کلینیک تخصصی پوست ارکیده | مجهزترین مرکز لیزر های زیبایی در شهرکرد
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مراقبت از پوست
کلاژن چیست و چگونه به کلاژن سازی پوست خود کمک کنیم؟

کلاژن یکی از مهم ترین اجزای ساختمانی پوست، استخوان و دندان، ماهیچه ها، تاندون ها و رباط ها است. در واقع کلاژن مانند چسبی است که بافت های مختلف بدن را در کنار هم نگه می دارد. یکی از ویژگی خاص این پروتئین خاصیت بازجذبی است.

لایه برداری شیمیایی پوست چگونه است؟

پاک‌ سازی و لایه برداری شیمیایی پوست یکی از قدیمی‌ ترین درمان‌ های زیبایی در جهان است و افراد از آن برای کمک به داشتن پوستی صاف‌ تر و زیبا تر استفاده می‌ کردند.

روش های داشتن پوستی شاداب و جوان چیست؟

یکی از مهم‌ ترین دغدغه‌ های افراد به خصوص بانوان، داشتن پوستی سالم و با طراوت است؛ زیرا پوست یکدست و شاداب باعث زیبایی و جذابیت بیشتر صورت می‌ شود.

با چه روشهایی میتوانیم شادابی پوست را حفظ کنیم؟

پوست یکی از مهم‌ترین عامل‌ها برای زیبایی ظاهری و سلامت فیزیکی انسان می‌باشد. به همین خاطر رعایت نکات ساده و کلی در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند تا تقویت پوست را به نحو احسن انجام داده و به زیبایی و طراوت دلخواه پوست خود برسید. در ادامه به معرفی روش‌های ساده جهت حفظ طراوت پوست می‌پردازیم.

آیا مصرف ضد آفتاب ضرورت دارد؟

یکی از عوامل مخرب پوست، تابش مستقیم نور خورشید روی پوست می‌باشد. در تمامی فصول سال نور خوشید می‌تواند آسیب‌های جدی به پوست رسانده و باعث بیماری‌های پوستی شود. از جمله محصولات مراقبتی پوست، کرم ضد آفتاب می‌باشد.

شستن صورت با آب داغ؛ آری یا خیر؟

شستشوی صورت یکی از مهم‌ترین عواملی است که سلامت پوست به آن بستگی دارد. در شستن صورت بعضی از عادت‌های نادرست می‌تواند به پوست آسیب برساند و آن را خشک کند. رعایت بعضی موارد و ترک بعضی عادت‌ها منجر به داشتن پوست سالم و درخشان در افراد می‌شود

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465