حداقل سن برای بلفاروپلاستی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / بهترین سن برای عمل بلفاروپلاستی

بهترین سن برای عمل بلفاروپلاستی

افتادگی پلک، یک حالت بسیار ناخوشایند و نامطلوب در هر دو پلک بالایی و پایینی چشم می باشد. افتادگی پلک، پف های خفیف تا شدید پلکی، کبودی پلک و انباشت سلول های چربی در پلک ها از جمله مشکلات و ناهنجاری های زیبایی چشم بوده که در هر رنج سنی حتی نوزادی نیز ایجاد گردیده و علاوه بر تأثیر روانی و نامطلوب بر زیبایی اشخاص، تأثیر فراوانی بر میزان بینایی افراد مبتلا خواهند داشت. این مشکلات می توانند در یک و یا هر دو چشم، در یک پلک و یا هر دو پلک رخ داده و در هر سنی اشخاص را درگیر نمایند. افتادگی پلک به دلایل متفاوتی رخ داده و خوشبختانه امروزه روش های درمانی و جراحی پلاستیک مانند عمل جراحی پلک توانسته اند دغدغه های ناشی از این مشکلات را تسکین بخشیده و زیبایی پلک ها را به افراد بازگردانند.

عمل بلفاروپلاستی در دو مقطع سنی جوانی و میانسالی انجام گرفته و بسیار نتیجه بخش خواهد بود. افرادی که دارای افتادگی پلک، پف های پلکی و ناهنجاری های پلک هستند، کاندید انجام این عمل جراحی می باشند. انجام این عمل جراحی در سنین جوانی، برای افرادی که از کودکی به شکل مادرزادی و یا ژنتیکی دچار مشکلات و ناهنجاری های پلک مانند افتادگی های مادرزادی و عدم وجود شیارهای پشت چشم هستند، انجام گرفته و در سنین میانسالی و پیری به دنبال افزایش سن، انباشت چربی در پلک ها و ضعف عضلات بالابرنده پلک ها انجام خواهد شد. بهترین زمان به منظور انجام عمل بلفاروپلاستی، سن 30 سالگی بوده و در موارد نادر در صورت بروز مشکلات ژنتیکی در سنین پایین تر نیز انجام خواهد گرفت. توصیه می شود پیش از انجام این عمل جراحی با پزشک مشورت نموده و به شکل آگاهانه از نتایج این جراحی مطلع شوید.

بلفاروپلاستی روشی موثر در جوانسازی پلک می‌باشد . بلفاروپلاستی از جمله خدمات گسترده کلینیک ارکیده در شهرکرد است که با نتایج بسیار چشمگیر، توسط متخصص پوست انجام می‌شود. متقاضیان این روش می‌توانند جهت تعیین وقت مشاوره با شماره تلفن 6 - 32225455 تماس حاصل فرمایند.

کاربردهای بلفاروپلاستی

کاربردهای جراحی پلک را می‌توان در فهرست زیر خلاصه کرد:

نحوه انجام بلفاروپلاستی

این جراحی به ‌صورت سرپایی انجام می‌شود و نیاز به هیچ بستری در آن وجود ندارد. این جراحی تا حدی در بسیاری موارد نیاز به هیچ بیهوشی ندارد مگر در برخی افراد که به درخواست خود و تحت نظر پزشک بیهوشی، از این شرایط استفاده می‌کنند.
برای انجام عمل بلفاروپلاستی، پزشک، برشی در بالای پلک ایجاد می‌کند و پوست اضافه و چربی را برمی‌دارند. در این پروسه گاهی ماهیچه‌ها نیز تقویت می‌شوند. بلفاروپلاستی پلک پایین نیز، به‌وسیله برش کوچک انجام می‌شود. در بلفاروپلاستی پلک پایین، معمولاً یک برش زیر پلک ایجاد می‌شود که گاهی داخل پلک و زیر مژه قرار دارد و گاهی نیز در ناحیه زیر چشم است. بعد از این اقدام، پوست اضافی و چربی خارج می‌شود و پلک در محل موردنظر خود فیکس می‌شود. این تمام رویدادی است که برای انجام بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین انجام می‌شود.

