روشهای غیر جراحی لیفت ابرو | قیمت لیفت ابرو بدون جراحی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / لیفت ابرو و معرفی روشهای غیر جراحی

لیفت ابرو و معرفی روشهای غیر جراحی

با گذشت زمان عضلات پیشانی در اثر سن و گرانش زمین شروع به ضعیف و شل شدن می کنند و در نتیجه باعث افتادگی ابرو می شوند. این وضعیت، چهره افراد را دائماً به صورت خسته و بیحال نشان می دهد. از طرف دیگر، سایه ابروها روی چشم، باعث ایجاد تصویری خشمگین از فرد می شود، بنابراین برای از بین بردن این سایه و ایجاد چهره ای جوان و روشن از لیفت ابرو استفاده می شود. لیفت ابرو یا بالا کشیدن ابروها یکی از بهترین روش های پزشکی مدرن برای برای زیباتر شدن صورت و باز شدن و درشت تر به نظر رسیدن چشم افرادی است که به دلایل مختلف دچار افتادگی ابرو شده اند. لیفت ابرو به روش غیر جراحی، روشی سریع و ساده برای بازیابی جوانی از دست رفته بدون پرداخت هزینه‌های زیاد و گذراندن دوره‌های نقاهت طولانی متداول پس از عمل‌های جراحی است. پزشک، ناحیه‌هایی را که بیش از همه باعث ناراحتی بیمار است، با همفکری بیمار شناسایی می‌کند و روشهای غیرجراحی مناسب را برای جوانسازی این ناحیه‌ها پیشنهاد می‌دهد. لیفت ابرو به روش غیر جراحی، انواع مختلفی دارد که در ادامه مطلب به آنها می پردازیم.

لیفت ابرو با روشهای مختلف و گاها ترکیبی، از اقدامات موثر کلینیک ارکیده در شهرکرد می‌باشد. شما می‌توانید جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.

مزایای روشهای غیرجراحی لیفت ابرو

از جمله مزایای لیفت ابرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

انجام لیفت ابرو با تزریق بوتاکس یک روش برای بالا بردن ابرو بدون استفاده از جراحی است. در این روش برای تزریق بوتاکس بخش هایی مشخص می شوند. سپس با استفاده از کرم های بیحس کننده موضعی، محل های مشخص شده بیحس می شوند. سپس بوتاکس از قسمت های بیحس شده تزریق می شود. تزریق پرکننده در عضلات، سبب فلج شدن آنها و برطرف شدن چین و چروک ها در این محل می شود.

لیفت ابرو

هایفوتراپی

در لیفت با هایفوتراپی از امواج اولتراسوند برای تحریک تولید کلاژن استفاده می‌شود. انرژی مافوق صوت بدون ایجاد کوچکترین آسیبی از سطح پوست می‌گذرد، به لایه‌های مورد نظر می‌رسد و فرایند ترمیم و جوانسازی طبیعی پوست را برمی‌انگیزد. دستگاه هایفوتراپی تصاویر اولتراسوند را نیز در طول عمل به دست می‌دهد تا پزشک با توجه به تصاویر لایه‌های بافتی معین را با دقت بیشتری هدف قرار دهد و بهترین نتیجه ممکن را به دست آورد. پوست ناحیه ابرو و پیشانی پس از فقط یک جلسه هایفوتراپی کشیده و سفت می‌شود و چهره بیمار را هوشیارتر و جوان‌تر می‌کند. هایفو درمانی برای افرادی مناسب است که در جستجوی روشی سریع برای جوانسازی هستند و نمی‌خواهند دوران بهبود طولانی مدت عمل‌های تهاجمی‌تر را پشت سر بگذارند. نتایج نهایی پس از سه تا شش ماه و به موازات اثرگذاری کلاژن جدید بر بالا بردن ابروها و کشیدن پوست مشخص می‌شود.

تزریق ژل

ژل‌ها ابزار غیر جراحی بسیار مؤثری برای جوانسازی پوست صورت است. در واقع ژل‌های تزریقی غالباً به عنوان لیفت مایع ابرو شناخته می‌شوند. با تزریق ژل زیر پوست برای پر کردن گودی‌های ناحیه تحت درمان می‌توان افتادگی‌های خفیف تا متوسط ابرو را به طور مؤثری درمان نمود. تزریق ژل در ابرو برای بالا بردن ابرو مؤثرتر از تزریق بوتاکس است و نتایج آن نیز سریع‌تر از بوتاکس نمایان می‌شود. برخی پزشکان ترجیح می‌دهند که برای دستیابی به نتایج مطلوب‌تر، ترکیبی از درمان بوتاکس و ژل را به کار گیرند تا عضلات و حجم دهنده دیگر بتوانند به طور مؤثرتری ابرو را بالا بکشند.

لیفت ابرو با نخ

لیفت با نخ روشی کم تهاجمی برای لیفت ابرو است. نخ‌هایی با طول ۲۵ سانتیمتر که از مواد پلی پروپیلن ساخته شده است با دندانه‌های یک سویه همراه با نخ بخیه وارد پوست می‌شود. دستگاه در قسمت میانی صورت قرار داده می‌شود و به ناحیه‌ای در پوست سر محکم بسته می‌شود. وقتی بخیه‌ها کشیده می‌شود، قلاب‌ها از بخیه باز شده و بافت‌ها درگیر شده و کشیده می‌شوند. معمولاً این عمل در مدت ۴۵ دقیقه و تحت بیهوشی موضعی انجام می‌شود. روند بهبودی این عمل متناسب با فشار اعمال شده بین ۲ تا ۳ روز طول می‌کشد.

