مزوتراپی صورت چیست؟
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مزوتراپی و پی آر پی / فواید مزوتراپی صورت برای جوانسازی

فواید مزوتراپی صورت برای جوانسازی

با افزایش سن، گردش جریان خون در پوست کاهش می‌یابد، بنابراین اکسیژن و مواد مغذی لازم برای دفع سموم به پوست نمی‌رسد. این امر باعث می‌شود که پوست زودتر از موعد خود پیر شده و ظاهری خسته و پیر پیدا کند. اگرچه محصولات مراقبتی و درمانی متعددی تولید شده‌اند؛ اما اثربخشی آنها آنچنان که باید، چشمگیر نیست. مزوتراپی پوست صورت یک روش برای بازسازی پوست بوده که مزایای زیادی نسبت به روش‌های مشابه تهاجمی‌تر دارد. مزوتراپی صورت تکنیکی خاص و کم تهاجمی است که مواد مغذی موردنیاز پوست را تأمین می‌کند و موجب زیبایی و جوانسازی پوست می شود.
مزوتراپی تکنیک درمانی است که در آن از تزریق ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، هورمون‌ها و عصاره‌های گیاهی به منظور جوانسازی پوست، سفت شدن آن و از بین بردن چربی آن استفاده می‌کنند. در این روش، از سوزن‌هایی ظریف تزریق مواد مختلف به لایه میانی پوست استفاده می‌شود. اساس و مبنای این تکنیک، رفع معضلاتی مانند گردش خون ضعیف و التهاب است.

مزوتراپی یکی از روشهای موثر جوانسازی پوست است که در کلینیک ارکیده شهرکرد انجام می‌پذیرد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.

ترکیبات مزوتراپی پوست

انتخاب داروها و ترکیبات مورد استفاده در این تکنیک، به نیازها و اهداف فرد متقاضی بستگی دارد. با این حال اغلب مواد مورد استفاده در این تکنیک، شامل موارد زیر می‌شوند:

با تزریق مستقیم این مواد به لایه میانی پوست، شاهد اثربخشی سریع‌تر آنها خواهیم بود. تزریق این مواد به کمک سوزن‌های کوچک و در عمق مختلفی انجام می‌شود.

کاربرد مزوتراپی پوست

فواید مزوتراپی صورت

مزیت مزوتراپی پوست

این درمان به می تواند به عنوان درمان همراه برای بوتاکس و فیلرها استفاده شود و به علت دلایل زیر بسیار محبوب می باشد:

  1. یک روش کم درد است.
  2. بدون عارضه است.
  3. بدون اثر جانبی است.
  4. بدون اسکار است.
  5. انواع پوست را درمان می کند.
  6. از اولین جلسه، برخی از تغییرات مانند هیدراته شدن پوست دیده می شود.
  7. بدون زمان ریکاوری. بیمار می تواند بلافاصله پس از عمل دوباره به کار برود.

نواحی مورد درمان با مزوتراپی

معمولاً مزوتراپی برای جوانسازی و بازسازی پوست برای قسمت‌های مختلف بدن انجام می‌شود که برخی از این قسمت‌های عبارتند از:

نحوه انجام مزوتراپی پوست

محلول‌های حاوی اسید هیالورونیک، ویتامین‌ها، کوآنزیم ها، اسید نوکلئیک و آمینواسید در ناحیه درمیس تزریق می شوند (عمق ۲ تا ۴ میلی متر). این مواد موجب ترمیم پوست آسیب دیده‌شده و آبرسانی به پوست می‌شوند و علاوه برآن کلاژن سازی در پوست تحریک شده و قوام پوست بهبود می‌یابد. تعداد جلسات مزوتراپی ۴ تا ۸ جلسه می‌باشد که فاصله بین جلسات ۲ تا ۴ هفته است.

اقدامات قبل از مزوتراپی پوست

ممکن است از شما خواسته شود یک هفته قبل از عمل از مصرف آسپیرین و سایر داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی (NSAID ها) اجتناب کنید. این داروها ممکن است خطر ابتلا به خونریزی و کبودی در طول مزوتراپی را افزایش دهند.

