جوانسازی پوست با ژل پروفایلو | کلینیک ارکیده در شهرکرد
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / مزایای تزریق پروفایلو برای پوست

مزایای تزریق پروفایلو برای پوست

با افزایش سن و بروز اولین نشانه‌های پیری، افراد به فکر استفاده از روش‌هایی برای حفظ جوانی و شادابی پوست خود می‌افتند. برخی افراد نیز علاج واقعه را قبل از وقوع کرده و در سنین پایین‌تر اقداماتی را برای مراقبت از پوست خود انجام می‌دهند. در دنیای امروز برای افراد با پوست‌های مختلف و شرایط سنی متفاوت، روش‌های گوناگونی ابداع شده است. روش‌هایی که به کمک آنها می‌توان پیری را به تأخیر انداخته و جلوی از بین رفتن کلاژن، الاستین یا هیالورونیک اسید پوست را گرفت. یکی از این شیوه‌ها تزریق ژل پروفایلو است.

تزریق ژل پروفایلو یکی از جدیدترین روش‌ها برای جوانسازی یا برجسته‌سازی نقاط مختلف صورت است. ترکیب اصلی این ژل هیالورونیک اسید تثبیت شده است. این ژل به خوبی با بافت‌های پوست و چربی ادغام شده و آسیب‌ها یا اشکالات موجود در نواحی مختلف پوست را از بین می‌برد. استفاده از این ژل می‌تواند تأثیر زیادی در درمان آسیب‌های پوستی حتی در نواحی حساس داشته باشد. به علاوه ژل پروفایلو کاملاً ایمن است و به صورتی کاملاً طبیعی و زیبا علائم پیری را در شما از بین می‌برد.

تزریق پروفایلو به عنوان روشی برای جوانسازی توسط دکتر پرستو خسروانی در شهرکرد انجام می‌شود. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره این روش و هماهنگی با مرکز پوست و موی دکتر خسروانی می‌باشید؛ با شماره تلفن 6 - 32225455 تماس حاصل فرمایید.

فواید پروفایلو

پروفایلو برای پوست دارای فوایدی است که عبارتند از:

جوانسازی پوست با ژل پروفایلو

نواحی مناسب برای تزریق ژل پروفایلو

پروفایلو معمولاً برای صورت استفاده می‌شود؛ اما می‌توان از این ماده برای درمان شل شدگی پوست و یا سایر مشکلات پوستی در قسمت‌های زیر نیز استفاده کرد:

  1. گردن
  2. سینه
  3. بازو
  4. دست
  5. گونه
  6. فک

روند تزریق پروفایلو

در ابتدا منطقه مورد نظر با استفاده از کرم‌های بی حس کننده تا حد زیادی بیحس می‌شود. در این صورت کمترین میزان دردی در حین انجام تزریق احساس نخواهید کرد. سپس 5 نقطه هرکدام به فاصله 2 میلی‌متر از هم، توسط پزشک تعیین‌شده و تزریق در نواحی مشخص شده، انجام می‌شود.

اقدامات قبل از تزریق پروفایلو

تا 24 ساعت قبل از این درمان، هیچ نوع نوشیدنی کافئینی ننوشید و همچنین از استفاده از داروهای غیر استروئیدی و ضد التهابی مثل آسپیرین و ... دو روز قبل از درمان خودداری کنید، مگر اینکه بیماری خاص داشته باشید که باید آن را از قبل با درمانگر در میان بگذارید. مصرف نکردن این داروها خطرات مربوط به کبودی در ناحیه تزریق را کاهش می‌دهد.

مراقبت‌های پس از تزریق پروفایلو

موارد منع تزریق پروفایلو

  1. کسانی که سابقه حساسیت قبلی به ترکیبات هیالورونیک اسید دارند.
  2. عفونت فعال در محل مثل آکنه و هرپس سیمپلکس.
  3. افراد با دیابت کنترل نشده.
  4. افراد داری ضعف سیستم ایمنی و بیماری‌های اتوایمیون فعال.
  5. کسانی که انتظارات غیر واقعی از این فراورده دارند.

ماندگاری پروفایلو

نتایج حاصل از درمان پروفایلو در اغلب اوقات تا ۶ ماه دوام داشته است؛ اما می‌تواند از یک فرد تا فردی دیگر متفاوت باشد.

عوارض جانبی پروفایلو

بلافاصله پس از درمان امکان بروز مقداری قرمزی در ناحیه تزریق ژل لب و اندکی خارش، حساسیت به لمس و تورم در ناحیه درمانی وجود دارد. این موارد معمولاً ظرف 24 ساعت برطرف می‌شوند. در صورتی که شما به یک متخصص پوست خوب مراجعه کنید، هرگز عوارض غیر طبیعی تزریق پروفایلو شامل عفونت را تجربه نخواهید کرد.

بکارگیری سلولهای بنیادی در جوانسازی پوست و کاشت مو، از جمله اقداماتی است که در کلینیک ارکیده شهرکرد، توسط متخصص پوست قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
فیلر مو چیست و فیلر موی سر چه کاربردی دارد؟فیلر مو چیست و فیلر موی سر چه کاربردی دارد؟

فیلر موی سر یکی از راه‌ های درمانی برای افرادی است که از کم ‌پشتی و یا ریزش بیش از حد موی سر رنج می‌ برند. با توجه به این‌ که بیشتر افراد از مواد شیمیایی، سشوار و اتوی مو استفاده می‌ کنند، به مرور زمان ریشه‌ی مو ضعیف شده و ریزش مو افزایش می‌ یابد. ... ادامه مطلب

تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل؟تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل؟

تزریق ژل و تزریق چربی هر دو از روشهای بسیار موثر، کم عارضه و با حداقل تهاجم هستند که هم در جهت جوانسازی پوست و هم افزایش حجم کاربرد داشته و انجام می‌شوند ... ادامه مطلب

کاشت مو به روش DHI (دی اچ آی) چه معایب و مزایایی دارد؟کاشت مو به روش DHI (دی اچ آی) چه معایب و مزایایی دارد؟

کاشت مو به روش DHI یا کاشت موی مستقیم، یکی از روش های جدید در این حوزه است. تمامی روش های کاشت مو اعم از fut، fue، dhi و سایر روش های آن شامل برداشت فولیکول های مو از ناحیه بانک مو و کاشت آن ها در منطقه مدنظر است ... ادامه مطلب

جراحی زیبایی واژن یا لابیاپلاستی چیست و چه مزایا و عوارضی دارد؟جراحی زیبایی واژن یا لابیاپلاستی چیست و چه مزایا و عوارضی دارد؟

بسیاری از بانوان مایل اند که طول لبه ی داخلی واژن خود را کاهش دهند بطوری که از لبه ی خارجی آن خارج نشود. لابیاپلاستی یکی از جراحی های زیبایی در بانوان است که در آن شکل لبه ی داخلی یا خارجی واژن بهبود پیدا می کند یا لبه های اضافی کلاهک کلیتوریس برداشته می شود ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465