عوارض و هزینه لیزر فرکشنالco2 درشهرکرد
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / جوانسازی با لیزر فرکشنال

جوانسازی با لیزر فرکشنال

با افزایش سن، تولید کلاژن در پوست رو به کاهش رفته و ساختارهای حمایت‌کننده‌ی پوست به‌ تدریج از بین می‌روند. قرار گرفتن روزانه در معرض اشعه‌ی فرابنفش خورشید و موارد دیگر می‌تواند باعث رنگ‌پریدگی و چروک شدن پوست شود. لیزر فرکشنال می‌تواند چین و چروک‌های ریز، جای جوش و لکه‌های قهوه‌ای را از بین برده و پوست را جوان و شاداب کند. این روش درمانی نوآورانه می‌تواند علائم اولیه‌ی پیری صورت را از بین برده و ظاهر پوست را جوان‌تر کند.
در این روش درمانی برای جوانسازی پوست از اشعه‌ی لیزر فرکشنال CO2 برای رساندن گرمای کنترل شده به نقطه‌ی مورد نظر در پوست استفاده می‌شود.

اشعه‌ی لیزر با عمق و عرض دقیق به پوست تابانده شده و شدت آن نیز به‌طور دقیق محاسبه می‌شود. نحوه‌ی عمل لیزر بدین‌ صورت است که با هر بار تابانده شدن ستونی از بافت را سوزانده و قسمت‌هایی از بافت را در این میان دست‌نخورده باقی می‌گذارد. آسیب دیدن این مناطق بر روی پوست، سبب فعال شدن روند خود ترمیمی پوست شده که هدایت آن بر عهده‌ی فیبروبلاست‌ها بوده و منجر به تولید رشته‌های کلاژن و الاستین جدید و سامان‌دهی به رشته‌های موجود می‌شود. کلاژن تازه تولید شده و رشته‌های تغییر شکل یافته باعث از بین رفتن خطوط، شیارها و چین و چروک‌ها و همچنین سفت شدن پوست و بهبود رنگ و بافت آن می‌شوند.

درمان با لیزر فرکسل یا فرکشنال در شهرکرد، جهت بازسازی بافت و رنگ پوست شما، از بین بردن خطوط و چین‌وچروک‌های ریز، کاهش اندازه منافذ، سفت شدن پوست و ... در کلینیک تخصصی پوست و لیزر ارکیده، انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت تعیین وقت مشاوره از طریق تماس با شماره تلفن 6 - 32225455 اقدام فرمایند.

مزایای لیزر فرکشنال

لیزرهای فرکشنال طیف اثر وسیعی دارد بدین معنی که علاوه بر اینکه این لیزرها در جوانسازی پوست و کاهش چروک‌های پوست بسیار مؤثر هستند، در درمان مواردی مثل لک‌های مقاوم به درمان، منافذ باز صورت ، درمان لک صورت، ترک‌های دوران بارداری نیز اثرات فوق‌العاده‌ای داشته است.

  1. رفع خطوط و چین‌وچروک‌های ظریف مانند خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم و خطوط بین ابروها
  2. رفع زخم‌های سطحی و پاک کردن اثرات آکنه و سایر زخم‌ها
  3. رنگدانه سازی و به حداقل رساندن لکه‌های پیری
  4. درمان آسیب‌های ناشی از نور خورشید و کمک به بهبود آسیب‌های خطرناک پوست
  5. درمان اکتینیک کراتوز (AK) که یک بیماری پوستی پیش سرطانی شایع است
  6. به حداقل رساندن منافذ باز پوست
  7. اسکار (آکنه، جراحی، سوختگی)
  8. قوام و استحکام پوست
  9. جوانسازی پوست
جوانسازی با لیزر فرکشنال

نحوه جوانسازی پوست با لیزر فرکشنال

به طور معمول، این روش 20 الی 30 دقیقه زمان می برد. مراحل جوانسازی پوست با CO2 فرکشنال شامل موارد زیر می باشند:

