ویژگی کاشت مو به روش SUT
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو / کاشت مو به روش SUT چه ویژگی ها، معایب و مزایایی دارد؟

کاشت مو به روش SUT چه ویژگی ها، معایب و مزایایی دارد؟

در وضعیت کنونی و با توجه به حجم آلودگی‌ها و آسیب‌های محیطی و نیز تنش‌های موجود، داشتن موهایی سالم و شاداب به چالشی بحث برانگیز تبدیل شده است. بدیهی است که مو‌ها در جذابیت ظاهری افراد تأثیر بسزایی دارد. هر‌گونه مشکل جسمی، روحی یا مسائل محیطی در سلامت موی انسان نقش دارد. بیماری‌های زمینه‌ای، نقص ژنتیکی، عملکرد ناقص ارگان‌ها همچون ترشح کم یا بیش از حد غده‌ی تیروئید منجر به ریزش موهای شما خواهد شد. افرادی که به هر دلیلی دچار ریزش شدید موهای خود شده‌اند، به عنوان آخرین گزینه‌ی درمانی، کاشت مو را امتحان می‌کنند.

امروزه روش‌های مختلفی برای کاشت و پیوند مو در سراسر جهان اعمال می‌شود که با توجه به شرایط متقاضی انتخاب می‌شوند. کاشت مو به روش sut فرآیند نوین و پیشرفته‌ای است که با دستگاه‌های مجهز برای برداشت مو، بدون نیاز به تیغ جراحی و بیهوشی پیوند مو انجام می‌شود. این متد از جمله روش‌های کم تهاجمی است که جراحت‌های جزئی در سر ایجاد می‌کند که در مدت کوتاهی ترمیم شده و اثری از آن به جای نمی‌ماند. با استفاده از این روش، امکان پیوند 14 هزار رشته از مو ( تقریباً 3 برابر بیشتر از روش‌های پیشین) فراهم شده است.

یکی از روشهای با سابقه و با نتایج رضایت بخش درمان ریزش مو، کاشت مو به روش SUT است که در شهرکرد توسط دکتر پرستو خسروانی قابل انجام می‌باشد. متقاضیان این روش می‌توانند جهت تعیین وقت مشاوره با شماره تلفن 6 - 32225455 تماس حاصل فرمایند.

کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش SUT یکی از جدیدترین روش‌های کاشت مو در دنیا بوده که پس از آن، هیچ جای زخم و اسکاری بر روی سر باقی نمی‌ماند و مورد تأیید سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) می‌باشد. از این روش در موارد بسیاری برای درمان مشکل ریزش مو در بانوان و آقایان استفاده شده است. این روش که نتایجی طبیعی داشته و ظاهر عروسکی و مصنوعی به چهره فرد نمی‌بخشد.خط رویش طبیعی و تراکم بالا از جمله ویژگی‌های چشمگیر کاشت مو به روش SUT می‌باشد. همچنین تعداد جلسات و طول زمان برداشت مو و کاشت مو در این روش کوتاه‌تر است. در این روش پیشرفته چندین برابر بیشتر از روش‌های قدیمی کاشت مو صورت می‌گیرد. این امر به تنهایی باعث رضایتمندی شخص بیمار می‌شود.

در کاشت مو به روش SUT شما رویش موها به صورت کاملاً طبیعی و با تراکم بالا شکل می‌گیرد و هیچ‌کس متوجه کاشت مو در شما نخواهد شد. از روش کاشت موی اس یو تی می‌توان به عنوان یکی از بهترین متدهای کاشت مو نام برد. این روش بدون جراحی و بیهوشی انجام می‌شود، بنابراین نه تنها جای بخیه نمی‌ماند بلکه عوارض بیهوشی را نیز برای فرد به همراه ندارد.

