کلینیک تخصصی پوست ارکیده | مجهزترین مرکز لیزر های زیبایی در شهرکرد
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر
مراقبتهای بعد از تزریق ژل زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم یک روش‌ زیبایی به شمار می‌ رود که بسیاری از افراد از این روش برای از بین‌ بردن تیرگی‌ ها و گودی زیر چشم استفاده می‌ کنند. فیلر زیر چشم، حاوی اسید هیالورونیک است. این فیلر در زیر بافت‌ های صورت و دقیقاً روی استخوان آن تزریق می‌ شود تا نواحی مربوطه پر شوند.

تزریق چربی زیر چشم بهتر است یا فیلر؟

با پیشرفت علم روشهای مختلفی برای رفع چین و چروک و بازگرداندن زیبایی به پوست ایجاد شده است که رایج‌ ترین آنها تکنیک‌ های تزریق است. در بین روش‌ های تزریق نیز، تزریق چربی و فیلر به عنوان بهترین و مؤثرترین روش‌ ها شناخته می‌ شوند.

رینوپلاستی غیر جراحی با تزریق فیلر

انحراف بینی و شکل نامتقارن آن، یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال درمان آن به روش‌ های غیرجراحی هستند. رینوپلاستی غیر جراحی که به آن عمل زیبایی بینی مایع نیز گفته می‌ شود، روشی بسیار کاربردی و مهم در خصوص این امر به شمار می‌ رود و متقاضیان بسیار زیادی نیز دارد.

مزوژل جالپرو چه کاربردهایی دارد؟

مزوژل متد جدیدی در زمینه ی جوانسازی پوست است. در مزوژل از ۱۴ نوع مواد ویتامینه و معدنی و آنتی اکسیدان جهت تقویت و ترمیم پوست بهره گرفته می شود. مزوژل دربرگیرنده ی موادی از انواع ویتامین ها و همچنین هیالورونیک اسید با تراکم و سفتی زیاد می باشد؛ اما همانند ژل ها حجم دهنده و پر کننده نیستند.

تزریق ژل کانتورینگ صورت

زاویه سازی فک با استفاده از روش‌ هایی مانند تزریق ژل از بهترین راهکارها برای بهبود انحنای سطحی یا کانتور صورت است. این روش‌ کم‌ تهاجمی هم تأثیرات جوان کننده بر صورت می‌ گذارند و هم می‌ توانند تأثیر شگفت‌ انگیزی بر زیبایی چهره‌ داشته باشند.

قرینه سازی صورت با تزریق فیلر

به منظور بازگرداندن و افزایش حجم صورت به صورتی مناسب، توجه ویژه‌ ای نیز به شکل و تقارن صورت می‌ گیرد. انجام یک درمان موفق تزریق ژل به بهبود و یا بازگرداندن حجم صورت و در عین حال حفظ و یا بهبود کانتور صورت و عدم تقارن صورت است.

تخلیه ژل صورت و لب و اصلاح فرم ناحیه تزریق شده

ژل پاژ یکی از غیراستانداردترین ژل‌ هایی بود که حدود یک دهه قبل برای برجسته‌ سازی گونه، لب، چانه و غیره مورد استفاده قرار می‌ گرفت.

فیلر مو چیست و فیلر موی سر چه کاربردی دارد؟

فیلر موی سر یکی از راه‌ های درمانی برای افرادی است که از کم ‌پشتی و یا ریزش بیش از حد موی سر رنج می‌ برند. با توجه به این‌ که بیشتر افراد از مواد شیمیایی، سشوار و اتوی مو استفاده می‌ کنند، به مرور زمان ریشه‌ی مو ضعیف شده و ریزش مو افزایش می‌ یابد.

اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر

افرادی که تمایلی به انجام جراحی بینی ندارند، ترجیح می‌ دهند به سراغ تزریق فیلر روند تا بتوانند بیشتر نواقص بینی خود را با استفاده از فیلر برطرف کنند.یکی از بهترین و متداول‌ ترین فیلرهایی که برای برطرف کردن مشکلات بینی مورد استفاده قرار می‌ گیرد، اسید هیالورونیک است.

جوانسازی پوست با تزریق مزوژل های جالپرو و پروفایلو

از جمله محصولات مورد استفاده در عرصه زیبایی، مزوژل‌های پروفایلو و جالپرو هستند که تأثیرات آنها در رفع نقص‌های ظاهری و جوانسازی افراد، غیر قابل وصف است.

مزایای تزریق پروفایلو برای پوست

با افزایش سن و بروز اولین نشانه‌های پیری، افراد به فکر استفاده از روش‌هایی برای حفظ جوانی و شادابی پوست خود می‌ افتند. تزریق ژل پروفایلو یکی از جدیدترین روش‌ ها برای جوانسازی یا برجسته‌ سازی نقاط مختلف صورت است. ترکیب اصلی این ژل هیالورونیک اسید تثبیت شده است.