مراقبت‏ های بعد از مزوتراپی پوست

افراد نامناسب جهت انجام مزوتراپی پوست

ماندگاری مزوتراپی پوست

روش های زیبایی دارای ماندگاری دائمی نیستند. با این وجود برای اینکه بتوانید تأثیرات این روش را به صورت دائم مشاهده کنید نیاز دارید که در دوره های 6 تا 12 ماهه زمانی که تأثیرات این روش از بین رود، به طور پیوسته جوانسازی پوست را انجام دهید.

هزینه مزوتراپی پوست

هزینه‌ی مزوتراپی به ‌اندازه‌ی منطقه‌ی مورد درمان، تعداد منطقه‌هایی که نیازمند درمان هستند، تعداد جلسات درمانی مورد نیاز برای گرفتن نتایج مطلوب و هزینه‌های پزشک بستگی دارد.

عوارض جانبی مزوتراپی پوست

عوارض جانبی همراه با مزوتراپی پوست صورت خفیف‌ هستند. ممکن است بلافاصله پس‌ از انجام تزریقات شاهد قرمزی، حساسیت نسبت به لمس و تورم در منطقه‌ی درمان شده باشید. همچنین ممکن است احساس خارش کنید. تمامی عوارض جانبی این درمان پس از گذشت چند ساعت از بین خواهند رفت.

یکی از روشهای جوانسازی پوست که بدون نیاز به جراحی، برش و بخیه بوده؛ و با نتایج بسیار موثری همراه است؛ هایفوتراپی می‌باشد. هایفوتراپی در کلینیک ارکیده شهرکرد توسط متخصص پوست انجام می‌شود. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
قرینه سازی صورت با تزریق فیلرقرینه سازی صورت با تزریق فیلر

به منظور بازگرداندن و افزایش حجم صورت به صورتی مناسب، توجه ویژه‌ ای نیز به شکل و تقارن صورت می‌ گیرد. انجام یک درمان موفق تزریق ژل به بهبود و یا بازگرداندن حجم صورت و در عین حال حفظ و یا بهبود کانتور صورت و عدم تقارن صورت است. ... ادامه مطلب

جراحی زیبایی واژن یا لابیاپلاستی چیست و چه مزایا و عوارضی دارد؟جراحی زیبایی واژن یا لابیاپلاستی چیست و چه مزایا و عوارضی دارد؟

بسیاری از بانوان مایل اند که طول لبه ی داخلی واژن خود را کاهش دهند بطوری که از لبه ی خارجی آن خارج نشود. لابیاپلاستی یکی از جراحی های زیبایی در بانوان است که در آن شکل لبه ی داخلی یا خارجی واژن بهبود پیدا می کند یا لبه های اضافی کلاهک کلیتوریس برداشته می شود ... ادامه مطلب

آیا تزریق فیلر زیر چشم موجب ریز شدن چشم ها می شود؟آیا تزریق فیلر زیر چشم موجب ریز شدن چشم ها می شود؟

تزریق فیلر زیر چشم یکی از راه‌های زیباتر شدن برای کسانی است که از گودی و کبودی زیر چشم رنج می‌برند. بسیاری از افراد حتی جوان به دلایل ژنتیکی یا ابتلا به برخی بیماری‌ها دچار گودی و تیرگی چشم می‌شوند. با تزریق فیلر می‌توان به‌راحتی و در کمترین زمان این مشکل را رفع کرد. ... ادامه مطلب

شرایط کاشت ابروی طبیعیشرایط کاشت ابروی طبیعی

یکی از بهترین جنبه های کاشت ابرو ساده بودن روش انجام آن است. صرف نظر از ترمیم جهت پوشش زخم و یا بازسازی کامل ابروهای ضخیم، این روش شامل پیوند در هر جایی شامل ۵۰ تا ۴۰۰ گرافت در هر ابرو می باشد که هر گرافت شامل یک یا دو مو است. اولین قدم برای این کار طراحی ابرو است تا زیبا و طبیعی ظاهر شود ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465