هایفوتراپی؛ عوارض، هزینه و ماندگاری هایفو
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / هایفو برای جوانسازی و ترمیم پوست

هایفو برای جوانسازی و ترمیم پوست

افزایش سن، باعث شل شدن و افتادگی پوست و ضعیف شدن عضلات می‌شود، در نتیجه شل شدن صورت یکی از پی‌آمدهای ناگزیر افزایش سن است که به دنبال آن زیر چشم‌ها گود می‌رود، گونه‌ها برجستگی و شادابی خود را از دست می‌دهد، خط لبخند در اطراف بینی و دهان و خط اندوه دور لب جلب توجه می‌کند و غبغب بزرگ و افتاده سن را بیشتر نشان می‌دهد. هایفو یا «امواج متمرکز ماورای صوت با شدت بالا» یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های پزشکی است که جایگزین مؤثر و بدون عوارض جانبی برای جراحی لیفتینگ صورت است. به کمک این روش، پیشرفت علائم کهولت در پوست متوقف می‌شود و قابلیت انعطاف‌پذیری پوست صورت، گردن و آرواره‌ها افزایش می‌یابد. همانند جراحی زیبایی، هایفوتراپی، لایه‌های عمیق پوست را هدف قرار می‌دهد. در استفاده از این دستگاه نیازی به جلسات متعدد نیست و با انجام یک جلسه حداکثر دو ساعته نتیجه مطلوب به دست می‌آید. هایفو به واقع نوین‌ترین سیستم جوانسازی با روشی مدرن برای افزایش محسوس اثرات درمان‌های جوانسازی پوست (مانند تحریک تولید کلاژن، بازسازی لایه‌های پوست) است که بدون نیاز به تزریق، برش و یا لیزر و همچنین بدون هیچ نیازی به دوره نقاهت اعمال اثر می‌کند.

یکی از روشهای جوانسازی پوست که بدون نیاز به جراحی، برش و بخیه بوده؛ و با نتایج بسیار موثری همراه است؛ هایفوتراپی می‌باشد. هایفوتراپی در کلینیک ارکیده شهرکرد توسط متخصص پوست انجام می‌شود. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.

کاربردهای هایفوتراپی

هایفو برای جوانسازی و ترمیم پوست

مزایای هایفوتراپی

از مزایای هایفوتراپی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. درمان سرپایی و بدون استرس
  2. درمان سریع در یک جلسه
  3. عدم نیاز به دوران نقاهت
  4. از بین بردن چین و چروک بدون عمل جراحی
  5. تأیید شده و بدون درد
  6. تأثیر مثبت و ماندگار جهت صاف کردن پوست
  7. امکان نفوذ عمیق‌تر در پوست و عضلات صورت

نحوه انجام هایفوتراپی

متخصص یا تکنسین قبل از هر چیزی قسمت مورد نظر را کاملاً پاکسازی می‌کند و سپس دستگاه هایفو روی پوست شما قرار داده می‌شود. نمایشگر فراصوت روی صفحه اطلاعات را نشان می‌دهد و باعث می‌شود که تنظیمات درستی را برای دستگاه اعمال کند و انرژی فراصوت به قسمت مورد نظر انتقال داده می‌شود که ممکن است بین 30 تا 90 دقیقه طول بکشد. سپس دستگاه را از روی صورت برداشته می‌شود.

مراقبت های قبل از هایفوتراپی

مراقبت های پس از هایفوتراپی

  1. استفاده از کمپرس آب یخ و دوش آب سرد به بهبود التهاب و تورم پوست کمک می کند.
  2. به هیچ عنوان پوست صورت و گردن را ماساژ ندهید.
  3. استفاده از مرطوب کننده و ضدآفتاب، الزامی است.
  4. تا 48 ساعت از هرگونه حرارت و گرما دوری کنید. تا جایی که امکان پذیر است تا 24 ساعت روی صورت نخوابید و از لوازم آرایشی استفاده نکنید.
  5. مصرف آب کافی در طول روز فراموش نشود.

