زاویه سازی صورت با تزریق چربی | کلینیک ارکیده در شهرکرد
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / مادلینگ یا زاویه سازی صورت با تزریق چربی

مادلینگ یا زاویه سازی صورت با تزریق چربی

زاویه صورت نقش مهمی در زیبایی ایفا می‌کند. به طور کلی افرادی که دارای فک‌های زاویه دار هستند، از نظر زیبایی شناختی جذاب‌تر هستند، به همین دلیل بسیاری از افراد تمایل به زاویه سازی صورت دارند. زاویه سازی صورت، مجموعه اقداماتی است که در نهایت به بهبود ناهنجاری های موجود در فک و یا زیباسازی آن منجر می شود. این ناهنجاری ها می تواند به علت کمبود اسکلت، گردی صورت، کوتاه بودن اندازه هندسی فک و … باشد. بازگردانی حجم از دست رفته صورت یا اختلالات مادرزادی به منظور زیبایی هدف زاویه سازی فک و صورت می باشد.

زاویه‌ سازی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که یکی از آنها زاویه سازی صورت با چربی است. امروزه تزریق پرکننده‌هایی مانند چربی از محبوب‌ترین روش‌ها برای حفظ زیبایی اندام و صورت است که یکی از پرکاربردترین آنها زاویه سازی فک می‌باشد. با انتقال چربی و زاویه دادن به فک، مناطق خالی که حالتی گرد داشتند پر می‌شوند، همچنین زاویه استخوان و فک پایین نیز تقویت خواهد شد و در نهایت زاویه فک، تیز خواهد شد. تزریق چربی به علت استفاده از چربی بدن خود فرد، هیچگونه عارضه جدی را در بدن وی ایجاد نمی‌کند و در کانتورینگ و زاویه سازی فک نتایج رضایت بخش و درخشانی را به نمایش گذاشته است.

زاویه سازی صورت یکی از متدهای به روز زیبا سازی چهره می‌باشد که با استفاده از روشهایی مانند تزریق چربی، تزریق ژل استفاده از نخ های لیفت و ... قابل انجام است. شما می‌توانید برای زاویه سازی صورت در شهرکرد به کلینیک تخصصی ارکیده مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و تعیین نوبت این مرکز با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.

مزایای زاویه سازی صورت با تزریق چربی

زاویه سازی صورت

نحوه زاویه سازی صورت با تزریق چربی

  1. برای کانتورینگ صورت با انتقال چربی ابتدا فرد باید به انتخاب یک کلینیک زیبایی معتبر و پزشک متخصص در این زمینه بپردازد. در جلسات مشاوره و معاینه، فرد عیوب صورت خود را و همچنین انتظاراتی را که برای زاویه‌سازی صورت از طریق تزریق چربی دارد مطرح می‌کند و مشاوره‌های لازم را نیز دریافت خواهد کرد.
  2. بعد از انتخاب قطعی تزریق چربی برای فرد و تعیین وقت، ابتدا ناحیه مدنظر برای استخراج چربی انتخاب می‌شود. به طور کلی باسن، شکم و ران پا محل مناسبی برای استخراج سلول‌های چربی هستند. چربی این نواحی چون مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهند و زود جذب بدن نمی‌شوند به عنوان بهترین نقاط بدن جهت برداشت چربی محسوب می‌شوند. با برش‌های ریز و چند میلی‌متری و با دستگاه‌های مخصوص این کار انجام می‌شود. از آنجایی که بافت‌های چربی نیاز دارند تا به صحیح‌ترین شکل ممکن برداشت شوند، نباید در خلل برداشت هیچ آسیبی ببیند.
  3. سپس چربی برداشت شده باید در دستگاه سانتریفیوژ قرار گیرد تا با چرخش سریع، سلول‌های چربی از ناخالصی‌ها جدا شده و آماده تزریق گردند. این مرحله اگر به دست یک پزشک ماهر انجام شود به چربی‌ها کمتر آسیب رسانده می‌شود و تزریق چربی موفقیت‌آمیزتر خواهد بود.
  4. مرحله آخر در انتقال چربی برای زاویه‌سازی صورت، تعیین دقیق محل‌های تزریق است و بعد از آن با سرنگ‌هایی که برای این کار تدارک دیده شده است عملیات انتقال چربی تکمیل می‌شود. این مراحل اغلب با بیحسی موضعی طی می‌شوند و بنابراین فرد در جریان کار، درد و سوزش بسیار کمی را حس خواهد کرد و به دلیل اینکه چربی انتقالی از بدن خود فرد است، احتمال عفونت و انتقال بیماری‌ها بسیار نادر و کم خواهد بود؛ زیرا سیستم ایمنی بدن این بافت‌ها را به عنوان عامل بیگانه تشخیص نمی‌دهد. سلول‌ها نیز بعد از مدتی در چرخه حیا و خونرسانی قرار گرفته و صورت بعد از فروکش کردن تورم و التهاب جزئی، حالت طبیعی‌تر به خود خواهد گرفت.

