست اطراف چشم نسبت به سایر نواحی صورت نازک و ضعیف‌تر می‌باشد و از نواحی دیگر سریع‌تر دچار افتادگی و چین و چروک می‌شود؛ اما راه‌های بسیاری برای از بین بردن این چین و چروک و افتادگی است. در صورتی که نمی‌خواهید تن به تیغ جراحان بدهید از شیوه‌های دیگر برای بالا کشیدن گوشه چشم استفاده کنید. شیوه‌هایی مانند: بوتاکس، تزریق ژل و نخ.

لیفت چشم گربه ای با روشهای مختلف و گاها ترکیبی، از اقدامات کلینیک ارکیده در شهرکرد می‌باشد. شما می‌توانید جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.

جراحی کانتوپلاستی

کانتوپلاستی که در میان عوام به‌عنوان عمل چشم گربه‌ای نیز شناخته می‌شود، معمولاً به‌منظور تغییر حالت چشم‌ و کشیده‌تر کردن آن‌ انجام می‌گیرد. هدف اصلی از انجام این عمل درشت کردن چشم‌ها است. با استفاده از این جراحی می‌توانید چهره خود را جذاب‌تر و جوان‌تر کنید. لازم به ذکر است این روش جراحی به دلیل عوارض گسترده و عدم ایجاد نتایج دلخواه در برخی موارد، ممکن است روش مناسبی برای کشیدن چشم درنظر گرفته نشود. برای لیفت چشم گربه ای از روشهای غیر جراحی که با نتایج رضایت بخشی همراه اند و عوارض جزئی هم دارند نیز می‌توان استفاده کرد که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

ایجاد چشم گربه‌ای با استفاده از نخ

استفاده از نخ یکی از روش‌های مناسب برای از بین بردن پف زیر چشم و افتادگی پلک می‌باشد. معمولاً مراجعان در فرآیند لیفت گوشه چشم با نخ، دردی را حس نکرده و یا کمترین حالت آن را تجربه خواهند کرد. با توجه به اینکه در روش استفاده از نخ، هیچ برشی بر ناحیه اطراف چشم ایجاد نمی‌شود در نتیجه شاهد جای زخمی نخواهید بود. استفاده از نخ برای بالا بردن گوشه چشم کمترین عوارض را برای افراد خواهد داشت. عوارض محدودی مانند قرمزی، تورم و کبودی در ناحیه استفاده شده از نخ که پس از گذشت چند روز از بین خواهد رفت. لازم به ذکر است که شدت و میزان این عوارض به سن و جنس پوست افراد متفاوت خواهد بود.

روشهای غیر جراحی کشیدن گوشه چشم

انواع نخ‌های مورد استفاده جهت ایجاد چشم گربه‌ای

فرایند استفاده از نخ جهت ایجاد چشم گربه‌ای

فرایند ایجاد چشم گربه ای با روش نخ در مدت زمانی کمتر از یک ساعت انجام می‌شود. پس از گذشت مدتی برای تثبیت نتایج باید برای ترمیم دوباره به کلینیک مراجعه کنید. این عمل با استفاده از نخ در دو مرحله صورت می‌گیرد. در ابتدا پزشک بی‌حسی کامل در ناحیه مورد نظر را به بیمار می‌دهد. مرحله بعدی با استفاده از سوزن‌های نازک در گوشه چشم نخ‌ها را وارد کرده و به میزان لازم به سمت بالا می‌کشد. با استفاده از این روش هم‌زمان با بالا بردن گوشه چشم شاهد رفع چین وچروک‌های اطراف چشم نیز خواهیم بود.

ماندگاری نخ

پس از گذشت ۱ ماه می‌توانید شاهد جذب نخ‌های جذبی و نیمه جذبی در گوشه‌های چشم خود باشید. پوست این رشته‌های نازک را به رشته‌های کلاژن تبدیل می‌کند. می‌توانید نتایج استفاده از نخ‌های جذبی را به مدت یک سال تا نهایتاً دو سال مشاهده کنید و از آن برای رفع افتادگی پلک و داشتن چشم‌های گربه‌ای بهره ببرید. پس از این دوره درمان نیاز به تجدید دارد.

ایجاد چشم گربه‌ای با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس اگر توسط پزشک انجام شود و دوز مناسبی از دارو استفاده شود می‌تواند باعث بالا رفتن ابروها و کشیدگی چشم می‌شود. این کشیدگی چشم‌هایی خاص و زیبا ایجاد می‌کند که می‌توان گفت حالت چشم گربه‌ای پیدا کرده و باعث زیبایی افراد می‌شود.امروزه تزریق بوتاکس برای چشم گربه‌ای متقاضیان زیادی دارد؛ زیرا روش غیر جراحی است و نیاز به دوره نقاهت ندارد.