چه کسانی نباید هایفو انجام دهند؟

‎ اگرچه برای جوانسازی پوست، هایفوتراپی روش بسیار مناسبی است و جایگزین خوبی برای عمل جراحی است؛ اما برای همه افراد توصیه نمی‌شود. به طور کلی، اثرگذاری این شیوه برای افراد بیشتر از ۳۰ سال با پوست معمولی، بیشتر است و موارد زیر ممکن است موارد مناسبی برای استفاده از هایفو نباشند.

ماندگاری هایفوتراپی

میزان ماندگاری هایفوتراپی به موارد متفاوتی مانند سن، مقدار آسیب دیدگی ، ژنتیک و برنامه غذایی افراد بستگی دارد؛ اما طبق بررسی‌های انجام شده می‌توان گفت که تأثیرات هایفو حداقل تا ۶ ماه و حداکثر تا ۳ سال بعد از هایفوتراپی نتایج قابل مشاهده است و ممکن است در افراد این مقدار متغیر باشد. می‌توانید برای تأثیرگذاری این روش تعداد جلسات را بیشتر کنید.

هزینه هایفو

هزینه هایفوتراپی بستگی به ناحیه ی مورد نظر، تعداد جلسات مورد نیاز و دستمزد پزشک دارد.

عوارض هایفو

هایفوتراپی جزو اقداماتی است که با عوارض بسیار ناچیز و قابل چشم پوشی همراه است. در زمان انجام هایفوتراپی ممکن است سوزش خفیف و گزگز روی پوست احساس شود و پس از درمان نیز، عوارض به کمی قرمزی مختصر که پس از چند ساعت کاملا رفع می‌گردد؛ محدود خواهد شد.

کانتورینگ صورت یکی از متدهای به روز زیبا سازی چهره می‌باشد که با استفاده از روشهایی مانند تزریق چربی، تزریق ژل استفاده از نخ های لیفت و ... قابل انجام است. شما می‌توانید برای کانتورینگ صورت در شهرکرد به کلینیک تخصصی ارکیده مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و تعیین نوبت این مرکز با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی با لیزر فرکشنالجوانسازی با لیزر فرکشنال

لیزر فرکشنال می‌ تواند چین و چروک‌ های ریز، جای جوش و لکه‌ های قهوه‌ ای را از بین برده و پوست را جوان و شاداب کند. این روش درمانی نوآورانه می‌ تواند علائم اولیه‌ ی پیری صورت را از بین برده و ظاهر پوست را جوان‌ تر کند. ... ادامه مطلب

علائم و روشهای درمان آکنه کدامند؟علائم و روشهای درمان آکنه کدامند؟

آکنه نوعی بیماری مزمن و التهابی پوستی است که باعث ایجاد لکه و جوش‌هایی به‌خصوص در صورت، شانه‌ها، پشت، گردن، سینه و بالای بازوها می‌شود. هرکدام از جوش‌ها درمان‌های متفاوتی را می‌طلبند. ... ادامه مطلب

کرایوتراپی چگونه زگیل ها را از بین می برد؟کرایوتراپی چگونه زگیل ها را از بین می برد؟

زگیل تناسلی یا زگیل مقاربتی یکی از شایع ترین بیماری های پوستی و عفونی است که در گروه بیماری‌های آمیزشی قرار می‌ گیرد. کرایوتراپی روشی است که با سرما دادن با دمای نزدیک به منفی ۲۰۰ درجه سانتیگراد به ضایعات زگیل تناسلی، آنها را از بین می‌ برد. ... ادامه مطلب

بوتاکس میگرن چیست؟بوتاکس میگرن چیست؟

میگرن جز سردردهای مزمن و مکرر است که عموماً یک طرف سر را دربر میگیرد، البته نوعی از آن وجود دارد که دو طرف سر را در برمیگیرد. میگرن سردردی شدید و اذیت کننده است و بر اثر تغییرات فیزیولوژی در مغز ایجاد می شود.یکی از راه های درمانی برای میگرن تزریق بوتاکس می باشد. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465