کلینیک تخصصی پوست ارکیده | مجهزترین مرکز لیزر های زیبایی در شهرکرد
میکروگرافت ابرو چیست؟

کاشت ابرو متدی برای انتقال قسمتی از موهای سر و در واقع گرافت مو (پیاز مو) که وظیفه ساخت مو را به عهده دارند به ناحیه ابرو است. روش کاشت ابرو میکروگرافت یکی از روش های نوین کاشت می باشد که در این روش هیچگونه جراحتی صورت نمی گیرد و عوارضی مانند تورم شدید و حساسیت های پوستی ندارد.

همه چیز درباره کاشت ابرو

کاشت ابرو روشی مناسب برای هرکسی است که دوست دارد ابرو هایی پرپشت‌ و خوش‌ حالت تر داشته باشد. معمولاً افرادی که به ‌طور مادر زادی ابرو های نازک یا کم‌ پشتی دارند یا به دلایل مختلف ابرو های آنها شروع به ریختن کرده است، بهترین کاندید برای کاشت ابرو هستند.

مقایسه کاشت ابرو با روش های دیگر زیباسازی ابروها

در چند سال اخیر، پیشرفت‌های چشمگیری در رفع ایرادات ابرو صورت گرفته است. یکی از روش‌هایی که در این زمینه به کار گرفته می‌شود کاشت ابرو است. این روش به صورت دائمی است و ظاهری طبیعی به ابروها می‌دهد.

کاشت ابرو به روش FUT چگونه انجام میشود؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی و ابداع روش‌های مختلف برای کاشت ابرو، جایی برای نگرانی در مورد ریزش ابرو و یا ناراحتی برای نداشتن ابروهای پرپشت و خوش‌فرم نخواهد بود

کلینیک تخصصی کاشت ابرو در شهرکرد

چند روش برای زیبا سازی ابروها و جود دارد مانند تاتو، آرایش و کاشت ابرو که البته هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. ولی کاشت ابروی طبیعی با نتایجی به مراتب زیباتر، طبیعی تر و ماندگارتر همراه خواهد بود

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465