اقدامات قبل از زاویه سازی صورت

معمولاً قبل از انجام هر عملی، باید نکاتی را رعایت کنید که به اندازه خود عمل مهم هستند. در ادامه به این موارد اشاره خواهد شد:

اقدامات پس از زاویه سازی صورت

عوارض جانبی زاویه سازی صورت با تزریق چربی

از جمله عوارض تزریق چربی به صورت نیز می توان به موارد زیر اشاره داشت:

لک صورت یکی از عوارض آزار دهنده ای است که خوشبختانه در اغلب موارد با مراجعه به کلینیک های تخصصی پوست و دریافت اقدامات درمانی از قبیل درمانهای دارویی، لایه برداری، لیزر و ... رفع شده یا بهبود می‌یابد. شما می‌توانید جهت درمان لک صورت به کلینیک ارکیده در شهرکرد مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روشهای رفع خطوط ماریونت یا اندوهروشهای رفع خطوط ماریونت یا اندوه

خط اندوه، خطوطی هستند که اطراف لب ها ایجاد میشوند. این خطوط معمولاً به سمت چانه و فک ادامه پیدا میکنند. زمانی که سن بالا می رود، میزان کلاژن و الاستین های پوست کاهش پیدا میکند. همین موجب می شود تا خط اندوه خود را به نمایش بگذارد. ... ادامه مطلب

جوانسازی پوست با اس وی اف ژلجوانسازی پوست با اس وی اف ژل

محققین با هدف کاهش عوارض، افزایش کارآیی هرچه بیشتر، ماندگاری و عدم نیاز به تجدید تزریق چربی، به فرمول اس وی اف ژل دست یافتند که با افزایش کلاژن سازی پوست،به جوانسازی محل تزریق کمک میکند. این ماده دارای مقادیر زیادی سلول های بنیادی است که با این ویژگی، قابلیت ترمیم اسکار ناشی از آسیب پوست را نیز دارد ... ادامه مطلب

روشهای برجسته سازی صورتروشهای برجسته سازی صورت

استخوان گونه و داشتن گونه هایی برجسته نمادی از زیبایی و جذابیت است. برجسته سازی گونه با روش های مختلفی انجام می‌شود که این روشهای غیرتهاجمی بطور نسبی باعث لیفت صورت و جوانسازی چهره می‌شود. ... ادامه مطلب

اگزما چیست و علت ایجاد آن کدام است؟اگزما چیست و علت ایجاد آن کدام است؟

اگزما یکی از بیماری‌های رایج پوستی است که به دلیل علائم خاص خود می‌تواند شخص را به شدت درگیر و زندگی روزانه را دشوار کند.یافتن علت اگزما یک مشکل بزرگ است و پزشکان هنوز علت دقیق آن را نمی‌دانند. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465