تزریق ژل اصلاح فرم بینی یا رینوپلاستی غیر جراحی | کلینیک ارکیده در شهرکرد
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / رینوپلاستی غیر جراحی با تزریق فیلر

رینوپلاستی غیر جراحی با تزریق فیلر

انحراف بینی و شکل نامتقارن آن، یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال درمان آن به روش‌های غیرجراحی هستند. رینوپلاستی غیر جراحی که به آن عمل زیبایی بینی مایع نیز گفته می‌شود، روشی بسیار کاربردی و مهم در خصوص این امر به شمار می‌رود و متقاضیان بسیار زیادی نیز دارد. روش غیر جراحی اصلاح فرم و زیبایی بینی با تزریق فیلر برای بسیاری از بیماران گزینه مناسبی است. دلیل این امر آن است که نتیجه فیلر بینی به سرعت مشخص می شود، ارزان ‌تر و کم تهاجمی تر از جراحی زیبایی بینی است و برخلاف آن هیچگونه درد و خونریزی و بخیه ای را به همراه ندارد. میزان استفاده از فیلرها جهت اصلاح فرم بینی برای بیماران از شخصی به شخص دیگر متفاوت می ‌باشد؛ زیرا هر فردی دارای بینی متفاوت و خواستار نتایج متفاوتی هستند در واقع رینوپلاستی بدون جراحی یک روش جهت اصلاح فرم بینی محسوب می شود. در رینوپلاستی بدون جراحی برای از بین بردن فرو رفتگی روی بینی یا قوز بینی از تزریق فیلرهایی مانند هیالورنیک استفاده می شود.

اگر به هر علت مایل به انجام جراحی بینی نمی‌باشید؛ ممکن است اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر برای شما روش مناسبی باشد. در این متد بدون نیاز به جراحی در اغلب اوقات می‌توان به فرم بهتری از بینی دست یافت. شما می‌توانید برای تزریق فیلر بینی به کلینک ارکیده در شهرکرد مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.

مزایای رینوپلاستی غیر جراحی با تزریق فیلر

نحوه تزریق فیلر بینی

بیمار پس از این که روی تخت و یا صندلی مخصوص دراز می‌کشد، روی بینی وی کاملاً تمیز می‌شود و پزشک با استفاده از سوزنی نازک از یکی از فیلرهای اسید هیالورونیک با توجه به شکل دلخواه بیمار فیلر را در نواحی مورد نظر تزریق می‌کند تا نواقص ظاهری بینی را برطرف کند و پس از تزریق قسمت‌هایی که تزریق صورت گرفته است، ماساژ داده می‌شود.

رینوپلاستی غیر جراحی با تزریق فیلر

مراقبت های پس از تزریق فیلر بینی

مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر به بینی به شرح ذیل می‌باشد:

فیلر بینی برای چه کسانی مناسب است؟

  1. افرادی که مي خواهند قوس یا قوز بینی محو شود. البته این روش برای افرادی قابل اجراست که قوس یا قوز بینی کم تا متوسطی داشته باشند.
  2. افرادى که غیرقرینگی یا تورفتگی روی بینی دارند.
  3. افرادی که غیرقرینگی نوک و يا انحراف نوك بينى دارند.
  4. افرادی که می خواهند نوک بینی سر بالاتری داشته باشند.
  5. افرادی که قبلاً جراحی بینی انجام داده اند و از ظاهر بینی خود راضي نیستند و اکنون می خواهند بدون جراحی اصلاحاتی در آن ایجاد کنند، مثلاً ناصافى و يا تو رفتگى در سطح و نوك بينى دارند.
  6. افرادى كه پل بينى تو رفته دارند و بينی كوتاه به نظر مي رسد، مي توانند با تزريق فيلر و پر كردن پل بينى ظاهر بينى را بلندتر نشان دهند.

کاندید نامناسب رینوپلاستی غیر جراحی با تزریق فیلر

ماندگاری فیلر بینی

فیلرهای مختلفی وجود دارند که بر اساس عوامل مختلفی مانند نوع پوست، مشکلات بینی و موارد دیگر استفاده می‌شوند. بسته به نوع فیلر استفاده شده، نتایج می‌توانند از 6 ماه تا نزدیک به دو سال دوام داشته باشند. از آنجا که این یک روش جراحی نیست، درمان باید تکرار شود. پزشکان توصیه می‌کنند برای حفظ فرم بینی و خطوط بینی مشخص شده توسط فیلر، قبل از یک سال برای ترمیم مراجعه کنید.

هزینه رینوپلاستی غیر جراحی با تزریق فیلر

هزینه‌ بسته به نوع پرکننده‌ای که انتخاب می‌کنید و تعداد جلسات تزریق، متفاوت است.

عوارض فیلر بینی

با وجود کم خطر بودن رینوپلاستی بدون جراحی نسبت به جراحی بینی تهاجمی، برخی از خطرات وجود دارد که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

یکی از روشهای جوانسازی پوست که بدون نیاز به جراحی، برش و بخیه بوده؛ و با نتایج بسیار موثری همراه است؛ هایفوتراپی می‌باشد. هایفوتراپی در کلینیک ارکیده شهرکرد توسط متخصص پوست انجام می‌شود. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
پیوند مو به صورت کاملا طبیعیپیوند مو به صورت کاملا طبیعی

گاهی تنها درمان ریز و کاهش حجم موها، کاشت یا پیوند مو است. در این روش با انتقال فولیکول از بانک مو (معمولا بانک مو از ناحیه پشت سر انتخاب می‌شود) به مناطق جلو و کف سر کم پشتی مو درمان می‌شود و تا کنون پیوند مو موثرترین روش درمان کم مویی بوده است ... ادامه مطلب

بهترین روشهای جوانسازی پوست صورت کدامند؟بهترین روشهای جوانسازی پوست صورت کدامند؟

جوانسازی پوست یکی از انواع درمان‌ های زیبایی برای بازگرداندن شادابی و جوانی به پوست صورت است. پزشکان، جوانسازی پوست صورت را با روش‌ های مختلف جراحی و بدون جراحی انجام می‌ دهند. ... ادامه مطلب

اصلاح فرم بینی با تزریق فیلراصلاح فرم بینی با تزریق فیلر

افرادی که تمایلی به انجام جراحی بینی ندارند، ترجیح می‌ دهند به سراغ تزریق فیلر روند تا بتوانند بیشتر نواقص بینی خود را با استفاده از فیلر برطرف کنند.یکی از بهترین و متداول‌ ترین فیلرهایی که برای برطرف کردن مشکلات بینی مورد استفاده قرار می‌ گیرد، اسید هیالورونیک است. ... ادامه مطلب

تزریق چربی به پشت دستتزریق چربی به پشت دست

برای جوانسازی دست‌های خود، بهبود کیفیت و بافت پوست و کاهش چین و چروک و رگ‌های برجسته، چندین روش مؤثر وجود دارد. تزریق چربی یکی از این روش ها می باشد. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465