عوارض و ماندگاری لیزر اندولیفت غبغب

رفع غبغب با لیزر اندولیفت

غبغب به چربی تجمع یافته در ناحیه به هم پیوستن گردن و چانه گفته می شود که در اثر چاقی، افزایش سن و عوامل ژنتیکی بروز می کند. وجود غبغب تأثیر منفی زیادی در زیبا جلوه نمودن چهره داشته و حس ناخوشایندی را به فرد القا می نماید. از این رو اکثر افرادی که با این مشکل مواجه هستند، سعی در حذف این عیب ظاهری دارند. اندولیفت یک روش لیزر درمانی ساده و با نتیجه لیفت بسیار کارآمد و بدون نیاز به بیهوشی می باشد. در اندولیفت، پرتوی لیزر به صورت موضعی و سطحی استفاده نمی شود. این لیزر با استفاده از فیبرهایی تابیده می شود که به ضخامت یک تار مو هستند و به زیر پوست و به بافت‌های عمقی فرستاده می شود. لیزر به صورت انتخابی، به تجزیه‌ی چربی‌ها و بازآرایی اسکلت پروتئینی بافت می پردازد. همچنین این لیزر با ایجاد حرارت در لایه میانی پوست، باعث تحریک تولید و بازسازی رشته های کلاژن میشوند که مسئول الاستیسیته و کشسانی پوست می باشند.

لیزر اندولیفت به عنوان یکی از مؤثرترین روشهای رفع غبغب و جوانسازی پوست؛ در کلینیک ارکیده شهرکرد قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت تعیین وقت مشاوره با شماره تلفن 6 - 32225455 تماس حاصل فرمایند.

مزایای اندولیفت غبغب

نحوه عملکرد لیزر اندولیفت

اندولیفت در واقع نوعی لیزر در جوانسازی صورت است که با استفاده از فیبر نازک اپتیکالی کار می کند که به منبع لیزر دایود 1470 نانومتر متصل است. درمان با اندولیفت به صورت تنها یا با ترکیب با سایر روش های جوانسازی از جمله هایفو امکان پذیر است. لیزر اندولیفت به صورت عمقی در پوست نفوذ می کند. فیبرهای استفاده شده برای صورت 200-300 میکرونی و 400-600 میکرونی برای بدن هستند. نکات مربوط به انجام اندولیفت به شرح زیر است:

  1. فیبر به راحتی و بدون ایجاد برش مستقیماً به ناحیه هایپودرم پوست وارد می شود. عمل اندولیفت در واقع فرم دهی درم و تحریک تولید کلاژن و تحریک ساخت عروق جدید در پوست است.
  2. با ورود میکروفیبر به لایه های عمقی پوست به دلیل لیپولیز یا چربی سوزی بافت به بهبود و لیفت در نواحی مختلف یا محل تجمع چربی کمک کرده و افتادگی و چروک در این نواحی را بهتر می کند و از طرفی با تحریک کلاژن سازی منجر به سفتی و بهبود قوام پوست می گردد.
  3. اندولیفت در اثر بازسازی عروق پوست به شادابی و بهبود ساخت و ساز سلولی کمک می کند. بنابراین ضمن کانتورینگ صورت منجر به شادابی و بهبود کیفیت پوست نیز می گردد.
  4. به لحاظ فیزیکی هر جسمی با توجه به ویژگی فیزیکی خود، طیف خاصی از طول موج را جذب می کند. در اندولیفت، بافت چربی و پیوندی، گیرنده های طول موج تابیده شده به بافت هستند که با جذب طول موج گرما ایجاد و منجر به بازسازی و فرم دهی بافت می شود در حالی که سایر بافت ها هیچ آسیبی نمی بینند.
اندولیفت غبغب

روش انجام اندولیفت غبغب

در این متد با استفاده از فیبرهایی به ضخامت یک تار مو (۲۰۰ ۳۰۰ میکرون) که پزشک با در نظر گرفتن ناحیه مورد نظر از طریق منفذ بسیار ریزی به زیر پوست می فرستد، انرژی حاصل از پرتو لیزری به بافت‌های عمقی در پوست تابیده و اعمال می‌ شود و در صورت انتخاب، به حذف سلول‌ های چربی و ریمدلینگ پروتئین‌ ها و تحریک فیبرهای کلاژن بافت پوست می‌ پردازد. پزشک، میکروفیبر بسیار نازک در هنگام عبور از لایه‌ های پوست، با هدایت مسیر لیزر به سمت محل مورد نظر، پرتو لیزر را بر روی بافت‌ های عمقی پوست متمرکز می‌ کند و درنتیجه‌ با عبور تابش N.IR از لایه درمیس پوست می‌ توان نتایج مختلفی را در بافت مورد نظر مشاهده کرد.