نحوه کاشت مو به روش اس یو تی sut

مراحل کاشت مو به روش SUT شباهت بسیار زیادی به سایر روش‌های کاشت مو دارد و تنها تفاوت آن در شیوه برداشتن فولیکول‌های مو است. طی این متد به منظور استخراج فولیکول‌ها مو از هولدرهای برقی مخصوصی استفاده می‌شود که باعث افزایش سرعت عمل کاشت و هم باعث کاهش احتمال عفونت و خطای انسانی می‌شود، در نتیجه احتمال وارد شدن آسیب به گرافت‌های مو تا حد بسیار زیادی کاهش می‌یابد. در ادامه مراحل نحوه کاشت مو به روش اس یو تی sut را خواهید خواند:

  1. ابتدا پزشک توسط مارکر، خط رویش مورد نظر بیمار را روی سرش می‌کشد تا موها در آن نواحی پیوند داده شوند.
  2. ناحیه بانک مو و ناحیه تحت درمان بی‌حس می‌شوند.
  3. سپس گرافت‌ها با استفاده از پانچ از ناحیه بانک مو (که معمولاً پشت سر است) برداشته می‌شوند.
  4. پزشک با کمک گرفتن از هولدرهای مخصوص، گرافت‌های مو را درون برش‌های ایجاد شده در منطقه طاسی، در ابعاد میکرو پیوند می‌دهند.
  5. در پایان کار هیچ نشانه‌ای از زخم و برش باقی نخواهد ماند، بنابراین هیچ عارضه جدی برای این متد وجود نخواهد داشت.
کاشت مو

مزایای روش کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش SUT دارای مزایای بسیاری است که از جمله آن‌ها می‌توان به موراد زیر اشاره کرد:

مراقبت‌های بعد از کاشت مو به روش SUT

موارد منع انجام کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش SUT را تمام افراد نمی‌توانند انجام دهند. بیماری‌هایی که در ادامه بیان می‌کنیم موارد منع کاشت مو به روش SUT هستند:

  1. افرادی که دیابت پیشرفته دارند.
  2. کسانی که بیماری‌هایی همچون زخم‌های التهابی دارند.
  3. بیماران دارای فشارخون ناپایدار
  4. افرادی که در انعقاد خون اختلال دارند.
  5. کسانی که به داروی بی‌حسی حساسیت دارند.
  6. افرادی که کمتر از 25 سال سن دارند.
  7. کسانی که سیگاری هستند .

معایب کاشت مو به روش SUT

معایب در روش SUT به حداقل رسیده است؛ اما موارد زیر ممکن است برای برخی افراد رخ دهد که معمولاً خفیف بوده و طی چند روز تا چند هفته برطرف می‌شوند:

تزریق چربی و ژل به طور تخصصی در شهر کرد، از جمله اقداماتی است که توسط دکتر خسروانی متخصص پوست انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
فیلر ژوویدرم چیست و تزریق این ژل چه اثراتی دارد؟فیلر ژوویدرم چیست و تزریق این ژل چه اثراتی دارد؟

فیلرهای پوستی در سال‌های اخیر محبوبیتی دو چندان یافته‌اند چون مردم به دنبال راهکاری ایمن و موثر هستند تا بتوانند علائم پیری پوست را کاهش داده و ویژگی‌های چهره خود را بهبود ببخشند.یکی از شناخته شده‌ترین نام‌ها در دنیای ژل‌های تزریقی ژوویدرم است. ... ادامه مطلب

تقویت مو با پی آر اف (PRF)تقویت مو با پی آر اف (PRF)

پی آر اف (فیبرین غنی از پلاکت) یک فرم پیشرفته PRP (پلاسمای غنی از پلاکت) است که برای درمان ریزش مو استفاده می‌شود. خون انسان حاوی گلبول‌های قرمز، گلبول‌های سفید، پلاکت‌ها و پلاسما است. هنگامی‌که خون، سانتریفیوژ می‌شود (به روش خاصی می‌چرخد) PRF تولید می‌شود ... ادامه مطلب

رینوپلاستی غیر جراحی با تزریق فیلررینوپلاستی غیر جراحی با تزریق فیلر

انحراف بینی و شکل نامتقارن آن، یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال درمان آن به روش‌ های غیرجراحی هستند. رینوپلاستی غیر جراحی که به آن عمل زیبایی بینی مایع نیز گفته می‌ شود، روشی بسیار کاربردی و مهم در خصوص این امر به شمار می‌ رود و متقاضیان بسیار زیادی نیز دارد. ... ادامه مطلب

آیا مصرف ضد آفتاب ضرورت دارد؟آیا مصرف ضد آفتاب ضرورت دارد؟

یکی از عوامل مخرب پوست، تابش مستقیم نور خورشید روی پوست می‌باشد. در تمامی فصول سال نور خوشید می‌تواند آسیب‌های جدی به پوست رسانده و باعث بیماری‌های پوستی شود. از جمله محصولات مراقبتی پوست، کرم ضد آفتاب می‌باشد. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465