بهترین و جدیدترین روشهای جوانسازی پوست | کلینیک ارکیده در شهرکرد
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / جدیدترین روش های جوانسازی پوست

جدیدترین روش های جوانسازی پوست

جوانسازی و زیباسازی پوست صورت یک روش درمانی زیبایی است. جوانسازی پوست صورت از طریق روش‌های جراحی و غیر جراحی، امکان‌پذیر است. در جوانسازی پوست صورت، عمقی مشخص از ساختار پوست صورت را هدف گرفته و به این ترتیب برای درمان مشکلات ایجاد شده در پوست صورت مثل چین و چروک، شل‌شدگی، تغییر رنگ‌دانه‌ها و جای زخم و جراحت باقیمانده بر روی پوست، استفاده می شوند. در این مطلب، روش های متداول برای جوانسازی پوست و برطرف کردن چین و چروک‌های صورت، اسکارها و سایر عیب‌های جزئی در صورت را بررسی می کنیم.

یکی از روشهای جوانسازی پوست که بدون نیاز به جراحی، برش و بخیه بوده؛ و با نتایج بسیار موثری همراه است؛ لیفت غیر جراحی پوست می‌باشد. شما با استفاده از متدهای متعددی می‌توانید پوست نواحی مختلف صورت و بدن از جمله گردن، فک و غبغب را لیفت نموده و جوانسازی کنید. لیفت صورت در کلینیک ارکیده شهرکرد توسط متخصص پوست انجام می‌شود. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.

هایفوتراپی

هایفوتراپی یکی از شیوه‌های درمانی ایمن و برای بسیاری از افراد بهترین روش جوانسازی پوست است. در این روش از امواج فراصوت استفاده می‌شود و هیچ نیازی به ایجاد برش، زخم، بخیه و مواردی از این دست وجود ندارد. دستگاه هایفوتراپی مستقیماً بر سطح پوست قرار می‌گیرد و امواج فراصوت منتشر شده از آن، بر لایه‌های زیرین پوست اثر می‌گذارد. این امواج باعث تحریک کلاژن سازی پوست می‌شوند که از اجزای ساختاری مهم پوست هستند. با افزایش کلاژن سازی، پوست لیفت شده، سفت می‌شود و چین و چروک‌های آن از بین می‌رود. خانم‌ها و آقایان ۳۰ تا ۷۵ سال که از شل شدگی خفیف تا متوسط پوست رنج می‌برند، بهترین کاندیدا برای هایفوتراپی هستند.

تزریق ژل

ژل‌ها موادی طبیعی یا مصنوعی هستند که برای حجم دهی به پوست استفاده می‌شوند. ماندگاری ژل‌ها به جنس آ‌نها بستگی دارد. امروزه بیشتر از ژل‌های نیمه‌دائم استفاده می‌شود که از جنس هیالورونیک اسید ساخته شده‌اند. هیالورونیک اسید، سیمان بین بافتی پوست ما است. برای همین ماده‌ای طبیعی، مؤثر و کم‌عارضه برای جوانسازی پوست به حساب می‌آید.

تزریق چربی

وقتی بحث ماندگاری نتایج حجم‌دهی به پوست در میان باشد، تزریق چربی بهترین روش جوانسازی پوست است. در تزریق چربی از بافت چربی طبیعی بدن استفاده می‌شود؛ یعنی چربی‌های ران یا شکم شما را با استفاده از روش لیپوساکشن برداشت می‌کنند و بعد از خالص سازی به زیر پوست صورت یا نواحی دیگر تزریق می‌گردد.

جدیدترین روش های جوانسازی پوست

لیزر فرکشنال CO2

در میان روش های مختلفی که برای بازسازی آسیب وارد شده به پوست صورت وجود دارد، استفاده از روشهایی که لیزر در آنها دخیل است، بهترین تأثیر را در زمینه کاهش تأثیر پیری و افزایش سن دارند. لیزر فرکشنال CO2 به عنوان یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست صورت در نظر گرفته می شود؛ چراکه به خوبی می تواند روند تولید کلاژن را چه در لایه های بیرونی و چه درونی تسریع کند.

لیزر آر اف فرکشنال

یکی از راه های مفید برای جوانسازی و زیباسازی پوست استفاده از لیزر است که طرفداران زیادی نیز دارد. استفاده از روش لیزر RF بسیار مفیدتر، ایمن تر و مناسب تر خواهد بود. از نکات مفید که لیزر فراکشنال را نسبت به بقیه انواع لیزر بهتر جلوه می دهد، این است که این لیزر، هزینه پایین تری نسبت به بقیه لیزرها دارد. نحوه کار لیزر به این صورت است که ابتدا لایه بالایی پوست که از پوست مرده و آسیب دیده تشکیل شده است را از بین می برد و سپس سبب تحریک لایه های پایینی پوست به جهت ساخت کلاژن و سلول های پوستی جدید می شود. در این روش، برای انجام کامل عمل زیباسازی پوست، به دو هفته نیاز است. در این روش ها، اکثراً به زمانی برای ریکاوری نیازی نیست.

بکارگیری سلولهای بنیادی در جوانسازی پوست و کاشت مو، از جمله اقداماتی است که در کلینیک ارکیده شهرکرد، توسط متخصص پوست قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا پی آر پی روش مناسبی برای جایگزینی موهای از دست رفته است؟آیا پی آر پی روش مناسبی برای جایگزینی موهای از دست رفته است؟

پی آر پی یا تزریق پلاسما غنی از پلاکت، روشی است که علاوه بر بهبود و جوانسازی پوست، برای تقویت مو نیز کاربرد دارد. همچنین از این روش در ترکیب با کاشت مو، برای حصول بهترین نتایج کاشت نیز می‌توان بهره برد. این روش با تاثیرگذرای مطلوب و عوارض کم، جزو روشهای محبوب تقویت مو به شمار می‌رود ... ادامه مطلب

پیوند مو طبیعی به چه مراقبتهایی نیاز دارد؟پیوند مو طبیعی به چه مراقبتهایی نیاز دارد؟

پیوند موی طبیعی موثرترین و قطعی‌ترین روش درمان، جهت موهای از دست رفته است. این پیوند بصورت یک عمل سرپایی بدون بیهوشی، همراه با بی‌حسی موضعی بوده که در آن شخص متقاضی کاشت مو در حین عمل هیچ گونه دردی حاصل از موهایی که روی سرش کاشته می‌شود را حس نمی‌کند ... ادامه مطلب

تزریق ژل به گونه چه عوارضی دارد؟تزریق ژل به گونه چه عوارضی دارد؟

یکی از نواحی صورت که با تزریق ژل برجسته و زیبا می‌شود؛ گونه است. برجسته سازی گونه یا گونه گذاری، به دلیل تاثیر زیادی که گونه ها در جذابیت چهره دارند؛ روشی موثر در افزایش زیبایی محسوب می‌شود. یکی از روشهای گونه گذاری، تزریق ژل یا فیلر است ... ادامه مطلب

کویتیشن چگونه موجب لاغری میشود؟کویتیشن چگونه موجب لاغری میشود؟

کویتیشن اولتراسوند روشی است که برای اصلاح چربی‌های موضعی بیش از حد از امواج فراصوت روی بافت چربی استفاده می‌کند. روش کویتیشن اساساً برای اصلاح سلولیت و از بین بردن ذخایر چربی اضافه با استفاده از امواج التراسونیک با فرکانس پایین به کار می‌رود ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465