عمل بلفاروپلاستی

آمادگی قبل از بلفاروپلاستی

بعضی از مراحلی که باید قبل از جراحی دنبال کنید شامل موارد زیر می باشند:

اقدامات پس از عمل بلفاروپلاستی

مدت ماندگاری بلفاروپلاستی

روند پیری پوست و تأثیرات ایجاد شده حاصل از آن، غیر قابل پیشگیری است، بنابراین هیچ روشی نیست که نتایج به دست آمده از آن دائمی باشد. عمل بلفاروپلاستی در صورتی که به درستی انجام شده و مراقبت‌های پس از آن دنبال شوند، دارای ماندگاری بسیار طولانی بوده و نتایج حاصل از آن را می‌توان ۷ تا ۱۰ سال بر روی چهره خود مشاهده کرد.

هزینه بلفاروپلاستی و عوامل مؤثر بر آن

معمولاً در جلسات مشاوره قبل از عمل، هزینه‌های حدودی به فرد گفته می‌شود؛ اما در حین عمل ممکن است یک‌سری دارو یا خدمات ارائه شود که هزینه را کمی تغییر دهد. بسته به این که تحت نظر کدام پزشک این عمل را انجام می‌دهید، هزینه‌های متفاوتی را پرداخت خواهید کرد. خدمات کلینیک، مهارت پزشک و … نیز بر هزینه‌ها تأثیر می‌گذارند از این رو کلینیک‌های مختلف هزینه عمل بلفاروپلاستی مخصوص خود را دارند.

عوارض بلفاروپلاستی

هر نوع عمل جراحی اعم از عمل های زیبایی و درمانی، ریسک فاکتورهای مختص به خود را دارند. یکی از پارامترهای بسیار مؤثر برای جلوگیری از عارضه های نامطلوب جراحی زیبایی پلک، انتخاب بهترین جراح بلفاروپلاستی می باشد. با این حال برخی از عوارض خفیف و موقت ممکن است بعد از عمل جراحی بلفاروپلاستی شامل حال بیمار شوند. از جمله عوارض ناگوار عمل زیبایی پلک می توان به مواردی نظیر:

  1. عدم تقارن پلک ها بعد از جراحی
  2. تورم و التهاب پلک ها و اطراف چشم ها
  3. به جای ماندن اسکار (باقی ماندن جای برش های عمل جراحی)
  4. باقی ماندن جای بخیه ها
  5. خونریزی شدید و کاهش بینایی
  6. دوبینی یا تاری دید طولانی مدت و موقت اشاره کرد.

درمان مشکلات و بیماری های پوستی با لیزر، از اقدامات موثر کلینیک ارکیده در شهرکرد می‌باشد که توسط متخصص پوست انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روش درمانی امبدینگ برای لاغری و کاهش وزنروش درمانی امبدینگ برای لاغری و کاهش وزن

در روش امبدینگ یا استفاده از نخ لاغری ویژه لاغری موضعی، روشی درمانی در طب سوزنی است. در این روش درمانی، فرد درمانگر به جای آنکه از سوزن برای طب سوزنی استفاده کند، نخ لاغری قابل جذب را جایگزین میکند ... ادامه مطلب

روشهای کلینیکال کانتورینگ صورت چیست؟روشهای کلینیکال کانتورینگ صورت چیست؟

کانتورینگ صورت یکی از پرطرفدارترین تکنیک های جراحی پلاستیک برای اصلاح فرم صورت است. کانتورینگ می تواند با حجیم نمودن صورت، برجسته تر شدن استخوان گونه، برجستگی چانه یا زاویه سازی خط فک، صورت شما را متعادل تر کند. ... ادامه مطلب

آیا لیزر درمانی روشی بدون عارضه است؟آیا لیزر درمانی روشی بدون عارضه است؟

روش‌های لیزی که در ابتدای ابداع این روش مورد استفاده قرار می‌گرفت، به دلیل نواقصی که با آن همراه بود، در کنار فواید، آسیب‌های فراوانی هم برای فرد در پی داشت. هر سیستم لیزر با توجه به نوع ضایعه درمان شده دارای مشکلات خاص خود بوده است. ... ادامه مطلب

اقدامات احتیاطی در مورد مصرف راکوتاناقدامات احتیاطی در مورد مصرف راکوتان

راکوتان و یا آکوتان نام تجاری داروی ایزوتروترتینوین است. این قرص نقش مؤثری در از بین بردن باکتری‌های پوست و رفع جوش و آکنه پوستی دارد.این قرص چربی پوست را کاهش می‌دهد و با کاهش فعالیت غدد چربی نقش ویژه‌ای در رفع جوش دارد. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465