ماندگاری، هزینه و عوارض مزوتراپی زیر چشم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مزوتراپی و پی آر پی / مزوتراپی زیر چشم چه کاربردی دارد؟

مزوتراپی زیر چشم چه کاربردی دارد؟

چشم یکی از مهمترین بخش‌هایی است که در صورت نقش ایجاد ارتباط و برقراری تماس با افراد را بازی می‌کند. به همین دلیل رفع عیوبی مانند پف زیر چشم‌ها، گودی زیر چشم، سیاهی و چین و چروک‌ها می‌تواند به برقراری ارتباط مؤثرتر منتهی شود. برای اینکه در ارتباط با دیگران اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، یکی از اقدامات مهم در این زمینه، روش مزوتراپی زیر چشم است که برای جوانسازی چشم استفاده می‌شود تا به نوعی به کمک اکسیژنی که در زیر پوست شما تزریق می‌شود، آبرسانی و جوانسازی انجام شود.
مزوتراپی از جمله درمان های پزشکی غیرتهاجمی مؤثر می باشد که در این روش، ترکیبی از داروهای لازم با دوز مناسب که منشأ گیاهی، ویتامینه، داروهای هومیوپاتیک و مواد اساسی ساختاری پوست هستند، استفاده میگردد. انجام مزوتراپی زیر چشم باید توسط متخصص پوست و مو آشنا به تکنیک های تزریق مزوتراپی که دارای مهارت کافی و تجربه ی لازم در این زمینه است، صورت پذیرد.

مزوتراپی یکی از روشهای موثر جوانسازی زیر چشم است که در کلینیک ارکیده شهرکرد انجام می‌پذیرد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.

مزایای مزوتراپی زیر چشم

مزوتراپی زیر چشم

مراحل مزوتراپی زیر چشم

  1. انجام معاینه توسط پزشک
  2. تمیز کردن پلک پایین
  3. استفاده از داروهای بی حس کننده
  4. تزریق داروهای مزوتراپی با سرنگ های کوچک در پلک پایین که باعث درمان گودی و کبودی زیر چشم می‌شود.

مراقبت های قبل از مزوتراپی چشم

مراقبت‌های بعد از مزوتراپی زیر چشم

همچنین لازم است یک سری از موارد را نیز انجام بدهید که به حفظ بافت تازه پوست زیر پلک کمک کنید که عبارتند از:

موارد منع انجام مزوتراپی زیر چشم

همه افراد می توانند مزوتراپی انجام دهند به جز افرادی که بیماری هایی همچون دیابت، اختلال لخته شدن خون، عفونت های پوستی، بیماری خود ایمنی دارند و یا اینکه باردار هستند.

ماندگاری مزوتراپی زیر چشم

در صورتی که تمام جلسات را انجام دهید، پزشک با مهارت بالا انتخاب کرده باشید و همچنین مراقبت های ذکر شده بعد از مزوتراپی را به خوبی رعایت نموده اید، ماندگاری این روش بسیار زیاد است. در برخی از موارد نیاز به تکرار یک بار در سال دارد تا ماندگاری دائمی داشته باشد.

هزینه مزوتراپی زیر چشم

هزینه مزوتراپی دور چشم بسته به مواد و تعداد جلسات متفاوت است.

عوارض جانبی مزوتراپی زیر چشم

یکی از روشهای جوانسازی پوست که بدون نیاز به جراحی، برش و بخیه بوده؛ و با نتایج بسیار موثری همراه است؛ هایفوتراپی می‌باشد. هایفوتراپی در کلینیک ارکیده شهرکرد توسط متخصص پوست انجام می‌شود. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جدیدترین روش های جوانسازی پوستجدیدترین روش های جوانسازی پوست

جوانسازی و زیبا سازی پوست صورت یک روش درمانی زیبایی است. جوانسازی پوست صورت از طریق روش‌ های جراحی و غیر جراحی، امکان‌پذیر است. در این مطلب، روش های متداول برای جوانسازی پوست و برطرف کردن چین و چروک‌ های صورت، اسکارها و سایر عیب‌ های جزئی در صورت را بررسی می کنیم. ... ادامه مطلب

عوامل محرک آکنه کدامند؟عوامل محرک آکنه کدامند؟

آکنه شایع‌ ترین بیماری پوستی است که اکثر افراد در طول زندگی خود آن را تجربه می‌ کنند. اگر چه این امر در درجه اول بر نوجوانانی که تحت تأثیر تغییرات هورمونی قرار دارند، تأثیر می‌ گذارد؛ اما بسیاری از افراد در بزرگسالی نیز همچنان دچار آکنه می‌ شوند. ... ادامه مطلب

قرینه سازی صورت با تزریق فیلرقرینه سازی صورت با تزریق فیلر

به منظور بازگرداندن و افزایش حجم صورت به صورتی مناسب، توجه ویژه‌ ای نیز به شکل و تقارن صورت می‌ گیرد. انجام یک درمان موفق تزریق ژل به بهبود و یا بازگرداندن حجم صورت و در عین حال حفظ و یا بهبود کانتور صورت و عدم تقارن صورت است. ... ادامه مطلب

فیلر مو چیست و فیلر موی سر چه کاربردی دارد؟فیلر مو چیست و فیلر موی سر چه کاربردی دارد؟

فیلر موی سر یکی از راه‌ های درمانی برای افرادی است که از کم ‌پشتی و یا ریزش بیش از حد موی سر رنج می‌ برند. با توجه به این‌ که بیشتر افراد از مواد شیمیایی، سشوار و اتوی مو استفاده می‌ کنند، به مرور زمان ریشه‌ی مو ضعیف شده و ریزش مو افزایش می‌ یابد. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465