کاربردها و عوارض هایفوتراپی صورت
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / لیفتینگ پوست صورت با هایفوتراپی

لیفتینگ پوست صورت با هایفوتراپی

اکثر افراد نگران چین و چروک های پوست خود به دلیل افزایش سن هستند. روش های زیادی برای حل این مسئله وجود دارد؛ اما یکی از بهترین روش های موجود، هایفوتراپی است که مورد تأیید سازمان غذا و دارو قرار گرفت. هایفوتراپی یکی از شیوه های نسبتاً جدیدی است که در درمان زیبایی پوست و صورت استفاده میشود. کلمه هایفو مخفف امواج فراصوت متمرکز شدت بالا (HIFU) است. در این روش امواج فراصوت را در یک نقطه متمرکز می کنند و از حرارت ایجاد شده از انرژی این امواج برای از بین بردن قسمتی از بافت استفاده می شود. گرمای ایجاد شده تا حدود 80 درجه بالا رفته و در اثر شوک حرارتی، بافت در حال فرسایش از بین می رود.به کمک هایفوتراپی میتوان با کمک امواج و فرکانس های بالا به جوانسازی و لیفت پوست دست یافت.

هایفوتراپی پوست صورت جایگزین جراحی نیست و برای افرادی مناسب است که می‌خواهند لیفت گردن و صورت انجام دهند؛ اما برای جراحی آماده نیستند یا تمایلی به انجام جراحی ندارند. هایفو روشی غیرجراحی برای لیفت است که می‌توان آن را همزمان با دیگر درمان‌های غیر جراحی ضد پیری انجام داد تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود.

یکی از روشهای جوانسازی پوست که بدون نیاز به جراحی، برش و بخیه بوده؛ و با نتایج بسیار موثری همراه است؛ هایفوتراپی می‌باشد. هایفوتراپی در کلینیک ارکیده شهرکرد توسط متخصص پوست انجام می‌شود. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.

کاربردهای هایفوتراپی

همانطور که گفته شد هایفو تراپی می تواند جوانسازی بافت ها را تحریک کرده و کلاژن تولید کند که به سفت شدن و لیفتینگ پوست شل شده کمک می کند. همچنین این روش برای تجزیه رسوبات چربی نیز استفاده می شود. با این حال کاربردهای هایفوتراپی را در تقسیم بندی جداگانه می توان به شکل زیر نام برد:

لیفتینگ پوست صورت

ناحیه‌های قابل درمان با هایفوتراپی

متداول‌ترین ناحیه‌های قابل درمان به روش هایفوتراپی عبارت است از:

موارد منع انجام هایفوتراپی

طریقه انجام هایفوتراپی

شخص به آرامی روی تخت دراز میکشد و پزشک حدود 30 الی 45 دقیقه دسته دستگاه (پروب) هایفو (HIFU) را درست مثل سونوگرافی معمولی به آرامی روی پوست صورت در جهت های خاص روی صورت بیمار حرکت می دهد. این تکنیک درد غیر قابل تحملی ندارد و هیچ نیازی به بیهوشی و بیحسی ندارد و بعضاً حتی نیاز به کرم های موضعی بیحسی نمی باشد.

مراقبت های قبل از هایفوتراپی

مراقبت‌های پس از هایفوتراپی

میزان تأثیرگذاری هایفوتراپی

با توجه به پژوهش‌های انجام شده و تجربیات بیماران، تقریباً تمام کسانی که درمان هایفو را دریافت می‌کنند، حدود ۳ ماه بعد به نتیجه‌ی دلخواه خود می‌رسند. تقریباً تمام افرادی که جراحی لیفت انجام می‌دهند، بعد از یک سال به نتیجه‌ی دلخواه می‌رسند.

ماندگاری هایفوتراپی

اگرچه هایفوتراپی بسیار زود نتیجه می دهد و دوران نقاهت ندارد؛ اما با شروع روند پیری پوست و کاهش کلاژن سازی پوست رفته رفته به حالت عادی خود بر می‌گردد و در نهایت پس از یک سال تأثیرات آن از بین خواهند رفت. در مقایسه با لیفت صورت که 12 سال ماندگاری دارد، این روش دوام بسیار کمتری خواهد داشت.

عوارض هایفوتراپی صورت

تمام روش‌های درمانی زیباسازی صورت و بدن با تعدادی از عوارض جانبی محتمل همراه هستند. با این حال بیشتر عوارض هایفوتراپی خفیف و موقتی بوده و احتمال وقوع عوارض شدید آن بسیار کم است. از این عوارض می توان به قرمزی، کبودی، التهاب و تورم پوست اشاره کرد که در عرض 48 ساعت کاملاً برطرف خواهد شد.

کلینیک تخصصی پوست، کاشت مو و لیزر ارکیده در شهرکرد یکی از مراکز مجهز در این زمینه می‌باشد که توانسته با دارا بودن لیزرهای مختلف و مدرن، در درمان بسیاری از مشکلات پوستی بیماران موفق عمل کند. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز از طریق تماس با شماره تلفن 32225455 - 038 اقدام فرمایید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
انواع ویروس هرپس سیمپلکسانواع ویروس هرپس سیمپلکس

تبخال تناسلی یک بیماری مقاربتی است که به وسیله‌ی ویروس هرپس سیمپلکس، ایجاد می‌شود. تماس جنسی، راه اصلی انتقال ویروس است. بعد از آلوده شده شخص، ویروس درون بدن به صورت غیر فعال باقی می‌ماند و گاهی فعال شدن آن سال‌ها بعد اتفاق می‌افتد ... ادامه مطلب

با چه روشهایی میتوانیم شادابی پوست را حفظ کنیم؟با چه روشهایی میتوانیم شادابی پوست را حفظ کنیم؟

پوست یکی از مهم‌ترین عامل‌ها برای زیبایی ظاهری و سلامت فیزیکی انسان می‌باشد. به همین خاطر رعایت نکات ساده و کلی در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند تا تقویت پوست را به نحو احسن انجام داده و به زیبایی و طراوت دلخواه پوست خود برسید. در ادامه به معرفی روش‌های ساده جهت حفظ طراوت پوست می‌پردازیم. ... ادامه مطلب

جراحی زیبایی واژن یا لابیاپلاستی چیست و چه مزایا و عوارضی دارد؟جراحی زیبایی واژن یا لابیاپلاستی چیست و چه مزایا و عوارضی دارد؟

بسیاری از بانوان مایل اند که طول لبه ی داخلی واژن خود را کاهش دهند بطوری که از لبه ی خارجی آن خارج نشود. لابیاپلاستی یکی از جراحی های زیبایی در بانوان است که در آن شکل لبه ی داخلی یا خارجی واژن بهبود پیدا می کند یا لبه های اضافی کلاهک کلیتوریس برداشته می شود ... ادامه مطلب

مزایای استفاده از لیزر فرکشنال در درمان جای جوشمزایای استفاده از لیزر فرکشنال در درمان جای جوش

امروزه روش‌ های مناسبی برای رفع جای جوش و زخم وجود دارند. یکی از این روش‌ ها، استفاده از لیزر CO2 فرکشنال می‌ باشد. در این روش، لایه خارجی پوست با استفاده از لیزر برداشته می‌ شود. لیزر CO2 فرکشنال یک روش غیر تهاجمی است که از لیزر جهت برداشتن لایه خارجی پوست آسیب‌دیده استفاده می کند. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465