کلینیک تخصصی پوست ارکیده | مجهزترین مرکز لیزر های زیبایی در شهرکرد
لایه برداری عمیق پوست با لیزر co2

لایه برداری پوست با استفاده از لیزر امروزه به یکی از روش های پر طرفدار تبدیل شده است که علاوه بر لایه برداری سطحی از پوست به منظور پاکسازی و جوانسازی پوست و برطرف کردن چین و چروک، برای برطرف کردن جای زخم، جوش، آکنه، بخیه و مواردی از این دست نیز به کار برده می شود

مزایای استفاده از لیزر فرکشنال در درمان جای جوش

امروزه روش‌ های مناسبی برای رفع جای جوش و زخم وجود دارند. یکی از این روش‌ ها، استفاده از لیزر CO2 فرکشنال می‌ باشد. در این روش، لایه خارجی پوست با استفاده از لیزر برداشته می‌ شود. لیزر CO2 فرکشنال یک روش غیر تهاجمی است که از لیزر جهت برداشتن لایه خارجی پوست آسیب‌دیده استفاده می کند.

لیزر فرکسل یا فرکشنال چیست؟

لیزر فرکشنال نخستین و قدرتمندترین سیستم در جوانسازی و درمان برخی عارضه‌ های پوستی می‌ باشد. استفاده از دو طول موج اربیوم با ۱۵۵۰ نانو متر و تالیوم با ۱۹۲۷ نانومتر در یک دستگاه، امکان درمان عارضه‌ های سطحی و عمقی را به‌صورت کاملاً غیر تهاجمی و بدون اثر تخریب به وجود می‌ آورد.

مقایسه لیزر کم توان و پرتوان

برش، سوزاندن و یا از بین بردن بافت زائد از کاربردهای لیزر تراپی در علم پزشکی و فیزیوتراپی است. با استفاده از لیزر درمانی در فیزیوتراپی به جای عمل جراحی، خطرات شامل درد، خونریزی و ایجاد زخم به حداقل ممکن می رساند.

لیزر ماه گرفتگی چگونه انجام میشود؟

لیزر درمانی، تنها روش درمانی موجود برای از بین بردن لکه های ماه گرفتگی یا شرابی است. لیزر درمانی می‌توان رنگ پوست را در ناحیه لکه شده، روشن‌تر کند. در این روش برای رفع لکه های ماه گرفتگی از طول موج نوری مخصوصی استفاده می‌شود که متناسب با رنگ لکه تنظیم شده است.

آیا امواج رادیوفرکوئنسی در رفع لک مؤثر هستند؟

یکی از روش های درمان لک استفاده از امواج رایوفرکوئنسی میباشد. در این روش درمانی از لیزر دی اکسید کربن استفاده می شود. اشعه های این لیزر، باعث تحریک سلولهای پوست برای کلاژن سازی می شوند.

انواع لیزر جای جوش

انواع جوش صورت زمانی ایجاد می‌ شود که سلول‌ های مرده پوست و چربی همراه با باکتری‌ ها در منافذ پوست انباشته ‌شوند. لیزر در درمان جای جوش یا عوارض باقیمانده از اسکار آکنه تأثیر زیادی دارد.

بکارگیری لیزر کم توان برای بهبود زخم

زخم یکی از شایع‌ترین مشکلات پزشکی در سراسر جهان است. زخم‌های ناشی از حادثه، بیماری و یا جراحی طیف گسترده‌ای از زخم‌های حاد و مزمن را ایجاد می‌کنند. لیزر درمانی کم توان یک روش پزشکی است که برای درمان درد و سرعت بخشیدن به بهبود زخم استفاده می‌شود.

کاربرد کربن تراپی با لیزر کیوسوئیچ

کربن تراپی با لیزر کیوسوئیچ نوعی روش درمانی لیزری انقلابی است که کاملاً بدون درد بوده و تقریباً بلافاصله اثر می‌کند. در این نوع کربن تراپی لایه‌ای از کربن (زغال) مایع (کربن طبی یا کربن فعال) بر روی پوست مالیده می‌شود.

آیا لیزر درمانی روشی بدون عارضه است؟

روش‌های لیزی که در ابتدای ابداع این روش مورد استفاده قرار می‌گرفت، به دلیل نواقصی که با آن همراه بود، در کنار فواید، آسیب‌های فراوانی هم برای فرد در پی داشت. هر سیستم لیزر با توجه به نوع ضایعه درمان شده دارای مشکلات خاص خود بوده است.

لیزر عروق خونی صورت

زیبایی و سلامت پوست، نقش به سزایی در زیبایی چهره شما دارد. هرگونه تورم و یا تغییر رنگ در سطح پوست که بر اثر عارضه‌ها، مشکلات یا بیماری‌های پوستی ایجاد شود، می‌تواند بر زیبایی صورت تأثیر بگذارد. یکی از این مشکلات، قرمزی و تورم رگ‌های سطحی است که بر اثر تلانژکتازی ایجاد می‌شود و واریس صورت نام دارد.

بکارگیری لیزرها چه تاثیری روی پوست دارد؟

لیزرها منبع نور شدید هستند. لیزر با انرژی بالایی بر روی نقاط کوچک متمرکز می‌شود. اشعه لیزر می‌تواند به آرامی لایه‌های پوست را برداشته و چین و چروک‌ها، اِسکارها و لک‌ها را درمان کند. همچنین با لیزر می‌توان رگ‌های خونی را بسته و یا بافت پوست را بُرش داد

لیزر کیوسوئیچ چیست و چه کاربردهایی دارد؟

امروزه لیزر کیوسویچ (Q-Switched) از پیشرفته ترین تکنولوژی ها برای اهداف درمانی و زیبایی است. براي پاک کردن تاتو بسیار موثر عمل میکند، ايمن، سريع و بدون درد و آسيب به پوست شما انواع تاتو و رنگدانه های صورت و بدن را از روی پوست برطرف می‌کند

کاربردهای لیزر کم توان یا سافت

کم توان و پرتوان. لیزرهای پرتوان بافت را می بُرند و گرما آزاد می کنند اما لیزرهای کم توان گرما آزاد نمی کنند و موجب تخریب بافت نمی شوند ، بلکه لیزرهای کم توان خاصیت ایجاد واکنش فتوشیمیایی دارند و موجب بهبود متابولیسم سلولی می شوند

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465