مراقبت‌های لازم بعد از انجام اندولیفت

افراد نامناسب جهت انجام اندولیفت غبغب

  1. افراد دارای مشکلات پوستی و آکنه
  2. افراد باردار و شیرده از انجام این روش می‌بایست اجتناب نمایند.

ماندگاری لیزر اندولیفت غبغب

ماندگاری درمان های زیبایی در افراد متفاوت می باشد و بستگی به نوع پوست، وضعیت بدن، میزان و نوع مشکلات پوستی افرادی دارد که کاندید انجام این متد درمانی هستند. در برخی از موارد، اگر پزشک، تشخیص دهد، اندولیفت برای افراد در فواصل زمانی مشخص، جهت اثر گذاری بالاتر می تواند تکرار شود.

هزینه اندولیفت غبغب

هزینه اندولیفت به عوامل مختلفی بستگی دارد. هزینه لیزر اندولیفت غبغب به محل درمان، دستگاه مورد استفاده، وجود چربی اضافی جهت تخلیه غبغب، سطح مهارت پزشک و یا جراح، تعداد جلسات موردنیاز، داروهای تجویز شده و قیمت فیبر مصرفی دستگاه بستگی دارد.

عوارض جانبی اندولیفت غبغب

استفاده از روش اندولیفت معمولاً دارای عوارض درمانی خاصی نیست. با انجام مراقبت‌ها پس از اندولیفت، می‌توان میزان عوارض احتمالی و نادر را به حداقل مقدار خود رساند. گاهی برخی افراد پس از ورود فیبر نوری نازک به زیر پوست، دچار التهاب یا تورم اندکی در آن ناحیه می‌گردند.

در کلینیک ارکیده شهرکرد از روشهای غیر جراحی متعددی برای رفع خطوط اندوه یا ماریونت استفاده میشود. برخی از آنها عبارتند از تزریق ژل ، هایفوتراپی و رفع خط اندوه با نخ. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت از این مرکز با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق ژل کانتورینگ صورتتزریق ژل کانتورینگ صورت

زاویه سازی فک با استفاده از روش‌ هایی مانند تزریق ژل از بهترین راهکارها برای بهبود انحنای سطحی یا کانتور صورت است. این روش‌ کم‌ تهاجمی هم تأثیرات جوان کننده بر صورت می‌ گذارند و هم می‌ توانند تأثیر شگفت‌ انگیزی بر زیبایی چهره‌ داشته باشند. ... ادامه مطلب

درمان دانه های فوردایس روی لبدرمان دانه های فوردایس روی لب

دانه‌ های فوردایس، دانه ها یا برجستگی های سفید کوچک، زرد رنگ یا به رنگ پوست می باشند که بر روی لب ها، آلت تناسلی، بیضه و واژن ظاهر می شوند. این نقطه های کوچک که درست زیر پوست ظاهر می شوند، کاملاً بی ضرر هستند و مسری نیستند. ... ادامه مطلب

جوانسازی با لیزر فرکشنالجوانسازی با لیزر فرکشنال

لیزر فرکشنال می‌ تواند چین و چروک‌ های ریز، جای جوش و لکه‌ های قهوه‌ ای را از بین برده و پوست را جوان و شاداب کند. این روش درمانی نوآورانه می‌ تواند علائم اولیه‌ ی پیری صورت را از بین برده و ظاهر پوست را جوان‌ تر کند. ... ادامه مطلب

اصلاح فرم بینی با تزریق فیلراصلاح فرم بینی با تزریق فیلر

افرادی که تمایلی به انجام جراحی بینی ندارند، ترجیح می‌ دهند به سراغ تزریق فیلر روند تا بتوانند بیشتر نواقص بینی خود را با استفاده از فیلر برطرف کنند.یکی از بهترین و متداول‌ ترین فیلرهایی که برای برطرف کردن مشکلات بینی مورد استفاده قرار می‌ گیرد، اسید هیالورونیک است. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465