کانتورینگ صورت با ژل چیست؟
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / تزریق ژل کانتورینگ صورت

تزریق ژل کانتورینگ صورت

زاویه سازی فک با استفاده از روش‌هایی مانند تزریق ژل از بهترین راهکارها برای بهبود انحنای سطحی یا کانتور صورت است. این روش‌ کم‌تهاجمی هم تأثیرات جوان کننده بر صورت می‌گذارند و هم می‌توانند تأثیر شگفت‌انگیزی بر زیبایی چهره‌ داشته باشند. روش‌های کم دردسر تزریقی جایگزینی مناسب برای روش‌های پردردسر و پرهزینه‌ی جراحی هستند. در این روش‌، ژل به درون بافت نرم صورت تزریق می‌شود تا برخی اجزای صورت مثل چانه یا گونه‌ها برجسته شوند، انحنای اجزای صورت به تعادل برسند، حجم از دست رفته به دلیل پیری جبران شود، چین و چروک‌های ظریف برطرف و شکاف‌های پوستی پر شوند. به کمک زاویه سازی فک می‌توانیم مرز بین صورت و گردن را بهبود ببخشیم تا غبغب یا افتادگی چانه به چشم نیاید. حتی موجب می‌شود که چانه شما ظریف‌تر و باریک‌تر به نظر برسد.

کانتورینگ صورت یکی از متدهای به روز زیبا سازی چهره می‌باشد که با استفاده از روشهایی مانند تزریق چربی، تزریق ژل استفاده از نخ های لیفت و ... قابل انجام است. شما می‌توانید برای کانتورینگ صورت در شهرکرد به کلینیک تخصصی ارکیده مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و تعیین نوبت این مرکز با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.

مزایای کانتورینگ صورت با ژل

نحوه کانتورینگ صورت با ژل

طی جلسه درمانی، مقادیر مختلفی از ژل، به قسمت‌های مختلفی از فک تزریق می‌شود. در این فرایند با پر کردن بعضی از قسمت‌های فک از داخل، فرم زوایا و منحنی‌های فک و چانه را تغییر و یک فک برجسته‌تر و خوش‌فرم ایجاد می‌شود.

اقدامات قبل از کانتورینگ صورت با ژل

۱۰ روز قبل از عمل زاویه سازی از مصرف انواع مکمل ها و داروهای رقیق کننده خون اجتناب کنید تا دچار عوارضی مانند خونریزی نشوید. همچنین بهتر است مصرف مشروبات الکلی و دخانیات خودداری کنید تا دوران نقاهت کوتاه تر و سریع تری را تجربه نمایید.

تزریق ژل کانتورینگ صورت

مراقبت های بعد از کانتورینگ صورت با ژل

همانگونه که قبل از عمل باید مراقبت هایی صورت پذیرد بعد از عمل نیز باید مواردی را رعایت کنید. حتماً توجه داشته باشید که بعد از عمل از انجام حرکات بدنسازی که باعث فشار به ناحیه صورت می شود اجتناب کنید و همچنین تا ۲ هفته پس از درمان در گرمای زیاد مانند سونای داغ قرار نگیرید. عدم استعمال دخانیات و مشروبات الکلی را تا دو هفته بعد از زاویه سازی صورت ادامه دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

متقاضی نامناسب تزریق ژل

در حالت کلی توصیه می‌شود افرادی که در گروه‌های زیر قرار می‌گیرند از انجام عمل تزریق ژل، خودداری کنند:

ماندگاری کانتورینگ صورت با ژل

بسیاری از تزریق ژل ها به صورت موقت است و با توجه به جنس آن باید در مدت معلوم تزریق مجدد انجام شود. این فیلرها از جنس اسید هیالورونیک، کلاژن، کلسیم هیدرکسی آپاتیت و پلی لاکتیک اسید است. بسیاری از این فیلرها اثر دائمی ندارند؛ زیرا موادی که درون این ژل ها به کار رفته است، به مرور زمان توسط بدن جذب می شود. به‌صورت کلی ماندگاری ژل بین ۶ ماه تا ۲ سال می باشد و این مدت به عوامل زیادی از جمله نوع ژل و برند آن وابسته است.

