لیفت لب با نخ،ژل | هزینه لیفت لب بالا در شهرکرد
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / لیفت لب بالا بدون جراحی چگونه است؟

لیفت لب بالا بدون جراحی چگونه است؟

لب‌ها تأثیر عمیقی بر زیبایی چهره می‌گذارند و در عین حال، همراه با افزایش سن بیش از هر عضو دیگری در صورت، اسیر افتادگی می‌شوند. عوامل متعددی از جمله اثر نیروی گرانش زمین، قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و نیز استعمال دخانیات می‌تواند به تسریع روند پیری و پیدایش علائم آن بر صورت و به خصوص بافت لب منجر شود. افتادگی لب ها یک عارضه طبیعی است که احتمالاً هر کسی در گذر زمان آن را تجربه خواهد کرد. راهکارهای متنوعی برای رسیدن به زیبایی لب و لیفت شدن آن وجود دارد. برجسته سازی و افزایش حجم لب‌ها یک عمل زیبایی محسوب می‌شود که می‌تواند لب‌های پر و زیباتری را به شما بدهد. انواع مختلفی از روش‌ها وجود دارند که می‌توانند در بافت لب شما تزریق شوند و منجر به لیفت آن گردند، لذا در ادامه به بررسی این موارد می‌پردازیم.

لیفت لب از جمله اقداماتی است که می‌توانید به‌وسیله آن لب‌های‌تان را به ایده‌آل ذهنی‌تان نزدیک‌تر کنید. لیفت لب بدون جراحی، با روشهایی مانند تزریق ژل، تزریق چربی و لیفت لب با نخ در کلینیک ارکیده شهرکرد با ایجاد لبهایی برجسته تر و زیبا انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز از طریق تماس با شماره تلفن 32225455 - 038 اقدام فرمایید.

لیفت لب با ژل

پزشک با تزریق ژل، لب‌ها را برجسته کرده و فرم می‌دهد. این روش نیاز به استراحت کردن و گذراندن دوران نقاهت ندارد. تنها ممکن است کمی لب‌هایتان ورم کند که کاملاً طبیعی بوده و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی ناپدید می‌شود. این تکنیک نیز مانند تمامی روش‌های غیر جراحی به‌صورت موقت بوده و ماندگاری آن حدود ۶ ماه الی ۱ سال می‌باشد و پس از این مدت فرد باید برای ترمیم اقدام کند.

عوارض لیفت لب با تزریق ژل

ممکن است عوارض جانبی خفیفی بعد تزریق مشاهده شود. این عوارض معمولاً چند روز طول می‌کشد و ممکن است شامل:

لیفت لب با نخ

این روش کاملاً بدون درد بوده و با استفاده از بیحسی موضعی انجام می‌شود. در طول جلسات مشاوره پیش از لیفت لب با نخ، پزشک، محل‌های ورود و خروجی نخ‌ها را دقیقاً مشخص می‌کند. پس از آن در طی جلسه درمانی نخ‌ها به کمک سوزن‌های بسیار ظریفی وارد بافت لب شده و فرم موردنظر را در آنها ایجاد می‌کنند. نخ‌های مورد استفاده در این روش قابل جذب هستند، بنابراین پس از مدتی نتایج لیفت لب با نخ از بین رفته و نیاز به ترمیم مجدد دارد. بسته به اینکه چه نوع نخی برای شما استفاده شود، اثرات این روش بین ۱ تا ۲ سال باقی خواهند ماند. نتایج لیفت لب با نخ تقریباً مشابه نتایج لیفت لب با جراحی است، بنابراین با استفاده از آن می‌توان فاصله زیاد میان بینی و دهان را از بین برد، افتادگی گوشه‌های لب‌ها را برطرف کرد و بخش صورتی لب‌ها را نیز نمایان‌تر کرد.

لیفت لب بالا

عوارض لیفت لب با نخ

عمل لیفت لب با نخ همچون هر عمل زیبایی دیگری ممکن است عوارضی را به همراه داشته باشد؛ اما با مشاوره و انتخاب یک مرکز مناسب می‌شود این عوارض را تا حد ممکن کاهش داد. البته برخی عوارض احتمالی پیش آمده کاملاً طبیعی هستند و به مرور زمان در کمتر از یک یا دو هفته از بین خواهند رفت.

  1. قرمز و کبود شدن لب در ناحیه انجام عمل
  2. درد با شدت کم یا زیاد
  3. خارش پوست یا لب در ناحیه عمل انجام شده یا محل بخیه آن.
  4. داشتن عفونت در ناحیه انجام عمل ممکن است به عدم تقارن و ناهماهنگی میان لب‌ها منجر شود. عفونت حتی می‌تواند به تشکیل کلوئید یا اسکارهای بد شکل نیز بینجامد که خسارات جبران‌ناپذیری را داشته باشد.