بهترین روش رفع خطوط بین ابروها یا خط اخم

ایجاد خط اخم در چهره، از جمله مشکلاتی است که بعد از گذشت چندین سال از عمر افراد برای آنها رخ می‌دهد. به خطوط عمودی که در بین دو ابروی افراد ایجاد می‌شود، خط اخم می‌گویند. در واقع خط اخم ممکن است در هر سنی به وجود بیاید و نمی‌توان گفت که تنها افزایش سن، باعث ایجاد خط اخم می‌شود.

تزریق هیالورونیک اسید چه مزایایی برای پوست دارد؟

تا زمانی که پوست از نظر کلاژن و رطوبت غنی باشد روند پیری به تعویق می‌افتد، پوست شفاف و زیبا می‌شود و دیگر خبری از چین و چروک‌های پوستی نخواهد بود. با تزریق فیلرهای هیالورونیک اسید پوست شادابی، رطوبت و قوام خود را بازیابی می‌کند و به طرز فوق‌العاده‌ای باعث جوانسازی پوست صورت می‌شود.

تزریق آنزیم بینی چه کاربردی دارد و برای چه کسانی مناسب است؟

بسیاری از افراد از ظاهر بینی خود رضایت کافی ندارند و در عین حال از عوارض جراحی بینی نیز ترس دارند. آنزیم کوچک کننده بینی راه حل بسیار خوبی برای این دسته از افراد می‌باشد.

تزریق فیلر خط اخم و پیشانی چه مزایا و مراحلی دارد؟

فیلر یک روش درمانی غیر جراحی و کم تهاجمی است که جهت اصلاح چین و چروک‌ها و خطوط عمیق حاصل از افزایش سن، زیر پوست تزریق می‌شوند.

فیلر ژوویدرم چیست و تزریق این ژل چه اثراتی دارد؟

فیلرهای پوستی در سال‌های اخیر محبوبیتی دو چندان یافته‌اند چون مردم به دنبال راهکاری ایمن و موثر هستند تا بتوانند علائم پیری پوست را کاهش داده و ویژگی‌های چهره خود را بهبود ببخشند.یکی از شناخته شده‌ترین نام‌ها در دنیای ژل‌های تزریقی ژوویدرم است.

آیا تزریق فیلر زیر چشم موجب ریز شدن چشم ها می شود؟

تزریق فیلر زیر چشم یکی از راه‌های زیباتر شدن برای کسانی است که از گودی و کبودی زیر چشم رنج می‌برند. بسیاری از افراد حتی جوان به دلایل ژنتیکی یا ابتلا به برخی بیماری‌ها دچار گودی و تیرگی چشم می‌شوند. با تزریق فیلر می‌توان به‌راحتی و در کمترین زمان این مشکل را رفع کرد.

جوانسازی پوست با تزریق ژل جالپرو

جالپرو نوعی روش غیرتهاجمی و محلولی تزریقی است که برای ساخت آن، به طور اختصاصی از اسیدهای آمینه استفاده شده است و می‌توان از آن برای بهبود بافت پوست و همچنین کاهش چین‌وچروک‌ها و خطوط ریز پدید آمده بر روی پوست بهره‌ گرفت و صورتی زیبا و شاداب را دوباره نمایان کرد.

نحوه انجام و مزایای تزریق ژل لب طبیعی

ژل یا فیلر لب یک نوع پرکننده است که از مواد ژل‌مانند، تشکیل شده است. با تزریق این ماده به لب‌ها، پوست این ناحیه کشیده شده و حجم آن افزایش می‌یابد. اساس ژل فیلر لب را، هیالورونیک اسید تشکیل می‌دهد. این ماده با افزایش جذب آب در لب‌ها، به افزایش هر چه بیشتر حجم و مرطوب نگه داشتن آن‌ها کمک می‌کند.

تزریق ژل به گونه چه عوارضی دارد؟

یکی از نواحی صورت که با تزریق ژل برجسته و زیبا می‌شود؛ گونه است. برجسته سازی گونه یا گونه گذاری، به دلیل تاثیر زیادی که گونه ها در جذابیت چهره دارند؛ روشی موثر در افزایش زیبایی محسوب می‌شود. یکی از روشهای گونه گذاری، تزریق ژل یا فیلر است

عوارض تزریق ژل خط اخم

استفاده از تزریق ژل در منطقه بین دو ابرو و محل خط اخم بسیار موثر و در عین حال نیازمند دقت زیادی است. یکی از دلایلی که باعث محبوبیت تزریق ژل خط اخم شده است ناتوانی دیگر روش ها مثل بوتاکس است

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465