کانتورینگ صورت چیست؟ تزریق چربی کانتورینگ صورت
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / کانتورینگ صورت با تزریق چربی چگونه است؟

کانتورینگ صورت با تزریق چربی چگونه است؟

امروزه تزریق پرکننده‌هایی مانند چربی از محبوب‌ترین روش‌ها برای حفظ زیبایی صورت است که یکی از پرکاربردترین آنها کانتورینگ می‌باشد. زاویه صورت نقش مهمی در زیبایی ایفا می‌کند. به طور کلی افرادی که دارای فک‌های زاویه دار هستند، از نظر زیبایی شناختی جذاب‌تر هستند؛ به همین دلیل بسیاری از افراد تمایل به زاویه سازی صورت دارند. زاویه سازی صورت، مجموعه اقداماتی است که در نهایت به بهبود ناهنجاری های موجود در فک و یا زیباسازی آن منجر می شود. این ناهنجاری ها می تواند به علت کمبود اسکلت، گردی صورت، کوتاه بودن اندازه هندسی فک و … باشد. بازگردانی حجم از دست رفته صورت یا اختلالات مادرزادی به منظور زیبایی، هدف کانتورینگ صورت می باشد.

با انتقال چربی و زاویه دادن به فک، مناطق خالی که حالتی گرد داشتند پر می‌شوند، همچنین زاویه استخوان و فک پایین نیز تقویت خواهد شد و در نهایت زاویه فک تیز خواهد شد. متد تزریق چربی به علت استفاده از چربی بدن خود فرد، هیچگونه عارضه جدی را در بدن وی ایجاد نمی‌کند و در کانتورینگ و زاویه سازی فک نتایج رضایت بخش و درخشانی را به نمایش گذاشته است.

کانتورینگ صورت یکی از متدهای به روز زیبا سازی چهره می‌باشد که با استفاده از روشهایی مانند تزریق چربی، تزریق ژل استفاده از نخ های لیفت و ... قابل انجام است. شما می‌توانید برای کانتورینگ صورت در شهرکرد به کلینیک تخصصی ارکیده مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و تعیین نوبت این مرکز با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.

مزایای کانتورینگ صورت با تزریق چربی

انجام کانتورینگ صورت با تزریق چربی

برای کانتورینگ با تزریق چربی از بافت چربی طبیعی موجود در بدن خود فرد استفاده می‌شود. در تزریق چربی، بافت چربی از بخش‌های پایینی بدن مثل شکم، دور ناف، ران‌ها یا باسن برداشت می‌گردد و به بخش‌های بالایی بدن مثل صورت و چانه انتقال داده می شود. برای این کار باید یک لیپوساکشن کوچک یا مینی لیپوساکشن انجام شود. طی لیپوساکشن حدود ۲۰۰ میلی‌لیتر چربی از بدن برداشت می‌شود و سپس برای کانتورینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کانتورینگ صورت

مراقبت های قبل و بعد از کانتورینگ صورت با تزریق چربی

  1. از مصرف مسکن‌ها، الکل و دخانیات به مدت دو هفته قبل و بعد از تزریق باید دوری کنید. همه این موارد ممکن است باعث رقیق شدن خون شده و در حین تزریق مشکل ایجاد شود.
  2. پس از تزریق چربی نباید به مدت یک هفته در معرض تابش نور مستقیم خورشید قرار بگیرید. همچنین از حضور در مکان‌هایی همچون سولاریوم خودداری کنید.
  3. در صورتی که بیماری خاصی داشته و یا به ماده بی‌حسی حساسیت دارید حتماً موضوع را به پزشک اطلاع دهید.
  4. بعد از تزریق، رژیم غذایی مناسبی داشته و آب کافی بنوشید.
  5. تا مدتی که پزشک، توصیه می‌کند در زمان استراحت، سر، بالاتر از بدن باشد تا ورم پوستی کاهش یابد.
  6. اگر پزشک برای شما دارویی تجویز می‌کند حتماً به طور کامل مصرف نمایید.

موارد منع تزریق چربی

  1. مشکلات انعقادی خون (مصرف داروهای ضد انعقاد، هموفیلی و…)
  2. اختلالات متابولیسم چربی
  3. بیماری های شدید داخلی
  4. عفونت حاد یا نارسایی ارگان های داخلی
  5. سابقه ترومبوز وریدهای عمقی پا DVT و یا آمبولی ریوی
  6. بیماران خیلی لاغر
  7. ضعف در سیستم ایمنی (دیابت کنترل نشده)
  8. بیماری عروق کرونر
  9. HIV

ماندگاری کانتورینگ صورت با تزریق چربی

نتايج تزريق چربی بستگی به تكنيک انجام و مهارت پزشک دارد و اگر درست و دقيق انجام شود بین سه تا چهار سال و بعضاً به صورت دائمی ماندگار خواهد داشت.