لیفت لب با تزریق چربی

در این روش از بافت چربی موجود در ناحیه ران یا باسن فرد به روش ساکشن، چربی برداشته می‌شود و به بافت لب تزریق می‌شود. این روش مراحل مختلفی جهت تزریق دارد که شامل موارد زیر است:

استخراج چربی

در این مرحله در اتاق عمل چربی از برخی نقاط بدن از قبیل قسمت پایین شکم یا دو طرف پهلو خارج می‌‌شود و پزشک برای این کار از سوزن یا کانول بسیار کوچک استفاده می‌‌شود تا از آسیب رساندن به سلول‌های چربی جلوگیری گردد. پزشک به اندازه چربی مورد نیاز برای افزایش حجم لب به استخراج چربی می‌پردازد. مقدار چربی مورد نیاز برای تزریق به لب در مقایسه با چربی مورد نیاز برای باسن، ساق پا یا سینه بسیار کم است.

آماده سازی چربی

پس از آنکه چربی از موضع مورد نظر جمع آوری شد درون دستگاه سانتریفیوژ قرار داده می‌شود تا تحت سرعت بسیار بالا فرآوری و پاکسازی شود. در این شرایط سلول‌های چربی از مایعات و سلول‌های آسیب دیده در هنگام استخراج چربی جدا می‌‌شوند و برای تزریق آماده خواهد شد.

تزریق چربی

پس از انجام مراحل بالا، چربی به درون لب تزریق می‌‌شود تا ظاهر دلخواه بیمار به دست بیاید. میزان برجستگی لب به خواسته‌ها و انتظارات بیمار و همچنین نظر پزشک برای به وجود آوردن ظاهر طبیعی لب بستگی دارد. ماندگاری این درمان نسبت به دیگر روش های غیرتهاجمی مانند تزریق فیلر بیشتر است. نتایج پایانی چربی به مدت سه سال یا بیشتر باقی می ماند. مقداری چربی بین سه تا شش ماه پس از تزریق، جذب و توسط بدن دفع می شود که سبب کاهش نتایج اولیه که بلافاصله پس از تزریق ظاهر شده اند می شود؛ اما نتایج باقی مانده از این درمان تا مدت های طولانی باقی می ماند.

عوارض تزریق چربی به لب

  1. قرمزی و تورم
  2. کبودی
  3. جذب بیشتر یا همه چربی به مرور زمان و بی اثر شدن تزریق چربی در سه تا شش ماه

کاندید مناسب لیفت لب

مراقبت های قبل از لیفت لب بدون جراحی

مراقبت‌های پس از لیفت لب بالا بدون جراحی

هزینه لیفت لب بالا

بسته به اینکه شما از چه روشی برای لیفت لب خود استفاده می‌کنید، هزینه‌های آن متفاوت خواهد بود. بدون شک هزینه‌های لیفت لب با جراحی بسیار بیشتر از لیفت لب بدون جراحی است. محل زندگی، سابقه کلینیک و تخصص و تجربه پزشک نیز در تعیین هزینه‌ها مؤثر است.

اگر ساکن شهر کرد هستید؛ می‌توانید برای کلیه اقدامات پوست، زیبایی، لیزر و لاغری به کلینیک ارکیده مراجعه نمایید و از امکانات و خدمات این مرکز بهره مند شوید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیفت ابرو چیست و چگونه انجام میشود؟لیفت ابرو چیست و چگونه انجام میشود؟

لیفت ابرو با توجه به سن، برای از بین بردن خطوط پیشانیو خطوط عمیق بین دو ابرو انجام می شود. چون این تغییرات باعث شل شدن بافت پیشانی و افتادگی ابروها می شود، با لیفت ابرو هم ابروها فرم یکسان و جدید می گیرند و هم چروک پیشانی حذف شده و باعث جوان تر شدن صورت می شود. ... ادامه مطلب

تاثیر مزوتراپی در درمان لک پوستتاثیر مزوتراپی در درمان لک پوست

مزوتراپی یکی از روش‌های درمانی جدید ضد پیری است که در این روش، پزشک از برخی ترکیبات خاص استفاده می‌کنند و آن‌ها را به درون لایه میانی پوست تزریق می‌نماید تا پوست شما سالم و زیباتر باشد اگر شما قصد دارید و روند پیر شدن پوست خود را کند نمایید باید بدانید که پوست شما به مراقبت‌های درمانی خاصی نیاز دارد ... ادامه مطلب

تاثیر دستگاه RF برای لاغری چقدر است ؟تاثیر دستگاه RF برای لاغری چقدر است ؟

در میان روش‌های لاغری با دستگاه، استفاده از دستگاه RF کاربرد فراوانی داشته و با توجه به نوع استفاده‌ی این دستگاه، به‌عنوان لاغری موضعی، می‌توان گفت لاغری موضعی با دستگاه RF یکی از سالم‌ترین، کم‌خطرترین و ارزان‌ترین روش‌های لاغری می‌باشد ... ادامه مطلب

کانتورینگ صورت با تزریق چربی چگونه است؟کانتورینگ صورت با تزریق چربی چگونه است؟

زاویه سازی صورت، مجموعه اقداماتی است که در نهایت به بهبود ناهنجاری های موجود در فک و یا زیباسازی آن منجر می شود.با انتقال چربی و زاویه دادن به فک، مناطق خالی که حالتی گرد داشتند پر می‌ شوند، همچنین زاویه استخوان و فک پایین نیز تقویت خواهد شد و در نهایت زاویه فک تیز خواهد شد. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465