  1. ناحیه ی تحت درمان پاکسازی می شود.
  2. کرم بیحس کننده و یا بیحسی موضعی بر روی ناحیه ی تحت درمان مورد استفاده قرار می گیرد. اکثر بیماران نیاز به بیحسی ندارند؛ چرا که می توانند ناراحتی ایجاد شده در حین درمان را تحمل کنند.
  3. دستگاه لیزر Co2 فرکشنال بر روی پوست حرکت می کند.
  4. طی درمان، لیزر Co2 به صورت پیکسل شده به هزاران نور کوچک تبدیل می شود که به لایه ی عمقی پوست نفوذ کرده و حداقل آسیب را ایجاد می کند.
  5. پروسه ی ترمیم، شامل جایگزینی پوست آسیب دیده با پوست جدید و سالم می باشد. گرمای ایجاد شده به وسیله ی لیزر نیز منجر به کوچک شدن کلاژن شده و تولید کلاژن جدید را تحریک می کند.

مراقبت های قبل از لیزر co2

دستورالعمل هایی پیش از درمان به شما ارائه خواهند شد. بعضی از دستورالعمل های رایج شامل موارد زیر می باشد:

مراقبت های بعد از لیزر co2

افراد نامناسب جهت استفاده از لیزر فرکشنال

تمام افرادی که دارای عارضه‌های پوستی در نواحی صورت و دست‌ها هستند می‌توانند از مزایای این روش بهره‌مند شوند؛ اما با وجود تمام مزیت‌های روش لیزر co2 فرکشنال ، این راه جوانسازی پوست برای همه توصیه نمی‌شود. در ادامه منع استفاده از این روش‌ها را برای برخی افراد مشخص می‌کنیم:

عوارض لیزر co2

لیزر فرکشنال به طور کلی عارضه خاصی که دائمی بوده و نگران کننده باشد ندارد. اگرچه پس از انجام لیزر قرمزی و تورم و نقاط تیره رنگ روی پوست برای دو تا سه هفته باقی می‌ماند؛ اما این نشانه‌ها ناشی از عملکرد درست لیزر فرکشنال است و به مرور برطرف میشود.

هزینه لیزر فرکشنالco2

بسته به تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام جوانسازی پوست با لیزر فرکشنال، قیمت لیزر CO2 متفاوت است.

تزریق چربی و ژل به طور تخصصی در شهر کرد، از جمله اقداماتی است که توسط متخصص پوست در کلینیک ارکیده انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق فیلر خط اخم و پیشانی چه مزایا و مراحلی دارد؟تزریق فیلر خط اخم و پیشانی چه مزایا و مراحلی دارد؟

فیلر یک روش درمانی غیر جراحی و کم تهاجمی است که جهت اصلاح چین و چروک‌ها و خطوط عمیق حاصل از افزایش سن، زیر پوست تزریق می‌شوند. ... ادامه مطلب

آشنایی با انواع روشهای آبرسانی پوستآشنایی با انواع روشهای آبرسانی پوست

اگرچه باید در خانه از پوست خود مراقبت کنید و توصیه‌های آبرسانی پوست را رعایت نمایید، روش‌های درمانی بسیار خوبی نیز وجود دارد که در مطب پزشک ارائه می‌شود و می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی رطوبت پوست را تقویت کند ... ادامه مطلب

تخلیه ژل صورت و لب و اصلاح فرم ناحیه تزریق شدهتخلیه ژل صورت و لب و اصلاح فرم ناحیه تزریق شده

ژل پاژ یکی از غیراستانداردترین ژل‌ هایی بود که حدود یک دهه قبل برای برجسته‌ سازی گونه، لب، چانه و غیره مورد استفاده قرار می‌ گرفت. ... ادامه مطلب

مکانیسم درمان زخم با پی آر پی چگونه است؟مکانیسم درمان زخم با پی آر پی چگونه است؟

پی آر پی می‌تواند در بهبود آسیب‌های قدیمی به شما کمک کند. هنگامی‌که پزشکان سرم پی آر پی را وارد منطقه هدف می‌کنند، روند بهبودی را دوباره آغاز می‌کند. بدن سیگنالی دریافت می‌کند که منطقه نیاز به بهبودی دارد و ترمیم مجدد را دوباره آغاز می‌کند. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465