لیزر فراکسل برای جای جوش
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر پوست / مزایای استفاده از لیزر فرکشنال در درمان جای جوش

مزایای استفاده از لیزر فرکشنال در درمان جای جوش

یکی از مشکلات شایعی که امروزه افراد بسیاری را درگیر خود نموده است، ایجاد جوش در پوست و نواحی مختلف بدن می‌باشد. ایجاد جوش ممکن است به دلایل متفاوتی از جمله عادت غذایی نامناسب، مشکلات عصبی، تغییرات غددی، نوع پوست، بهداشت نامناسب، هورمون‌های بدن، برخی بیماری‌ها، مشکلات ارثی، مصرف برخی مواد غذایی و … بستگی داشته باشد. وجود جوش و زخم بر روی پوست دارای تأثیر منفی بر جذابیت و زیبایی ظاهری است و باعث کاهش اعتماد به نفس فرد می‌شود.

امروزه روش‌های مناسبی برای رفع جای جوش و زخم وجود دارند. یکی از این روش‌ها، استفاده از لیزر CO2 فرکشنال می‌باشد. در این روش، لایه خارجی پوست با استفاده از لیزر برداشته می‌شود. لیزر CO2 فرکشنال یک روش غیر تهاجمی است که از لیزر (ساخته شده از دی اکسید کربن) جهت برداشتن لایه خارجی پوست آسیب‌دیده استفاده می‌کند. در این روش از انرژی نور به منظور ایجاد منافذ بسیار ریز در پوست استفاده می‌شود. لیزر این منافذ را با یک الگوی شبکه‌ای در پوست ایجاد می‌کند. این منافذ ریز باعث از بین رفتن کلاژن فرسوده و سلول‌های لایه بیرونی پوست شده و سبب تحریک ایجاد کلاژن جدید و بهبود بافت پوست می‌شوند.

لازم به ذکر است؛ درمان با لیزر فرکسل در کلینیک ارکیده شهرکرد، انجام نمی شود و این مطلب صرفا جهت آگاهی کاربران گرامی تهیه گردیده است. شما می‌توانید جهت اطلاع از اقدامات تخصصی این مرکز و تعیین وقت مشاوره، از طریق تماس با شماره تلفن 6 - 32225455 اقدام فرمایند.

انواع جای جوش

مزایای استفاده از لیزر فرکشنال در درمان جای جوش

لیزر فراکسل برای جای جوش

نحوه انجام لیزر فرکشنال CO2

ابتدا ناحیه درمان توسط پزشک پاکسازی میشود. یک پماد بیحسی موضعی زده میشود تا شما احساس درد نداشته باشید. اشعه‌ی لیزر به پوست شما تابیده شده و لایه‌ای از سطح پوست شما برداشت می‌شود. همزمان لیزر به لایه‌های زیرین نفوذ کرده و باعث تحریک کلاژن سازی می‌شود.

مراقبت های قبل از لیزر co2

دستورالعمل هایی پیش از درمان به شما ارائه خواهند شد. بعضی از دستورالعمل های رایج شامل موارد زیر می‌باشد:

مراقبت‌های بعد از لیزر CO2

  1. بلافاصله بعد از جلسه درمانی ممکن است پوست شما متورم و قرمز باشد. پزشک، پوست شما را با محلول ویژه‌ای می‌پوشاند و ممکن است بر روی آن پانسمانی هم قرار دهد.
  2. ممکن است کمی درد داشته باشید که به خوبی با داروهای مسکن ساده و کمپرس سرد مدیریت می‌شود.

کاندید نامناسب جهت استفاده از لیزر co2 فرکشنال

تمام افرادی که دارای عارضه‌های پوستی در نواحی صورت و دست‌ها هستند می‌توانند از مزایای این روش بهره‌مند شوند؛ اما با وجود تمام مزیت‌های روش لیزر co2 فرکشنال، این راه جوانسازی پوست برای همه توصیه نمی‌شود. در ادامه منع استفاده از این روش‌ها را برای برخی افراد مشخص می‌کنیم:

مدت ماندگاری نتایج لیزر co2 فرکشنال

ماندگاری نتایج حاصل شده به نحوه‌ی مراقبت شما از پوست خود در برابر نور خورشید و همچنین عوامل ژنتیکی و روند سالخوردگی بستگی خواهد داشت. با مراقبت مناسب از پوست ، نتایج این روش درمانی می‌تواند ۲ تا ۳ سال ماندگار باشد.

قیمت لیزر فرکسل

هزینه درمان جای جوش با لیزر فرکشنال به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله شدت و عمق جای جوش، تعداد جلسات درمانی و وسعت ناحیه تحت درمان.

عوارض جانبی لیزر فرکسل

پس از انجام لیزر صورت، برخی از عوارض جانبی ممکن است در برخی بیماران خاص به وجود آیند. بااین‌حال، این عوارض معمولاً نسبتاً جزئی هستند و در مدتی کوتاه ناپدید می‌شوند. عوارض جانبی شایع شامل قرمزی پوست، تورم منطقه تحت درمان و سوزش ملایم شبیه به احساس ایجاد شده زمان یک آفتاب‌سوختگی خفیف است. در موارد نادر عوارض جانبی مانند سوزش، زخم و یا تغییر در رنگ‌دانه پوست رخ می‌دهد.

تزریق چربی و ژل به طور تخصصی در شهر کرد، از جمله اقداماتی است که توسط دکتر خسروانی متخصص پوست انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم
تلفن : 32263360 - 038

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاشت ابرو به روش FUT چگونه انجام میشود؟کاشت ابرو به روش FUT چگونه انجام میشود؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی و ابداع روش‌های مختلف برای کاشت ابرو، جایی برای نگرانی در مورد ریزش ابرو و یا ناراحتی برای نداشتن ابروهای پرپشت و خوش‌فرم نخواهد بود ... ادامه مطلب

کلاژن چیست و چگونه به کلاژن سازی پوست خود کمک کنیم؟کلاژن چیست و چگونه به کلاژن سازی پوست خود کمک کنیم؟

کلاژن یکی از مهم ترین اجزای ساختمانی پوست، استخوان و دندان، ماهیچه ها، تاندون ها و رباط ها است. در واقع کلاژن مانند چسبی است که بافت های مختلف بدن را در کنار هم نگه می دارد. یکی از ویژگی خاص این پروتئین خاصیت بازجذبی است. ... ادامه مطلب

تزریق هیالورونیک اسید چه مزایایی برای پوست دارد؟تزریق هیالورونیک اسید چه مزایایی برای پوست دارد؟

تا زمانی که پوست از نظر کلاژن و رطوبت غنی باشد روند پیری به تعویق می‌افتد، پوست شفاف و زیبا می‌شود و دیگر خبری از چین و چروک‌های پوستی نخواهد بود. با تزریق فیلرهای هیالورونیک اسید پوست شادابی، رطوبت و قوام خود را بازیابی می‌کند و به طرز فوق‌العاده‌ای باعث جوانسازی پوست صورت می‌شود. ... ادامه مطلب

میکرودرم ابریژن روشی غیر تهاجمی برای جوانسازی پوستمیکرودرم ابریژن روشی غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست

میکرودرم ابریژن روشی غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست است. اساس این روش، لایه‌ برداری از پوست با استفاده از تکنیک‌ های مختلف است. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465