بلفاروپلاستی پلک تحتانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / با بلفاروپلاستی پلک پایین چه تغییراتی در زیر چشم ایجاد می شود؟

با بلفاروپلاستی پلک پایین چه تغییراتی در زیر چشم ایجاد می شود؟

با بالا رفتن سن از میزان انعطاف‌پذیری و حجم عضلات کاسته می‌شود و چشم نیز از این قاعده مستثنا نیست. هنگامی‌که پوست شل می‌شود خود را به‌صورت چین و چروک و خطوط ریز، زیر پلک نشان می‌دهد و شل شدگی عضلات باعث می‌شود که بافت چربی به سمت جلو هدایت شود و باعث ایجاد پف زیر چشم شود. خوشبختانه جراحی زیبایی می‌تواند کمک شایانی به افرادی که دچار این مشکل هستند نماید. بلفاروپلاستی پلک پایین یکی از انواع جراحی‌های زیبایی است که برای رفع مشکل افتادگی پلک پایین انجام می‌شود که در این جراحی باید بافت چربی که به سمت جلو حرکت کرده است، خارج شود. سپس پزشک از آن برای رفع خطوط تقویت پوست اطراف چشم و پلک استفاده می‌کند. این نوع جراحی به بهبود سلامت و شادابی ظاهر چشم و اطراف آن کمک می‌کند.

بلفاروپلاستی روشی موثر در جوانسازی پلک می‌باشد . بلفاروپلاستی از جمله خدمات گسترده کلینیک ارکیده در شهرکرد است که با نتایج بسیار چشمگیر، توسط متخصص پوست انجام می‌شود. متقاضیان این روش می‌توانند جهت تعیین وقت مشاوره با شماره تلفن 6 - 32225455 تماس حاصل فرمایند.

مزایای بلفاروپلاستی پلک پایین

مزایای جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین به شرح زیر می‌باشد:

بلفاروپلاستی پلک

کاندیدای مناسب بلفاروپلاستی پلک

نحوه انجام بلفاروپلاستی پلک پایین

در ابتدا پزشک متخصص بیهوشی به منظور انجام این عمل شما را بیهوش می‌کند.

ابتدا پزشک متخصص زیبایی یک برش در داخل پلک ایجاد می‌کند و سپس از لیرز دی اکسید کربن استفاده می‌کند تا احتمال خونریزی و تورم را از این طریق به حداقل برساند. زیر این برش بافت نرمی وجود دارد که پزشک برای دیدن پلک باید این بافت نرم را کنار بزند.

در این بخش یک لایه با نام لایه فیبروز وجود دارد که با باز شدن آن چربی‌های اضافه قابل دیده شدن هستند. کاری که پزشک متخصص با مهارت ویژه‌اش انجام می‌دهد این است که این چربی‌های جمع شده زیر چشم که منجر به پف شدگی آن شده‌اند را زیر چشم جابه‌جا کند تا زیر چشم یک دفعه خالی نشود. از این رو پس از جابه‌جایی این چربی می‌توان هر اندازه از آن که اضافی می‌باشد را خارج نمود.

یکی از مواردی که در این عمل جراحی مورد توجه قرار می‌گیرد جلوگیری از خونریزی است؛ زیرا این جلوگیری در کنترل کبودی نقش مهمی دارد از این رو می‌توان از لیزر دی‌اکسید کربن استفاده کرد. برشی که در عمل جراحی پلک پایین بخیه زده می‌شود باید تحت مراقبت ویژه‌ای باشد، از این رو متخصص از محافظ‌های مخصوصی برای این موضوع استفاده می‌کند. این بخیه از خود ردی به جا نمی‌گذارد و این بخیه‌ها کاملاً جذب می‌شود.

مراقبت از بلفاروپلاستی پلک پایین

در دوران نقاهت عمل پف زیر چشم موارد زیر را با دقت رعایت کنید:

ماندگاری بلفاروپلاستی پلک پایین

نمی‌توان برای همیشه، جلوی افزایش سن، تغییر پوست و افتادگی آن را گرفت؛ اما با بلفاروپلاستی، روند پیری و افتادگی پوست با کندی طی می‌شود. به همین دلیل تا مدت‌ها طول می‌کشد که پوست به حالت عادی خود برگشته و ماندگاری عمل از بین برود. می‌توان گفت که ماندگاری عمل بلفاروپلاستی، در حدود 10 سال است.

عوارض جانبی بلفاروپلاستی پلک پایین

عوارض احتمالی این عمل زیبایی عبارت است از:

تزریق فیلر زیر چشم که یکی از اقدامات رایج کلینیک های پوست و زیبایی است؛ در مرکز پوست مو و لیزر ارکیده در شهرکرد، با بکارگیری تکنیک صحیح در تزریق و استفاده از فیلرهای معتبر و به روز دنیا انجام می‌شود. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن : 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهترین سن برای عمل بلفاروپلاستیبهترین سن برای عمل بلفاروپلاستی

عمل بلفاروپلاستی در دو مقطع سنی جوانی و میانسالی انجام گرفته و بسیار نتیجه بخش خواهد بود. افرادی که دارای افتادگی پلک، پف های پلکی و نا هنجاری های پلک هستند، کاندید انجام این عمل جراحی می باشند. ... ادامه مطلب

کلینیک تخصصی کاشت ابرو در شهرکردکلینیک تخصصی کاشت ابرو در شهرکرد

چند روش برای زیبا سازی ابروها و جود دارد مانند تاتو، آرایش و کاشت ابرو که البته هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. ولی کاشت ابروی طبیعی با نتایجی به مراتب زیباتر، طبیعی تر و ماندگارتر همراه خواهد بود ... ادامه مطلب

با سلول درمانی پوستی جوان داشته باشیدبا سلول درمانی پوستی جوان داشته باشید

جوانسازی از طریق سلول بنیادی حداقل تهاجم و خطر را دارد و روشی ایمن محسوب می‌شود و ریسک اندکی دارد؛ اما بایستی فرد از مدت زمان بهبود و خطرات احتمالی آگاه باشد. ... ادامه مطلب

سلول های بنیادی چه کاربردی در کاشت مو دارند؟سلول های بنیادی چه کاربردی در کاشت مو دارند؟

کاشت مو از طریق برداشت فولیکول‌های موی فرد و کاشت آنها بر مناطق خالی از مو انجام می‌شود که رشد طبیعی مو را به همراه دارد. بنابراین وجود فولیکول‌های مو در انجام آن ضروری می‌باشد.سلول‌های بنیادی، جایگزین سلول‌های مرده و ژنتیکی فرد می‌شوند و امکان رشد مو را در بدن شخص از طریق تکثیر سلول‌های جدید میدهند ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465