پلاسما غنی از پلاکت (PRP)

پی‌ آر پی نوع دیگری از روش‌های تزریقی بوده که به جوانسازی پوست کمک می‌کند. در روش لیفت از طریق تزریق ژل یا بوتاکس ماده‌ای خارجی داخل پوست تزریق می‌شود؛ اما در روش پی‌آرپی، خون شخص مورد استفاده قرار می‌گیرد. ابتدا نمونه خون در دستگاه سانتریفیوژ قرار گرفته و سپس تزریق انجام می‌شود. پی‌ آر پی بیشتر یک روش ترکیبی است. از پی‌آرپی در کنار روش‌هایی مثل میکرونیدلینگ، لیزردرمانی، بوتاکس و تزریق ژل استفاده می‌شود.

رادیوفرکانسی

برای افرادی که تمایل به انجام روش‌های غیرجراحی لیفت ابرو و پیشانی دارند یک روش که می‌تواند مؤثر باشد رادیوفرکانسی یا آراف است. این روش درمانی گرمایشی به سفت شدن پوست پیشانی و قسمت بالای چشم‌ها و ابروها کمک می‌کند و بنابراین ابروها را به سمت بالا و محل اصلی آنها بازمی‌گرداند. در نتیجه، پلک‌های بالایی نیز بالا کشیده می‌شوند. ظاهر چشم‌ها بازتر به نظر می‌رسد و در برخی موارد که افتادگی پلک‌ها باعث ایجاد اخلال در میدان دید فرد می‌شود با کمک این روش اصلاح می‌شود. این روش غیرجراحی بالا کشیدن ابروها بدون درد بوده که باید هر دو هفته یک مرتبه تجدید شده تا ابروها به محل مطلوب و مورد نظر برسند.

مراقبت‌های پیش از لیفت ابرو به روشهای غیر جراحی

در خلال جلسه مشاوره در مورد بیماری‌ها و سوابق پزشکی خود به پزشک اطلاعات کافی داده و انتظارات خود را از عمل به وی بگویید. شما باید از حدود یک هفته قبل از عمل از مصرف داروهای ضد انعقاد خون، مقادیر زیاد مکمل‌های حاوی ویتامین E، داروهای حاوی آسپیرین و ایبوپروفن خودداری نمایید. حتماً قبل از قطع مصرف داروها با پزشک خود مشورت کنید. همچنین از دو روز قبل از عمل غیر جراحی لیفت ابرو باید از نوشیدن الکل، مشروب و مولتی ویتامین‌ها پرهیز کنید.

مراقبت های پس از لیفت ابرو بدون جراحی

  1. عدم دست زدن به صورت
  2. استفاده از کمپرس سرد
  3. استفاده از دارو های تجویز شده
  4. بالا نگه داشتن سر هنگام خواب

قیمت لیفت ابرو بدون جراحی

جراحی زیبایی غالباً پرهزینه است؛ اما جایگزین‌های غیرجراحی معمولاً هزینه بسیار پایین‌تری دارد. هزینه لیفت ابرو به روش مورد استفاده در افراد مختلف، متفاوت خواهد بود. گستردگی درمان، میزان افتادگی ابرو و دستمزد پزشک بر هزینه تأثیر خواهد داشت.

عوارض جانبی لیفت ابرو به روشهای غیر جراحی

ممکن است عوارض جانبی معمول پس از عمل نظیر تورم و قرمزی پوست ایجاد شود که به راحتی با استفاده از یخ و برخی داروها قابل درمان است.

اگر ساکن شهر کرد هستید؛ می‌توانید برای کلیه اقدامات پوست، کاشت مو، زیبایی، لیزر و لاغری به کلینیک دکتر پرستو خسروانی مراجعه نمایید و از امکانات و خدمات این مرکز بهره مند شوید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روش های داشتن پوستی شاداب و جوان چیست؟روش های داشتن پوستی شاداب و جوان چیست؟

یکی از مهم‌ ترین دغدغه‌ های افراد به خصوص بانوان، داشتن پوستی سالم و با طراوت است؛ زیرا پوست یکدست و شاداب باعث زیبایی و جذابیت بیشتر صورت می‌ شود. ... ادامه مطلب

مزوتراپی روشی برای آب کردن غبغبمزوتراپی روشی برای آب کردن غبغب

یکی از روش های کم تهاجم و بی عارضه برای از بین بردن غبغب، روش مزوتراپی می باشد. انجام این روش در 90 درصد مواقع با توجه به نوع داروی تزریقی و تشخیص پزشک، کافی است و هرچند با یک بار تزریق تغییرات واضح و چشمگیر نمایان می شود اما برای نتیجه ی بهتر دو تا سه بار تزریق پیشنهاد می گردد. ... ادامه مطلب

لیفت صورت با نخ روشی مؤثر در جوانسازی پوستلیفت صورت با نخ روشی مؤثر در جوانسازی پوست

مکانیزم لیفت با نخ این‌گونه عمل می‌کند که نتایج حاصل از آن به طور آنی در صورت شما نمایان می‌شود. در لیفت با نخ به جای از بین بردن کامل افتادگی پوست، تنها بخشی از افتادگی پوست مهار می‌شود که نتیجه‌ای به شدت چشم‌گیر در رفع چروک و لیفت پوست دارد ... ادامه مطلب

مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟

افزایش سن باعث کاهش هیالورونیک اسید در بدن و پوست می شود که در نتیجه ی آن پوست شادابی خود را از دست می دهد. یکی از روش های افزایش شاداب پوست و جبران کاهش هیالورونیک اسید تزریق مزوژل است ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465