هزینه کانتورینگ صورت با تزریق چربی

بیشترین قیمتی که باید پرداخت کنید، دستمزد پزشک است که این مورد هم کاملاً متفاوت که بستگی به میزان توانایی، تخصص، منطقه جغرافیایی و امکانات مطب یا کلینیک دارد است. همچنین این قیمت ها برای هر بیمار بستگی به عوامل مختلف دارد مثلاً به تعداد نواحی تحت درمان و مقدار چربی استخراج شده و تزریق شده دارد. عوامل مختلفی از جمله نوع بی حسی، تعداد تزریق، میزان چربی مورد نیاز و مراقبت های قبل و بعد از عمل در هزینه این روش زیبایی دخیل هستند.

عوارض کانتورینگ صورت با تزریق چربی

از جمله خطرات و معایبی که این عمل می تواند به همراه داشته باشد، عبارت است از:

  1. احتمال کبودی و ورم بعد از زاویه سازی که به مرور زمان از بین میرود.
  2. احتمال عفونت با درصد پایین البته به حساسیت بیمار نیز بستگی دارد.
  3. تحلیل رفتن چربی به علت ساختار جذبی بودن چربی که معمولاً طی زمان طولانی بین ۴۰ الی ۵۰ درصد می باشد.
  4. عدم قرینگی و ورم نامتقارن که با ماساژ و مراجعه بعدی بیمار به پزشک این مشکل رفع می گردد.
  5. درد و احساس فشار حین تزریق چربی

موهای سفید به دلیل عدم وجود ملانین در فولیکول مو، در برابر هر نوع فناوری مبتنی بر نور مقاوم هستند. بسیاری از پروتکل های درمانی روی دستگاههای لیزر مو امتحان شده اند؛ اما هیچ یک از آنها درمانی مؤثر نبوده است. روش های دیگر حذف موهای زائد مانند الکترولیز نیز می تواند به شما برای کاهش دائمی موهای زائد کمک کند، هرچند نتایج دائمی این روشها به اندازه لیزر کندلا الکس نیست؛ اما الکترولیز می تواند به طور مؤثری از بازگشت موهای درمان شده جلوگیری کند. شما برای رفع موهای زائد سفید و قرمز می‌توانید به کلینیک ارکیده در شهرکرد مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کویتیشن چگونه موجب لاغری میشود؟کویتیشن چگونه موجب لاغری میشود؟

کویتیشن اولتراسوند روشی است که برای اصلاح چربی‌های موضعی بیش از حد از امواج فراصوت روی بافت چربی استفاده می‌کند. روش کویتیشن اساساً برای اصلاح سلولیت و از بین بردن ذخایر چربی اضافه با استفاده از امواج التراسونیک با فرکانس پایین به کار می‌رود ... ادامه مطلب

مراحل و نحوه انجام کاشت مو به روش sutمراحل و نحوه انجام کاشت مو به روش sut

در کاشت مو به روش SUT از تکنیکی استفاده می‌شود که در دنیا به SAFER معروف است. دستگاه استفاده شده در این روش، به یک مکنده یا ساکشن مجهز است که به جراح در استخراج فولیکول‌ها کمک می‌کند. به همین جهت نام این تکنیک را استخراج فولیکولی به کمک ساکشن نهاده اند ... ادامه مطلب

تاثیر مزوتراپی در درمان لک پوستتاثیر مزوتراپی در درمان لک پوست

مزوتراپی یکی از روش‌های درمانی جدید ضد پیری است که در این روش، پزشک از برخی ترکیبات خاص استفاده می‌کنند و آن‌ها را به درون لایه میانی پوست تزریق می‌نماید تا پوست شما سالم و زیباتر باشد اگر شما قصد دارید و روند پیر شدن پوست خود را کند نمایید باید بدانید که پوست شما به مراقبت‌های درمانی خاصی نیاز دارد ... ادامه مطلب

کاربردهای تزریق چربیکاربردهای تزریق چربی

تزریق چربی به عنوان یکی از روش های جوانسازی شناخته می شود که در سراسر جهان توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. چرا که به نوعی با دریافت چربی از بدن فرد ، می توان از بروز علائم پیری در صورت و افتادگی و یا از بین رفتن حجم قسمت های مختلف بدن جلوگیری کرد ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465