فواید و عوارض مزووایت

مزووایت چیست؟

هر میزان که پوست، جوان تر و شاداب تر باشد تأثیر بیشتری بر زیبایی چهره می گذارد پس رسیدگی صحیح و نیز مراقبت از سلامت آن بسیار حائز اهمیت است. امروزه با پیشرفت علم درماتولوژی در زمینه ی رفع بیماری ها و مشکلات پوستی متدها و روش های جدیدی برای حل این مسائل به وجود آمده است که می توانند با تأثیر فوق العاده بر روی پوست، لذت داشتن یک پوست شفاف و زیبا را هدیه دهد. یکی از عالی ترین روشهای برطرف کردن تیرگی و یا لکه های پوست روش مزووایت است که با درمان قطعی پوست، با استقبال فراوان مراجعین رو به رو شده است. کرم پودر دائم (MESOWHITE) یک سرم درمانی است و به عنوان یکی از روش های بی خطر سفید کننده پوست می باشد. مزو وایت برای افرادی که رنگ پوست تیره دارند و همچنین برای بهبود پوست و مبارزه با مشکلات پوستی و تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و پیر شدن نیز توصیه می شود. مزووایت تراپی می تواند با وارد کردن رنگدانه ها به درون لایه های زیرین پوست باعث بالا بردن کیفیت کار کلاژن سازی درم صورت شود و هم چنین الاستین سازی آن را نیز بهبود ببخشد.

کاربرد مزووایت

فواید مزووایت

  1. این سرم ها بدن بو و فاقد الکل هستند.
  2. مناسب برای خانم ها و آقایان می باشد.
  3. بدون پارابن هستند.
  4. بدون کوجیک اسید و آربوتین
  5. بدون کومدوژنیک که عامل اصلی آکنه روی پوست می باشد.
  6. برای استفاده های بلند مدت مناسب می باشد.

مواد تشکیل دهنده ی مزووایت

مزووایت شامل: آب، گلیسیرین، نیاسینامید، پروپیلن گلیکول، روغن، معدنی، اتانول، دی اکسید تیتانیوم، آلومینیوم هیدروکسید، تریتوکسیکاپریلسیلسیلان، تری گلیسیرید کاپریلیک / کاپریک، سیکلو هگزاسیلوکسان، ستیل اتیل هگزانوات، تالک، سیلیکات آلومینیوم منیزیم، پلی سوربات 80، موم میکرو کریستالی، الکل کتواستئاریل، استئاریک اسید، گلیسریل استئارات (se)، کلر فنسین، دی متیکون، دایمتیکن، سزکوئی اولئات سوربیتان، اکسید زرد آهن (CI 77492)، موم، متیل پارابن، عطر، دی سدیم، آلانتوین، صمغ زانتان، قرمز اکسید آهن (CI 77491)، سدیم PCA، عصاره صبر زرد (آووکادو) عصاره میوه، استات می باشد.

مزووایت

مراحل انجام مزووایت تراپی

مراقبت های بعد از مزووایت

موارد منع استفاده از مزووایت

در کل می توان گفت که همه افرادی که دوست دارند پوستی روشن داشته باشند می توانند از این روش استفاده کنند. البته این روش در شرایط زیر توصیه نمی شود:

  1. برای کودکان و افراد زیر ۱۵ سال ممنوع می باشد.
  2. مناسب افراد که دارای چین و چروک پوستی هستند نمی باشد.
  3. برای کسانی که عارضه پوستی دارند توصیه نمی شود.

تعداد جلسات مزووایت

برای این که بهترین نتیجه را از مزووایت داشته باشید باید 3 الی 4 دوره درمانی را بگذرانید. اگر برای بار اول است که از این روش استفاده می کنید نتایج آن 3 الی 7 روز به طول می انجامد و توصیه می شود که جلسه دوم هر دوره درمانی دو هفته بعد انجام گیرد تا پوشش بیشتر و بهبود نتایج را داشته باشید. در دوره اول درمانی، ماندگاری مزووایت 4 ماه یا بیشتر است. مسلماً در دوره بعدی انجام مزووایت، ماندگاری بیشتر خواهد بود و حتی به یک سال هم خواهد رسید و نتایج بهبود نیز افزون تر خواهد بود.

ماندگاری مزووایت

بسته به این که مقدار سرم دریافتی شما چقدر است این درمان می‌تواند تا یک هفته دوام داشته باشد که اگر می‌خواهید دوام بیشتر داشته باشد لازم است تا جلسات بیشتری را طی کنید. متخصصین زیبایی توصیه می‌کنند که برای ماندگاری مزوایت لازم است تا جلسه دوم هم برای درمان و تزریق سرم حاضر شوند.

قیمت مزووایت

به طور کلی نمی توان قیمت مشخص و ثابتی را برای انجام مزووایت معرفی کرد؛ چراکه بستگی به سطح کار و نوع آن دارد و هزینه ها مطابق با آن تغییر می کنند.

عوارض مزووایت صورت

مانند هر روش دیگری، این روش هم عوارضی دارد که شامل:

کانتورینگ صورت یکی از متدهای به روز زیبا سازی چهره می‌باشد که با استفاده از روشهایی مانند تزریق چربی، تزریق ژل استفاده از نخ های لیفت و ... قابل انجام است. شما می‌توانید برای کانتورینگ صورت در شهرکرد به کلینیک تخصصی ارکیده مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و تعیین نوبت این مرکز با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مقایسه لیزر کم توان و پرتوانمقایسه لیزر کم توان و پرتوان

برش، سوزاندن و یا از بین بردن بافت زائد از کاربردهای لیزر تراپی در علم پزشکی و فیزیوتراپی است. با استفاده از لیزر درمانی در فیزیوتراپی به جای عمل جراحی، خطرات شامل درد، خونریزی و ایجاد زخم به حداقل ممکن می رساند. ... ادامه مطلب

بیماری پسوریازیس چیست و چگونه درمان میشود؟بیماری پسوریازیس چیست و چگونه درمان میشود؟

پسوریازیس سبب پوسته‌پوسته شدن پوست می‌شود و ظاهری نامناسب به پوست فرد می‌دهد. پسوریازیس یک بیماری مزمن است که در حال رفت‌و‌آمد است یعنی گاهی هست و گاهی نیست. هدف اصلی درمان این است که سرعت رشد سلول‌های پوست را کاهش دهد. ... ادامه مطلب

بهترین سن برای عمل بلفاروپلاستیبهترین سن برای عمل بلفاروپلاستی

عمل بلفاروپلاستی در دو مقطع سنی جوانی و میانسالی انجام گرفته و بسیار نتیجه بخش خواهد بود. افرادی که دارای افتادگی پلک، پف های پلکی و نا هنجاری های پلک هستند، کاندید انجام این عمل جراحی می باشند. ... ادامه مطلب

برای رفع ریزش مو از چه روشهایی میتوان استفاده کردبرای رفع ریزش مو از چه روشهایی میتوان استفاده کرد

ریزش مو مسئله‌ای است که در هر سنی، افراد را آزار می‌دهد. ریزش مو علل مختلفی دارد. برای درمان ریزش مو باید ابتدا علل ایجادکننده را درمان کرد. در ادامه به معرفی انواع روش‌های درمانی ریزش مو می‌پردازیم. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465