نحوه ایجاد چشم گربه‌ای با تزریق بوتاکس

1. مراجعه به یک پزشک متخصص در این زمینه

2. انجام مشاوره و صحبت با پزشک

3. شست و شوی صورت و تمیز کردن ناحیه تحت درمان قبل از تزریق

4. استفاده از بی‌حس‌کننده

5. تزریق دوز مناسبی از دارو در نقاط تعیین شده توسط پزشک با استفاده از سرنگ‌های بسیار ریز برای بالا بردن دم ابرو رفع چین و چروک کنار چشم و کشیدگی چشم به سمت شقیقه‌ها.

ماندگاری بوتاکس

نتایج قطعی تزریق بوتاکس پس از دو هفته قابل‌مشاهده می‌باشد. مدت ماندگاری تزریق بوتاکس ۳ تا ۶ ماه است که پس از پایان این دوره می‌توانید این روش زیبایی را مجدداً تکرار کنید.

ایجاد چشم گربه‌ای با تزریق ژل

یکی دیگر از شیوه‌ها و تکنیک‌های مورد استفاده در ایجاد چشم گربه‌ای تزریق ژل می‌باشد. در این تکنیک با ژل می‌توان از ژل‌های مختلفی برای تزریق استفاده کرد؛ اما متداول‌ترین این ژل‌ها ، ژل‌های اسید هیالورونیک می‌باشند. ژل‌های اسید هیالورونیک موقتی می‌باشند و در صورتی که از تزریق به دست آمده ناراضی باشید می‌توانید با تزریق آنزیم این ژل‌ها و آثار به دست آمده را از بین برد.

نحوه ایجاد چشم گربه‌ای با تزریق ژل

در این تکنیک، تزریق ژل به شقیقه از طریق یک سوزن با میکرو کانولا به میزان ۱ الی ۲ میلی‌لیتر انجام می‌شود.اگر ناحیه مورد نظر برای کشیدگی و لیفت بسیار عمیق باشد می‌بایست از حجم بیشتری از ژل برای تزریق استفاده کرد.تنها ایرادی که در تکنیک کانولا ممکن است ایجاد شود ، ناهمواری در پوست می‌باشد.درست است که تکنیک کانولا نیازمند ژل کمی می‌باشد؛ اما چون در این شیوه تزریق در لایه‌های سطحی پوست ایجاد می‌شود، امکان دارد ناهمواری‌های پوستی را به همراه داشته باشد.

ماندگاری ژل

این روش می‌تواند از 6 ماه تا 18 سال ماندگاری داشته باشد.

عوارض ایجاد چشم گربه‌ای

از عوارض و اثراتی که بعد از ایجاد چشم گربه ای به وجود می‌آید می‌توان به پف کردن و ورم کردن صورت و کبودی اشاره کرد. که البته این عوارض موقتی بوده و پس از گذشت چند ساعت الی چند روز از بین می‌روند.

اگر ساکن شهر کرد هستید؛ می‌توانید برای داشتن ابروهایی زیبا و پرحجم، اقدام به کاشت طبیعی ابرو در کلینیک ارکیده نمایید. لازم به ذکر است؛ این مرکز یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز کاشت مو در این شهر می‌باشد.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاشت ابرو به روش FUT چگونه انجام میشود؟کاشت ابرو به روش FUT چگونه انجام میشود؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی و ابداع روش‌های مختلف برای کاشت ابرو، جایی برای نگرانی در مورد ریزش ابرو و یا ناراحتی برای نداشتن ابروهای پرپشت و خوش‌فرم نخواهد بود ... ادامه مطلب

روشهای لاغری سریع کدامند؟روشهای لاغری سریع کدامند؟

هر روش و هر دستگاه، با استفاده از انواع روش‌های کاهش چربی، کارکردی متفاوت دارد. به عنوان مثال، روش‌های لیزر در لاغری موضعی شکم، ممکن است به سلول‌های بدن شما کمک کند تا چربی اضافی را بدون آسیب رساندن، کاهش داده و در جوانسازی، سفت کردن پوست و تولید کلاژن جدید مؤثر باشد. ... ادامه مطلب

روشهای غیر جراحی کشیدن گوشه چشمروشهای غیر جراحی کشیدن گوشه چشم

با افزایش سن شاهد افتادگی پلک و ظهور چین و چروک در اطراف چشم خود هستید و احساس می‌کنید روند سریع‌تری نسبت به سایر نواحی دارد، این امر طبیعی است. اما راه‌های بسیاری برای از بین بردن این چین و چروک و افتادگی است.شیوه‌هایی چون بوتاکس، تزریق ژل و نخ. ... ادامه مطلب

انواع قارچ های پوستی و راه های درمان آنانواع قارچ های پوستی و راه های درمان آن

قارچ پوستی که مایکوز نیز نامیده می‌ شود یک بیماری پوستی است که توسط قارچ‌ ها ایجاد می‌ شود. قارچ یک موجود زنده کوچک مانند کپک است که در هوا، خاک، آب، گیاهان و حتی بدن انسان زندگی می‌ کند. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465