جوانسازی پوست با آندولیفت

اندولیفت چیست؟

به مرور زمان با پیشرفت علم، روش‌های درمانی و زیبایی پوست هم رشد چشمگیری داشتند. در میان تکنولوژی‌های جدید، لیزر، نقش پررنگ‌تری داشته و امروزه در بسیاری از روش‌های درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در اندولیفت هم از تکنولوژی لیزر استفاده می‌شود. اندولیفت روشی برای جوانسازی پوست صورت و دیگر بخش‌های بدن است که نتایجی مشابه جراحی لیفت دارد.

اندولیفت نوعی روش لیزر درمانی کم‌تهاجمی است که با هدف لیفتینگ یا بالا بردن اجزای صورت انجام می‌شود. در این روش برخلاف جراحی لیفت، نیازی به برش، بی‌هوشی، بخیه و بستری شدن نیست. با این حال اثر این روش درمانی شباهت زیادی به جراحی لیفت دارد و شاهد بهبود افتادگی‌های پوست و از بین رفتن چین و چروک‌ها خواهیم بود. دستگاه اندولیفت از لیزری با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر استفاده می‌کند. این پرتوی لیزری، نوعی نور مادون قرمز یا فرو سرخ محسوب می‌شود. این طول موج، بیشترین اثر را روی آب و چربی‌های موجود در بافت پوست دارد. هدف اصلی در اندولیفت هم ذوب کردن چربی‌های اضافی پوست و در نتیجه سفت شدن آن است.

لیزر اندولیفت به عنوان یکی از مؤثرترین روشهای جوانسازی پوست؛ در کلینیک ارکیده شهرکرد قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت تعیین وقت مشاوره با شماره تلفن 6 - 32225455 تماس حاصل فرمایند.

کاربردهای اندولیفت

از کاربردهای اندولیفت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایای اندولیفت

جوانسازی پوست با آندولیفت

نحوه انجام اندولیفت

مراحل انجام اندولیفت به صورت زیر است:

آماده‌سازی بیمار

ناحیه مورد نظر برای انجام اندولیفت توسط پزشک آماده می‌شود. این آماده‌سازی شامل تمیز و استریل کردن پوست بیمار است.

تنظیم دستگاه اندولیفت

قبل از شروع به کار پزشک باید دستگاه اندولیفت را از لحاظ طول موج تنظیم کند. معمولاً در این روش از امواج با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر برای جوانسازی و لیفت پوست استفاده می‌شود. امواج لیزر توسط سوزن‌های بسیار ظریف و نازکی به پوست اعمال می‌شود که در نتیجه آن زخم‌های سطحی بر روی پوست مشاهده می‌گردد.

تجویز دارو و انجام مراقبت‌های لازم بعد از درمان

بعد از اتمام کار با دستگاه پزشک با توجه به صلاح‌دید خود و شرایط بیمار داروها و پمادهایی را تجویز می‌کند. تمامی این داروها باید با دقت و به صورت منظم مصرف شوند. همچنین توصیه‌های مربوط به مراقبت‌های بعد از درمان در دوران نقاهت را باید با حساسیت کامل دنبال گردند.

افراد نامناسب جهت اندولیفت

مراقبت‌های لازم بعد از انجام اندولیفت

از آنجایی که اندولیفت روشی کم تهاجمی است، افراد بلافاصله می‌توانند فعالیت‌های روزمره خود را از سر بگیرند؛ اما رعایت کردن توصیه‌های پزشک می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد، این توصیه‌ها عبارتند از:

عوارض جانبی اندولیفت

یکی از معایبی که در این روش قابل مشاهده می‌باشد به‌گونه‌ای است که در آن ناحیه از پوست، جای تورم و کبودی به وجود می‌آید که این معضل نیز به‌صورت مقطعی بوده که بعد از چند روز خود به ‌خود از بین می‌رود.

تنها روشی که برای پرپشت کردن ابروها با نتایج رضایت بخش همراه است، کاشت ابرو می‌باشد که در شهرکرد توسط دکتر پرستو خسروانی قابل انجام می‌باشد. متقاضیان این روش می‌توانند جهت تعیین وقت مشاوره با شماره تلفن 6 - 32225455 تماس حاصل فرمایند.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روشهای لیفت پلک بدون جراحیروشهای لیفت پلک بدون جراحی

افتادگی پلک به حالتی گفته می شود که زمانی که چشم باز است، پلک بالا حالت شل و افتاده دارد و ممکن است جلو مردمک را گرفته و در دید فرد اختلال ایجاد کند.بلفاروپلاستی بدون جراحی گزینه مناسب برای افرادی است که مشکل افتادگی پلک را دارند. ... ادامه مطلب

آیا بدون جراحی میتوان گونه را لیفت کرد؟آیا بدون جراحی میتوان گونه را لیفت کرد؟

لیفت گونه یکی از جدیدترین روش‌ها برای بازگرداندن فرم ایده‌آل به چهره می‌باشد. استفاده از عمل لیفت گونه باعث ایجاد تغییرات شگفت‌انگیزی با حداقل مداخلات جراحی برای بازسازی و رفع افتادگی صورت می‌گردد. ... ادامه مطلب

مزوتراپی روشی برای آب کردن غبغبمزوتراپی روشی برای آب کردن غبغب

یکی از روش های کم تهاجم و بی عارضه برای از بین بردن غبغب، روش مزوتراپی می باشد. انجام این روش در 90 درصد مواقع با توجه به نوع داروی تزریقی و تشخیص پزشک، کافی است و هرچند با یک بار تزریق تغییرات واضح و چشمگیر نمایان می شود اما برای نتیجه ی بهتر دو تا سه بار تزریق پیشنهاد می گردد. ... ادامه مطلب

کاشت مو به روش SUT چه ویژگی ها، معایب و مزایایی دارد؟کاشت مو به روش SUT چه ویژگی ها، معایب و مزایایی دارد؟

امروزه روش‌های مختلفی برای کاشت و پیوند مو در سراسر جهان اعمال می‌شود که با توجه به شرایط متقاضی انتخاب می‌شوند. کاشت مو به روش sut فرآیند نوین و پیشرفته‌ای است که با دستگاه‌های مجهز برای برداشت مو، بدون نیاز به تیغ جراحی و بیهوشی پیوند مو انجام می‌شود. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465