هزینه کانتورینگ صورت با ژل

هزینه زاویه سازی صورت با تزریق ژل، بسته به آناتومی طبیعی صورت شما متفاوت است. پزشک، ساختار چهره شما را ارزیابی می‌کند تا نوع و حجم ژل مورد نیاز را برای دستیابی به نتایج زیبایی مورد نظر تعیین کند.

عوارض جانبی کانتورینگ صورت با ژل

گاهی در مورد تزریق ژل، عوارض جانبی شدیدی مثل عفونت زیاد، تورم شدید، آسیب رگ‌های خونی و آسیب به بافت، شنیده می‌شوند. این عوارض تنها در صورتی رخ خواهند داد که این تزریق را به جای یک کلینیک معتبر، در یک کلینیک غیرمجاز انجام بدهید. اگر فردی که این تزریق را برای شما انجام می‌دهد، فاقد تخصص و مهارت کافی باشد، در صورتی که تکنیک درستی در انجام تزریق به کار نرود و همچنین اگر میزان ژل برای تزریق به درستی انتخاب نشود، ممکن است عارضه‌های جانبی زیادی برای شما به وجود بیایند.
یکی از نگرانی‌های افراد در مورد تزریق ژل، امکان جابجایی ژل تزریق شده پس از پایان فرآیند است. حقیقت این است که این تجربه در شرایط عادی، هرگز اتفاق نمی‌افتد. اگر ژل در شرایط استاندارد تزریق شده باشد، تنها در صورتی در ظاهر شما جابجا خواهد شد که مراقبت‌های اصولی لازم را از آن به عمل نیاورید و فشار بسیار زیادی به ناحیه انجام تزریق وارد کنید.

مزوتراپی یکی از روشهای موثر جوانسازی زیر چشم است که در کلینیک ارکیده شهرکرد انجام می‌پذیرد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزوتراپی زیر چشم چه کاربردی دارد؟مزوتراپی زیر چشم چه کاربردی دارد؟

مزوتراپی زیر چشم باید توسط متخصص پوست و مو آشنا به تکنیک های تزریق مزوتراپی که دارای مهارت کافی و تجربه ی لازم در این زمینه است، صورت پذیرد. ... ادامه مطلب

خواص هیالورونیک اسید برای پوستخواص هیالورونیک اسید برای پوست

با افزایش سن، مقدار هیالورونیک اسید در پوست کم می شود و پوست به سمت پیر شدن می رود. خشکی پوست، شوره سر، خشکی چشم ها و خشکی لب و شل شدن پوست با پیری پوست همراه است؛ زیرا مولکولهای سالم در پوست ما برخی از توانایی خود را برای اتصال و حفظ آب را از دست می دهند. ... ادامه مطلب

جدیدترین روش های جوانسازی پوستجدیدترین روش های جوانسازی پوست

جوانسازی و زیبا سازی پوست صورت یک روش درمانی زیبایی است. جوانسازی پوست صورت از طریق روش‌ های جراحی و غیر جراحی، امکان‌پذیر است. در این مطلب، روش های متداول برای جوانسازی پوست و برطرف کردن چین و چروک‌ های صورت، اسکارها و سایر عیب‌ های جزئی در صورت را بررسی می کنیم. ... ادامه مطلب

مزوتراپی روشی برای آب کردن غبغبمزوتراپی روشی برای آب کردن غبغب

یکی از روش های کم تهاجم و بی عارضه برای از بین بردن غبغب، روش مزوتراپی می باشد. انجام این روش در 90 درصد مواقع با توجه به نوع داروی تزریقی و تشخیص پزشک، کافی است و هرچند با یک بار تزریق تغییرات واضح و چشمگیر نمایان می شود اما برای نتیجه ی بهتر دو تا سه بار تزریق پیشنهاد می گردد. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465